konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

Kolego. Podjedź do Otwocka k. Warszawy na ulicę Karczewską. Jest tam serwis BMW. Jeśli tu tego nie naprawią to zapłać OC i zostaw samochód w ciemnym miejscu i sprawdź czy nie zginął za parę dni. Będziesz miał mniej stresu i więcej pieniążków.
Co do kwestii płynnego paliwa
- na gaz to jest kuchenka gazowa
- na ropę traktor
- na benzynę samochód.
Jeśli nie stać Cię na takie maleństwo jak 1.8 i lanie wachy do niego a jeszcze na dodatek się psuje proponuję kupić taczkę albo coś w tym rodzaju. Tania w utrzymaniu i tanie części zamienne :)
Adam Tomasz Kunc

Adam Tomasz Kunc AutoClassicService -
BMW Partner

Temat: Problem z silnikiem

Robert Zaborowski:
Witam nie wiem gdzie juz szukac pomocy wiec pisze tutaj. Posiadam Bmw e 46 z 2002r o pojemnosci 1.8 benzyna. silnik w tym aucie na wolnych obrotach chodzi jak diesel strasznie klekocze ale tylko wtedy jak sie dobrze rozgrzeje
Prawdopodobnie uszkodzony jest odpowietrzacz skrzyni korbowej lub skracacz kolektora ssącego tak zwany DIS.

Temat: Problem z silnikiem

czy w m52b28 taka awaria tez się zdarza, i czy objawia się w identyczny sposób?
Da się to ew. zdiagnozować bez kompa?

pzdr
mm
Adam Tomasz Kunc

Adam Tomasz Kunc AutoClassicService -
BMW Partner

Temat: Problem z silnikiem

Mateusz M.:
czy w m52b28 taka awaria tez się zdarza, i czy objawia się w identyczny sposób?
Da się to ew. zdiagnozować bez kompa?
W M52B28 nie ma DIS'a. Jest odpowietrzacz, którego uszkodzenie można zdiagnozować bez kompa. Przyczyną w tym silniku tego typu obiawów może być uszkodzony czujni położenia wałka rozrządu lub sonda lambda. Poprawność działania tych elementów można zdiagnozować tylko za pomocą komputera.

konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

Adam Tomasz KUNC:
Mateusz M.:
czy w m52b28 taka awaria tez się zdarza, i czy objawia się w identyczny sposób?
Da się to ew. zdiagnozować bez kompa?
W M52B28 nie ma DIS'a. Jest odpowietrzacz, którego uszkodzenie można zdiagnozować bez kompa. Przyczyną w tym silniku tego typu obiawów może być uszkodzony czujni położenia wałka rozrządu lub sonda lambda. Poprawność działania tych elementów można zdiagnozować tylko za pomocą komputera.

może to być separator oleju, uszczelka pod kolektorem ssącym, nieszczelność w układzie dolotowym szeroko pojęta, walnięta przepływka, sondy lambda to są akurat dwie... mogą to być lejące wtryski, walnięty vanos lub jego odpowietrzenie, czujnik temperatury powietrza, walnięty komputer i dużo innych powodów ;)

Temat: Problem z silnikiem

no dobra. zobaczymy w środę rano u Adama ;)
Pytam, bo walczę z podobną przypadłością już 2,5 tygodnia. Połowę rzeczy które wymieniłeś już wykluczyłem - co dalej zobaczymy ;)

pzdr!

Temat: Problem z silnikiem

Adam Tomasz KUNC:
Jest odpowietrzacz, którego uszkodzenie
można zdiagnozować bez kompa.

Poradzisz jak to zrobić? ;)
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Mateusz M.:
no dobra. zobaczymy w środę rano u Adama ;)
Pytam, bo walczę z podobną przypadłością już 2,5 tygodnia. Połowę rzeczy które wymieniłeś już wykluczyłem - co dalej zobaczymy ;)

pzdr!
Witam czy jak mam rozumiec masz podobny problem chcialbym sie spytac czy moze go juz rozwiązales?
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Ja sprawdzilem cisnienie oleju na zimnym silniku na biegu jalowym bylo 4bar na wiekszych obrotach wchodzilo do 6bar na rozgrzanym bylo gorzej bo 2bar na jalowym.Sprawdzilem pompe oleju i okazalo sie ze smok byl uszkodzony wymienilem cisnienie sie poprawilo ale klekot pozostal

Temat: Problem z silnikiem

Robert Zaborowski:
Witam czy jak mam rozumiec masz podobny problem chcialbym sie spytac czy moze go juz rozwiązales?

