Andrzej Stanisław
N.
MediaStyle
Style'One
konto usunięte
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
740ilub 740iL
piekny silnik :)
..jezeli nie \bierzesz spalania pod uwagę:)
jedna z bardziej pieknych Betek:)
Arko D. Nil nisi bene
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Andrzej Stanisław N.:
Zastanawiam się na zakupem E38ki ale nie mogę zdecydować się na silnik (diesle odpadają). Spalanie mnie nie interesuje, interesuje mnie niezawodność? Jaki silnik wybrać?
jesli spalanie cie nie interesuje, to polecam M62B44. (286KM)
Jesli stawiasz na moc to V12 326KM.
Potem jednak bedziesz miał problem.. nie bedziesz wiedział na co się przesiąść:)
Michał
D.
realizator /
producent, RMF FM
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Jeśli spalanie Cię nie interesuje, to wybór jest prosty BMW 750i.Kolega wyżej dobrze napisał... będziesz miał problem z przesiadką, bo nie ma nic lepszego :)
Arko D. Nil nisi bene
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Michał D.:
Jeśli spalanie Cię nie interesuje, to wybór jest prosty BMW 750i.
Kolega wyżej dobrze napisał... będziesz miał problem z przesiadką, bo nie ma nic lepszego :)
Michal, to juz jak oporowo isc, to 750iL :)
Ja co prawda mam 740iLa, ale nie ukrywam ze marzy mi sie 750iLa :)
tylko co potem..niech chłopak zachowa sobie rezerwę(750iL, albo.. 760iL;) ), bo przez reszte zycia bedzie mial jeden samochod;)
osobiscie moim zdaniem e38 ma ładniejsza stylistykę niz e65.
A gadzety z e65? mozna zaadoptowac:)))
Znajomy walczy z termowizyjną kamerą i kamerami zamieszczonymi w bokach zderzaka przedniego (przy wyjezdzaniu zza rogu na ulicę)
U mnie światełka powitalne już są :)
Michał
D.
realizator /
producent, RMF FM
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Arkadiusz Des:
Michał D.:
Jeśli spalanie Cię nie interesuje, to wybór jest prosty BMW 750i.
Kolega wyżej dobrze napisał... będziesz miał problem z przesiadką, bo nie ma nic lepszego :)
Michal, to juz jak oporowo isc, to 750iL :)
Eee tam.. L jest dla tych, którzy są wożeni ...z tyłu :)
Arko D. Nil nisi bene
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Michał D.:
Eee tam.. L jest dla tych, którzy są wożeni ...z tyłu :)
czekam az moja zona zrobi PJ. (chociaz juz raz zdążyła rozgnieść mi to auto)
Andrzej Stanisław
N.
MediaStyle
Style'One
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Tak właśnie myślałem, zwłaszcza po lekturze tego oto krótkiego tekstu:Spalanie na emeryta wyjdzie 9.8-10.5, płynna jazda to 12, przy normalnej dynamicznej jedzie 13-15litrów. rednio mi pali 13.5. Jak kto pisze że 750 spala 25l na sto, to nigdy nie miał 750, albo włšczył komputer na 30 sekund w korku.
Przyznam się że satysfakcja z posiadania 'starego trupa' , który wybiera spod wiateł 999 na 1000 samochodów na polskich drogach a od 160 do 240 przypiesza lepiej niż 9999/10000 samochodów jest ogromnš frajdš.
Pomijajšc sytuacje na drodze gdzie 'wygrywa kretyn który się nie boji / widzenie pozazmysłowe / wiara w Chrystusa / etc. to jedynie S600 jest realnym konkurentem pod względem osišgów/komfortu/prestiżu
Pomijajšc dziecięcy aspekt przypieszenia, to fajnie jest mieć 10-letni samochód, który ma wyposażanie niespotykane w najnowszych samochodach z salonu.
Jest tylko problem kiedy znajomi/rodzina pytajš się o samochód:
P: "ile pali"
O: tylko 12...
P: "Ile ma koni"
O: 326...
P: "Jaki ma silnik?"
O: V12...
P: Zaworów?
O: nie, cylindrów...
P: Dlaczego nie diesel/gaz?
O: bo nie jestem je#$#$$%..
etc - ciężko prowadzić takš konwersacje, po prostu ludzie tego nie ogarniajš psychicznie, łatwiej powiedzieć że ma 150 koni i 2 litry - reszta się w bani nie mieci niestety.
