Damian K.

Damian K. wytrwałość w dążeniu
do celu ...

Temat: Pomóżcie

Witam,

Korzystał ktoś was z jazd testowych, np. X5, E90,

DziękiDamian Kluba edytował(a) ten post dnia 27.06.09 o godzinie 12:55

Temat: Pomóżcie

Chyba powinieneś udać się do salonu, tak czy nie?

Temat: Pomóżcie

Nasze opinie to za mało.Każdy z nas lubi inny model.

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Czy zawsze jazda testowa trwa 10 minut czy po prostu miałam pecha?
Bo dla mnie to jakieś nieporozumienie żeby X5 nie wjechać w las, o innym terenie nie wspominając.
Damian K.

Damian K. wytrwałość w dążeniu
do celu ...

Temat: Pomóżcie

Pecha to Ja miałem hehehehe

:):D

Wiesz tak to jest, z samochodami na miasto które lubi polskie dziury.

Wyobraź Sobie, jazda do lasu X5 na grzyby hehe

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Damian Kluba:
Pecha to Ja miałem hehehehe

:):D


Nie chciałam Cię już dobijać, ale faktycznie mega pech :D.
Wiesz tak to jest, z samochodami na miasto które lubi polskie dziury.

Wyobraź Sobie, jazda do lasu X5 na grzyby hehe

Jasne, że to pseudoterenówka całkiem dobra na nasze dziurawe drogi.Jednak z marketingowego punktu widzenia elementem jazdy testowej dla zachęty klienta powinien być choć fragment poza szosą, z potencjalnym klientem za kółkiem rzecz jasna, bo jak pokazuje życie nie zawsze jest to takie oczywiste:).
Damian K.

Damian K. wytrwałość w dążeniu
do celu ...

Temat: Pomóżcie

Mnie jest ciężko dobić, hehe

Trzeba by teraz jakieś Audi przetestować

:)

Jolanta I.:
Damian Kluba:
Pecha to Ja miałem hehehehe

:):D


Nie chciałam Cię już dobijać, ale faktycznie mega pech :D.
Wiesz tak to jest, z samochodami na miasto które lubi polskie dziury.

Wyobraź Sobie, jazda do lasu X5 na grzyby hehe

Jasne, że to pseudoterenówka całkiem dobra na nasze dziurawe drogi.Jednak z marketingowego punktu widzenia elementem jazdy testowej dla zachęty klienta powinien być choć fragment poza szosą, z potencjalnym klientem za kółkiem rzecz jasna, bo jak pokazuje życie nie zawsze jest to takie oczywiste:).

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Damian Kluba:
Mnie jest ciężko dobić, hehe

Trzeba by teraz jakieś Audi przetestować

:)


Q7?
Damian K.

Damian K. wytrwałość w dążeniu
do celu ...

Temat: Pomóżcie

Jestem za

4.2 litra

I może będzie w końcu Biała Perła, albo róż hehe

;)

Jolanta I.:
Damian Kluba:
Mnie jest ciężko dobić, hehe

Trzeba by teraz jakieś Audi przetestować

:)


Q7?

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Damian Kluba:
Jestem za

4.2 litra

I może będzie w końcu Biała Perła, albo róż hehe

;)

No to teraz Ty załatwiasz jazdę testową :P
Co prawda Q7 mi się nie podoba, ale co tam, niech będzie moja strata.

Jolanta I.:
Damian Kluba:
Mnie jest ciężko dobić, hehe

Trzeba by teraz jakieś Audi przetestować

:)


Q7?
Damian K.

Damian K. wytrwałość w dążeniu
do celu ...

Temat: Pomóżcie

Mnie się też nie podoba,

To może R8 , hehehe

Dobra dowiem się, co i jak dam znać

Jolanta I.:
Damian Kluba:
Jestem za

4.2 litra

I może będzie w końcu Biała Perła, albo róż hehe

;)

No to teraz Ty załatwiasz jazdę testową :P
Co prawda Q7 mi się nie podoba, ale co tam, niech będzie moja strata.

Jolanta I.:
Damian Kluba:
Mnie jest ciężko dobić, hehe

Trzeba by teraz jakieś Audi przetestować

:)


Q7?
Piotr M.

Piotr M. Senior Talent
Management
Consultant

Temat: Pomóżcie

witaj,
1. dupa jest taka, ze jestes z katowic - czyli nie ma u Ciebie salonu importera (ani bmw ani audi).
jesli nie ma salonu importera - zawsze Twoja jazda testowa bedzie taka wlasnie kicha - tzn. 10 minut przykladnie po miescie, klapsik i buzka od sprzedawcy na pozegnanie.
2. dlaczego? poniewaz pan dealer (czyt. osoba bardzo oszczędna) chce jak najwięcej "odzyskać" sprzedając "lekko używaną" testówkę.
Co oznacza, ze w zyciu nie da Ci jej na weekend.
3. Chyba, ze bylbys z Wawy - to wtedy np. w salonie Auto Viva dostalbys Audi na 2/3 dni i mogl nim normalnie pojezdzic.
4. dlaczego - poniewaz importer - firma Kulczyk / Tradex i salon Auto Viva nie zakladaja, ze kazdy czlowiek bioracy audi na weekend chce je zniszczyc najtragiczniejsza z metod i oddac w poniedzialek wrak, ktory wczesniej zaliczyl prasę w firmie złomującej samochody.
Ostatnio Audi mi podpada za wiele spraw - ale tutaj firmie Auto Viva nalezy sie mały medalik.
Skoro juz wspomniałes o testowaniu Audi.
A mozesz mi wierzyc - nie ma w ogole porownania miedzy tzw. jazda testowa - rundka po miescie, a zabraniem auta na 2/3 dni.
Mozesz sobie rower na pake wrzucic, zobczyc jak sie sklada, potestowac go w przyspieszeniu, na zakretach, autostradzie i normalnej drodze itd.
po 2/3 godzinach jazdy czujesz sie swobodnie, po kolejnych 5 / 6 czujesz komfort auta, reakcje na wszystko itd.

Jeszcze mozna zrobic maly myk - jak masz firme - to robisz mystery shopping na 6-7 aut - wtedy nawet "bardzo ostrozny w wydawaniu kasy p. dealer" czesto sie zlamie i auto Ci da.

W innym wypadku - jazdki testowe to mała kiszka. ;-)piotr michalczuk edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 23:28

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Nie bardzo rozumiem w takim razie podejście jakie zaprezentowało BMW: jazda testowa trwała wszystkiego może 15 min., z czego ja za kółkiem siedziałam "aż" 10min. natomiast po jeździe od razu była gadka po tytułem kiedy wpłacę zaliczkę.Rozumiem, że chcą sprzedać ale nie w taki sposób, chyba nikt (choć pewnie są wyjątki )przy zdrowych zmysłach nie kupuje auta za 300kPLN po 10 minutach jazdy, tym bardziej, że np.kolor biała perła jest nieosiągalny nawet na zamówienie.
O tym, że pod salonem, który wcale mały nie jest miejsc parkingowych dla klientów jest tyle co kot napłakał nawet nie wspominam.
Do tego praktycznie zero informacji o możliwościach czy wyposażeniu auta, chyba pani liczyła na to, że sobie doczytam z katalogu albo ze strony internetowej.
Taką obsługę to może mieć Fiat czy inna Skoda albo Opel, ale od aut marki jednak niszowej oczekiwałam zupełnie czego innego.
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Pomóżcie

Jolanta I.:
Nie bardzo rozumiem w takim razie podejście jakie zaprezentowało BMW:
(...)

No widzisz Jolu...
kiedyś już dyskutowaliśmy na podobny temat i wtedy uważałaś, że się czepiam...

a jednak BMW wciąż chołduje swojemu specyficznemu podejściu do klienta...
wg. nich powinnaś się cieszyć, że wogóle pozwolili Ci pojeździć autem...
i dziwne, że jeszcze się wachasz wydać te 300k pln...
przecież to bardzo mało za takie auto jak BMW...
a twoje dziwne wymogi co do wyposażenia są zupełnie niezrozumiałe - przecież to BMW - detale to tylko dodatki bez znaczenia...
i nie próbuj rozmawiać o rabatach - w BMW to brzmi niesmacznie...

eeeeh.... widzę, że wciąż jest tak samo...
a szkoda bo samochody są naprawdę fajne tylko należałoby wykazać trochę więcej zainteresowania samym klientem :-/
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Pomóżcie

edit: zdublowała mi się wypowiedź.Damian T. edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 23:55
Piotr M.

Piotr M. Senior Talent
Management
Consultant

Temat: Pomóżcie

powiedzial gosc, ktory pracuje w Mercedesie.
Takiej obslugi jak w MB Polska - to mozna tylko wspolczuc.