Ech, długo bym pisało momi problemie. POczatkowo walczyłem sam, z pomoca kolegi z forum, który udostepniał komputer. Jak już wydawało mi się, że skończyłem walkę to dalej nie było ok (choć poprawa była duża). Nie bardzo miałem jak wybrać się znowu na kompa (albo zapał straciłem ;)), ale wyszło w końcu że to dorbnostka i auto śmiga mi teraz aż miło :)Mateusz M. edytował(a) ten post dnia 29.11.09 o godzinie 21:07

konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

Robert Zaborowski:
Ja sprawdzilem cisnienie oleju na zimnym silniku na biegu jalowym bylo 4bar na wiekszych obrotach wchodzilo do 6bar na rozgrzanym bylo gorzej bo 2bar na jalowym.Sprawdzilem pompe oleju i okazalo sie ze smok byl uszkodzony wymienilem cisnienie sie poprawilo ale klekot pozostal

ja nie chcę źle Ci wróżyć... ale sprawdź kompresję silnika na każdym garze...
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Juz sprawdzilem jest ok 13bar na kazdym garze
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Mateusz M.:
Robert Zaborowski:
Witam czy jak mam rozumiec masz podobny problem chcialbym sie spytac czy moze go juz rozwiązales?

Ech, długo bym pisało momi problemie. POczatkowo walczyłem sam, z pomoca kolegi z forum, który udostepniał komputer. Jak już wydawało mi się, że skończyłem walkę to dalej nie było ok (choć poprawa była duża). Nie bardzo miałem jak wybrać się znowu na kompa (albo zapał straciłem ;)), ale wyszło w końcu że to dorbnostka i auto śmiga mi teraz aż miło :)Mateusz M. edytował(a) ten post dnia 29.11.09 o godzinie 21:07
A mozna wiedziec co pomoglo?
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Panowie walcze z tym samochodem juz prawie 3 miesiace i prawie wszysto co moglo by sie przyczyniv do takiej pracy silnika zostalo wylkuczone wiec moze ma ktos jeszcze jakis pomysl co moze byc bede bardzo wdzieczny

Temat: Problem z silnikiem

Polecam chlopaka w Jankch kolo Warszawy. Jest z Ożarow Mazowieckiego i tam wczesniej przyjmowal klientow. Tel 609474825 lub 785556906- Krzysztof Krulikowski- "Krulik". Nie ma tu bykla ortograficznego :))) Mysle, że jak ktoś mial z nim styczność, jest w stanie ocenic jego wiedze w temacie BMW. Jesli nie będzie mogl nic pomoc, nie zaplacisz nic.Katarzyna Białek edytował(a) ten post dnia 06.12.09 o godzinie 11:21

konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

Otwock, Otwock i jeszcze raz Otwock! W okolicy wawy to jest mekka BMW - mi moje e38 4,0 zrobili w ciągu niecałych czterech godzin a autofajfus z Ostrobramskiej trzymał mi samochód trzy dni i gooowno zrobił... Dodam, że chodziło o ogrzewanie, a dokładniej jakiś duperszwajc zwany pospolicie regulatorem czegoś tam (nie wiem, za nowy model jak na moją znajomość BMW - wolę grzebać się w e30). Robił niejaki MOLO, ale jest tam też kilku(nastu) innych fachowców z prawdziwego zdarzenia jeśli chodzi o Beem....

Temat: Problem z silnikiem

no i jest jeszcze jeden, który już wypowiadał się w tymn wątku ;)
do otwocka za to jeżdę po graty ;)

konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

No i co z tego, że się wypowiadałem? To chyba nie zabrania mi udzielenia kolejnej wypowiedzi, prawda? Jeśli Ci to przeszkadza, to sorry ale do przedszkola wróć klocki stawiać :P
PS. Twoje imię i nazwisko brzmi znajomo - jesteś może z Pragi Południe?
Robert Zaborowski

Robert Zaborowski technik elektronik,
LG Electronics Mława
Sp. z o.o.

Temat: Problem z silnikiem

Panowie bylem dzisaj u mechanika ktory troche zajmuje sie bmkami i posprawdzal mi go troche i powiedzial ze juz w silniku nic nie stuka poprawilo sie ale jego zdaniem to teraz wtryski strasznie walą sa bardzo zroznicowane czasy wtryskow i jego zdaniem jest deczko zawysoke cisnienie w kolektorze ssącym. Czy to ma jakis sęs? Dodam ze na gazie sa deczko cichsze ale znikomo.

konto usunięte

Temat: Problem z silnikiem

Robert Zaborowski:
Panowie bylem dzisaj u mechanika ktory troche zajmuje sie bmkami i posprawdzal mi go troche i powiedzial ze juz w silniku nic nie stuka poprawilo sie ale jego zdaniem to teraz wtryski strasznie walą sa bardzo zroznicowane czasy wtryskow i jego zdaniem jest deczko zawysoke cisnienie w kolektorze ssącym. Czy to ma jakis sęs? Dodam ze na gazie sa deczko cichsze ale znikomo.

za wysokie cisnienie w kolektorze ?? tam jest podcisnienie przeciez.
wtryski cichsze na gazie ?? wtryski od benzyny na gazie nie wydaja zadnego dzwiku bo sa odlaczone.
tam jest hydrauliczne sterowanie zaworami, moze popychacz ktorys klepie ?
proponuje zmienic mechanika.

Następna dyskusja:

Problem z silnikiem




Wyślij zaproszenie do