Nagle niszczy się wiatopoglšd 'wujka' w jego nowym Audi A6 na welurze 2,5TDI - bo przecież dał tyle 'piendzy' za 'nowy samochód' to dlaczego to 'stare co' jest lepsze pod każdym względem?? Dlaczego on nie ma TV??
Ludzie wymazujš to z wiadomoci - każdy Passat wyprzedzony przy 160kmh myli sobie: "kolejny wariat z beemki' - nie dochodzi do niego że w rodku jest ciszej niż w jego samochodzie przy 80km/h i silnik ma 2200rpm....
Przy tankowaniu też sš jaja, samo zalanie trwa dwa razy dłużej niż w każdym innym samochodzie:
P: "za ile zalać?"
O: za 400PLN
P: "Jaki tu jest bak?"
O: 95 litrów...
Nie żebym sobie dorabiał do ego, to stary i tani wóz, ale to sš po prostu krępujšce sytuacje, samochód wykracza poza Polskie realia i to jest dla mnie w 750 najfajniejsze.
Hubert
Jagieło
żyć tak by po
śmierci znajomym się
nudziło
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Panowie zdecydowanie ja polecałbym koledze 740 (M62B44)Wiem że kolegę Andrzeja nie interesuje spalanie dlatego polecacie 750 aczkolwiek trzeba też zwrócić uwagę na serwis tego auta
Niestety serwis 750 jest dużo droższy niż 740
A co do 740 to miałem te auto z silnikiem właśnie M62B44 i polecam je każdemu
Michał
D.
realizator /
producent, RMF FM
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Andrzej Stanisław N.:
Tak właśnie myślałem, zwłaszcza po lekturze tego oto krótkiego tekstu:
Spalanie na emeryta wyjdzie 9.8-10.5, płynna jazda to 12, przy normalnej dynamicznej jedzie 13-15litrów. rednio mi pali 13.5. Jak kto pisze że 750 spala 25l na sto, to nigdy nie miał 750, albo włšczył komputer na 30 sekund w korku.
Przyznam się że satysfakcja z posiadania 'starego trupa' , który wybiera spod wiateł 999 na 1000 samochodów na polskich drogach a od 160 do 240 przypiesza lepiej niż 9999/10000 samochodów jest ogromnš frajdš.
Pomijajšc sytuacje na drodze gdzie 'wygrywa kretyn który się nie boji / widzenie pozazmysłowe / wiara w Chrystusa / etc. to jedynie S600 jest realnym konkurentem pod względem osišgów/komfortu/prestiżu
Pomijajšc dziecięcy aspekt przypieszenia, to fajnie jest mieć 10-letni samochód, który ma wyposażanie niespotykane w najnowszych samochodach z salonu.
Jest tylko problem kiedy znajomi/rodzina pytajš się o samochód:
P: "ile pali"
O: tylko 12...
P: "Ile ma koni"
O: 326...
P: "Jaki ma silnik?"
O: V12...
P: Zaworów?
O: nie, cylindrów...
P: Dlaczego nie diesel/gaz?
O: bo nie jestem je#$#$$%..
etc - ciężko prowadzić takš konwersacje, po prostu ludzie tego nie ogarniajš psychicznie, łatwiej powiedzieć że ma 150 koni i 2 litry - reszta się w bani nie mieci niestety.
Nagle niszczy się wiatopoglšd 'wujka' w jego nowym Audi A6 na welurze 2,5TDI - bo przecież dał tyle 'piendzy' za 'nowy samochód' to dlaczego to 'stare co' jest lepsze pod każdym względem?? Dlaczego on nie ma TV??
Ludzie wymazujš to z wiadomoci - każdy Passat wyprzedzony przy 160kmh myli sobie: "kolejny wariat z beemki' - nie dochodzi do niego że w rodku jest ciszej niż w jego samochodzie przy 80km/h i silnik ma 2200rpm....
Przy tankowaniu też sš jaja, samo zalanie trwa dwa razy dłużej niż w każdym innym samochodzie:
P: "za ile zalać?"
O: za 400PLN
P: "Jaki tu jest bak?"
O: 95 litrów...
Nie żebym sobie dorabiał do ego, to stary i tani wóz, ale to sš po prostu krępujšce sytuacje, samochód wykracza poza Polskie realia i to jest dla mnie w 750 najfajniejsze.
