Temat: Pomóżcie
Witaj,
1. Ja nie wiem jak jest w BMW - od niedawna jestem uzytkownikiem tej marki, wiec bardzo sie nie bede wymadrzal.
2. Jak chodzi ogolnie o poziom obslugi w ASO (mowie tu na przykladzie Audi) to jest taki super, ze obecnie auta serwisuje tylko w Austrii lub w NIemczech.
Dlaczego? Bo np. jak mialem naprawe b5 po kolizji to niby wszystko zrobione ok, ale np. kawalek plastykowy z podlogi znalazlem w aucie, bo pan zapomnial przykrecic, czy jak np. w nadkolu bylo 6 dziur to 4 sruby itd.
ogolnie - niedbalstwo.
3. Jak chodzi o MBPL - bryndzę macie straszną już w sprzedaży - otóż 4 razy podchodziłem do tematu jazdy probnej nowa c klasą i w ogole do zakupu nowej c-klasy.
ogolnie auto bardzo mi sie podoba, byl moment, kiedy wlasciciel firmy w ktorej pracuje (pochodzimy z Austrii) myslal powaznie o rozbracie z Audi i zmianie.
Wiec mysle - ok, jest nowa c-klasa, ma byc ponoc lepsza jakosc niz w starej - wezme, jak gosc bedzie w PL, dam mu, niech jezdzi. Zakocha sie - kupimy na sluzbowe.
I takich 2 mistrzow mnie obslugiwalo - p. Piotr i p. Michal.
Pan Michal - ma za duzo klientow, bo mimo, ze obiecuje zadzwonic, to nie dzwoni i o wszystkim zapomina.
Pan Piotr - ma problem ze sluchaniem, gada jak nakrecony i przekonuje do rzeczy w ktore sam wierzy.
Zaden:
a. nie spytal mnie czym jezdzimy
b. nie sprawdzil po co nam te fury
c. nie sprawdzil czemu kombi
d. nie sprawdzil czemu nie automat itd. itd. itd
w koncu - nie oddzwoniali, a kiedy juz umowilem sie na cos z kierownikiem sprzedazy, bo przypadkiem podszedl do p. Michala (nie robilem afery czy cokolwiek, ot po prostu mila rozmowa i juz) - to i tak olali na maxa.
I najlepsze jest to, ze te info są w Waszym systemie CRM - bo obaj Panowie z poswieceniem godnym lepszej sprawy cos tam wklepywali, m.in nasze namiary itd.
oczywiscie byla kuuupa smiechu jak okazalo sie, ze p. Piotr nie moze poprawiac wpisow p. Michala. Ale skoro p. Michal nas olał to Pan Piotr (na moja prosbe i z pomoca kierownika) zalozyl z mozolem nowego klienta.
I olał nas na nowo...
Wiec - w PL my jezdzimy BMW, a w Austrii 32 osoby z firmy jezdza Audi.
A to byly czasy wysokiego € i jakbyscie zrobili dobra robote - to by ok. 40 c-klas poszlo.
Wiem, ze to niewiele jak dla calego MBPL, ale zawsze cos.
no bo w koncu - jak tak staraja sie sprzedac 40 aut, to musza ich kroic setki codziennie, nie? ;-)
pozdr.
piotr michalczuk edytował(a) ten post dnia 13.07.09 o godzinie 00:46