Pzdr.piotr michalczuk edytował(a) ten post dnia 13.07.09 o godzinie 00:00
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Pomóżcie

piotr michalczuk:
powiedzial gosc, ktory pracuje w Mercedesie.

Ano tak się składa, że w BMW też pracowałem - wystarczyło spojrzeć wcześniej w mój profil :-)
Oznacza to, że znam tą markę także w pewien sposób "od kuchni"...
Poza tym uczestniczyłem w kilu imprezach organizowanych przez BMW także jako osoba "z nikąd" i stąd moje spostrzeżenia.

Takiej obslugi jak w MB Polska - to mozna tylko wspolczuc.

Pzdr.

Ale komu współczuć??
Wybacz ale nie komentuję zdarzeń o których nic nie wiem.
Osobiście nie mam zastrzeżeń co do obsługi ze strony kolegów i koleżanek z MBPL :-)Damian T. edytował(a) ten post dnia 13.07.09 o godzinie 00:14
Piotr M.

Piotr M. Senior Talent
Management
Consultant

Temat: Pomóżcie

Witaj,
1. Ja nie wiem jak jest w BMW - od niedawna jestem uzytkownikiem tej marki, wiec bardzo sie nie bede wymadrzal.
2. Jak chodzi ogolnie o poziom obslugi w ASO (mowie tu na przykladzie Audi) to jest taki super, ze obecnie auta serwisuje tylko w Austrii lub w NIemczech.
Dlaczego? Bo np. jak mialem naprawe b5 po kolizji to niby wszystko zrobione ok, ale np. kawalek plastykowy z podlogi znalazlem w aucie, bo pan zapomnial przykrecic, czy jak np. w nadkolu bylo 6 dziur to 4 sruby itd.
ogolnie - niedbalstwo.
3. Jak chodzi o MBPL - bryndzę macie straszną już w sprzedaży - otóż 4 razy podchodziłem do tematu jazdy probnej nowa c klasą i w ogole do zakupu nowej c-klasy.
ogolnie auto bardzo mi sie podoba, byl moment, kiedy wlasciciel firmy w ktorej pracuje (pochodzimy z Austrii) myslal powaznie o rozbracie z Audi i zmianie.
Wiec mysle - ok, jest nowa c-klasa, ma byc ponoc lepsza jakosc niz w starej - wezme, jak gosc bedzie w PL, dam mu, niech jezdzi. Zakocha sie - kupimy na sluzbowe.
I takich 2 mistrzow mnie obslugiwalo - p. Piotr i p. Michal.
Pan Michal - ma za duzo klientow, bo mimo, ze obiecuje zadzwonic, to nie dzwoni i o wszystkim zapomina.
Pan Piotr - ma problem ze sluchaniem, gada jak nakrecony i przekonuje do rzeczy w ktore sam wierzy.
Zaden:
a. nie spytal mnie czym jezdzimy
b. nie sprawdzil po co nam te fury
c. nie sprawdzil czemu kombi
d. nie sprawdzil czemu nie automat itd. itd. itd
w koncu - nie oddzwoniali, a kiedy juz umowilem sie na cos z kierownikiem sprzedazy, bo przypadkiem podszedl do p. Michala (nie robilem afery czy cokolwiek, ot po prostu mila rozmowa i juz) - to i tak olali na maxa.
I najlepsze jest to, ze te info są w Waszym systemie CRM - bo obaj Panowie z poswieceniem godnym lepszej sprawy cos tam wklepywali, m.in nasze namiary itd.
oczywiscie byla kuuupa smiechu jak okazalo sie, ze p. Piotr nie moze poprawiac wpisow p. Michala. Ale skoro p. Michal nas olał to Pan Piotr (na moja prosbe i z pomoca kierownika) zalozyl z mozolem nowego klienta.
I olał nas na nowo...
Wiec - w PL my jezdzimy BMW, a w Austrii 32 osoby z firmy jezdza Audi.
A to byly czasy wysokiego € i jakbyscie zrobili dobra robote - to by ok. 40 c-klas poszlo.
Wiem, ze to niewiele jak dla calego MBPL, ale zawsze cos.
no bo w koncu - jak tak staraja sie sprzedac 40 aut, to musza ich kroic setki codziennie, nie? ;-)

pozdr.piotr michalczuk edytował(a) ten post dnia 13.07.09 o godzinie 00:46

konto usunięte

Temat: Pomóżcie

Damian T.:
Jolanta I.:
Nie bardzo rozumiem w takim razie podejście jakie zaprezentowało BMW:
(...)

No widzisz Jolu...
kiedyś już dyskutowaliśmy na podobny temat i wtedy uważałaś, że się czepiam...

a jednak BMW wciąż chołduje swojemu specyficznemu podejściu do klienta...
wg. nich powinnaś się cieszyć, że wogóle pozwolili Ci pojeździć autem...
i dziwne, że jeszcze się wachasz wydać te 300k pln...
przecież to bardzo mało za takie auto jak BMW...
a twoje dziwne wymogi co do wyposażenia są zupełnie niezrozumiałe - przecież to BMW - detale to tylko dodatki bez znaczenia...
i nie próbuj rozmawiać o rabatach - w BMW to brzmi niesmacznie...

eeeeh.... widzę, że wciąż jest tak samo...
a szkoda bo samochody są naprawdę fajne tylko należałoby wykazać trochę więcej zainteresowania samym klientem :-/


Tym razem przyznaję Ci rację:).

Co do MB bo powyżej ktoś poruszył temat to mając porównanie z obsługą w ASO MB, Renault,Skody i Fiata to niestety z bólem serca stwierdzam, że czas przyjęcia czy odbioru auta w MB jest najdłuższy. I nie chodzi mi o sam czas serwisowania, tylko o procedurę zostawienia auta i odbioru.Aha i jeszcze bardzo rygorystyczne wymagania co do płatności przelewem -mogłabym je zrozumieć w przypadku klienta indywidualnego, ale nie firmy, która od 8 lat ma swoją siedzibę w tym samym mieście co ASO MB i bardzo dobrą kondycję finansową.
Edt.wszystkie ASO MB tak mają czy mam pecha?Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 13.07.09 o godzinie 09:40
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Pomóżcie

piotr michalczuk:
Witaj,
1. (...)
2. Jak chodzi ogolnie o poziom obslugi w ASO (mowie tu na przykladzie Audi) to jest taki super, ze obecnie auta serwisuje tylko w Austrii lub w NIemczech.
Dlaczego? (...)

Nie skomentuję...
Na codzień też poruszam się Audi a że tam też kiedyś pracowałem (salon VW/AUDI/PORSCHE) więc większość załogi znam osobiście...
i chcę wierzyć, że chociaż dzięki temu obsługę techniczną ASO mam na poziomie klasy Premium.

3. Jak chodzi o MBPL - bryndzę macie straszną już w sprzedaży - otóż 4 razy podchodziłem do tematu jazdy probnej nowa c klasą i w ogole do zakupu nowej c-klasy.
(...)

No cóż Piotrze, brak mi komentarza...
Nie byłem przy tym i nie widziałem i chcę wierzyć, że jednak jest inaczej...
A pytania:
Zaden:
a. nie spytal mnie czym jezdzimy
b. nie sprawdzil po co nam te fury
c. nie sprawdzil czemu kombi
d. nie sprawdzil czemu nie automat itd. itd. itd
moim zdaniem są oczywistą oczywistością...
Osobiście nie widzę możliwości skonstrułowania oferty bez zadania powyższych i innych im podobnych pytań...

Jeżeli było jak piszesz to być tak nie powinno...
ale...
zaznaczyć też muszę, że oceny swoje formułuję na podstawie osobistych doświadczeń - te poprzednie, te obecne, jak i wszystkie następne...
więc wolałbym nie komentować czegoś czego nie widziałem.

A to byly czasy wysokiego € i jakbyscie zrobili dobra robote - to by ok. 40 c-klas poszlo.
Wiem, ze to niewiele jak dla calego MBPL, ale zawsze cos.
no bo w koncu - jak tak staraja sie sprzedac 40 aut, to musza ich kroic setki codziennie, nie? ;-)

Niestety nie :-/
Dodam tylko, że 40 szt. MB C-klasse to nie jest mało i na moim biurku taki temat byłby priorytetem.
Zapraszam więc na kawę i na jazdę testową MB C-klasse - bez zobowiązań.
Proszę tylko o wcześniejszy kontakt (+48/698-697-037) aby samochód był wolny w wybranym terminie.
Pozdrawiam - Damian.



Wyślij zaproszenie do