ładnie ktoś napisał...
Piotr
M.
Senior Talent
Management
Consultant
Andrzej Stanisław
N.
MediaStyle
Style'One
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Panowie ustalmy fakty - serwis będę miał za pol darmo (pozdrawiam bez reklamy BMMotors w WWA) chodzi mi nie tylko o osiągi ale o to żebym nie latał co 2 tyg do serwisu (planuje zakupić auto na wiosnę z przebiegiem 180k-200k).Mam pytanie jeszcze do osób posiadających 7mki - jak kupowaliście auto to z jakim przebiegiem i co trzeba było zrobić od razu na wejściu (rozrząd?)?Andrzej Stanisław N. edytował(a) ten post dnia 26.10.09 o godzinie 23:31
Hubert
Jagieło
żyć tak by po
śmierci znajomym się
nudziło
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
W mojej 740 poleciał simering - przebieg to 230tys.kmrozrządu nie trzeba robić na wstęp jest on na łańcuszku także słychać go jak jest już wyeksploatowany
Adrian B. Zen
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
W V8 warto sprawdzić czy nie odkręciła się pompa oleju. U mnie akurat się trzymała jakby świeżo wyszła z fabryki ale u 3 znajomych wisiała na jednej śrubce :)Jakub K. brak opisu
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Te pompy wody to typowe zjawisko w M60 i M62. Trzeba je dokręcać co jakiś czas, obowiązkowo na klej do gwintów. W przeciwnym wypadku silnik traci ciśnienie oleju i zaczynają się problemy. Mam taki silnik w jednej E30-ce i czuję się jakbym jechał E38... no prawie ;-))
Michał
D.
realizator /
producent, RMF FM
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Jakub K.:
Te pompy wody to typowe zjawisko w M60 i M62. Trzeba je dokręcać co jakiś czas, obowiązkowo na klej do gwintów. W przeciwnym wypadku silnik traci ciśnienie oleju i zaczynają się problemy. Mam taki silnik w jednej E30-ce i czuję się jakbym jechał E38... no prawie ;-))
Piszesz o pompie wody, potem gładko przechodzisz do ciśnienia oleju... Coś tu nie gra..
Hubert
Jagieło
żyć tak by po
śmierci znajomym się
nudziło
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
pewnie chodziło o pompę oleju a nie wodyAdrian B. Zen
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Zdecydowanie pompa oleju. Pompa wody lubi za to się "spocić" ;)
Piotr
Chruszczyk
Kierownik Działu
Zamówień Publicznych
i Obsługi Klienta
|...
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Arkadiusz Des:
Michał D.:
Jeśli spalanie Cię nie interesuje, to wybór jest prosty BMW 750i.
Kolega wyżej dobrze napisał... będziesz miał problem z przesiadką, bo nie ma nic lepszego :)
Michal, to juz jak oporowo isc, to 750iL :)
Ja co prawda mam 740iLa, ale nie ukrywam ze marzy mi sie 750iLa :)
tylko co potem..niech chłopak zachowa sobie rezerwę(750iL, albo.. 760iL;) ), bo przez reszte zycia bedzie mial jeden samochod;)
Ariusz, kolega zawsze może poszukać Alpiny B12 w Longu :)
Marek
Talabski
Koordynator
Sprzedaży/Doradca
Techniczny
Temat: Seria E38, za i przeciw:))
Miałem 740 94rok, nic dodać nic ująć kawał dobrego samochodu:), jeszcze wrócę do e38:))Teraz śmigam e39 4,4 w manualu i e36 325 bez porównania, e 38 królewska tylko V8 lub v12:)))aczkolwiek 728 w manualu też daje radę:))))Podobne tematy
-
BMW » BMW seria 1 -
-
BMW » e38 750 Prawy Xenon kupię -
-
BMW » KUPIĘ! e38 750i / 750iL 1998+ -
-
BMW » BMW seria 1 - kupię -
-
BMW » E39 - za i przeciw - również auta sprzed 2000 roku :) -
-
BMW » Zaczyna sie robic oficjalnie - Nowa seria 5 -
-
BMW » Mocowanie do flag 'państwoych' E38 -
-
BMW » E38 - automatyczna skrzynia biegów -
-
BMW » 35d/40d - diesel, seria nie ma znaczenia? -
-
BMW » Problem ze skrzynią biegów w E38.PILNE -
Następna dyskusja: