Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Dla Twojej wiadomości - tak, czasami w ten sposób perfumy kupuję.
no szkoda, ze nie zrozumialas aluzji,
bo czy gdyby wszyscy napisali: skocz do studni, to posluchalabys ich...?
Co do reszty wypowiedzi - lepiej nie wypowiem się.

moze i lepiej, bo szkoda rozmawiac, kiedy proste argumenty nie trafiaja, to tak na marginesie.

Milego wciskania w pedal gazu:)

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Tak się składa, że X6 35i jeżdżę na co dzień, a miałem też przyjemność jeżdżenia X6M i ani jedno ani drugie to nie są auta sportowe. Natomiast faktem jest, że trasy typu Katowice-Łódź, po ładnych równych dwupasmówkach to takim autem się miło leci 180kmh, a i w mieście łatwo się wyprzedza. Gdybym stał przed wyborem, czy kupować hybrydową X6 - zdecydowanie brałbym X6M lub X6 50i. Chyba że zależy Ci na zasięgu, to 40d. Nawet w X6M czuć nadmiar masy, nie wyobrażam sobie tego, jak źle musi zachowywać się hybryda w zakrętach przy dodatkowych 250kg. Ale tak czy siak - X6 to auto do prostych.

A tak co do reszty komentarzy, odnoszę wrażenie, że miłośnicy klasycznych linii są miłośnikami tego, na co ich stać, a nie co im się faktycznie podoba, stąd też częste dziwne opinie o tym, jakie to stare nie były fajne. Stare auta mają swój urok, ale jak ktoś chce auta na co dzień, to bierze to, co mu się mniej psuć będzie. I tak btw, E30 prowadzi się dużo gorzej od E36. A ja swoją drogą, z jazdy E39 zrezygnowałem, jak policzyłem że miesięczne koszty utrzymania auta wychodzą mi jak raty za nowe :]
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Sławomir K.:
Tak się składa, że X6 35i jeżdżę na co dzień, a miałem też przyjemność jeżdżenia X6M i ani jedno ani drugie to nie są auta sportowe. Natomiast faktem jest, że trasy typu Katowice-Łódź, po ładnych równych dwupasmówkach to takim autem się miło leci 180kmh, a i w mieście łatwo się wyprzedza. Gdybym stał przed wyborem, czy kupować hybrydową X6 - zdecydowanie brałbym X6M lub X6 50i. Chyba że zależy Ci na zasięgu, to 40d. Nawet w X6M czuć nadmiar masy, nie wyobrażam sobie tego, jak źle musi zachowywać się hybryda w zakrętach przy dodatkowych 250kg. Ale tak czy siak - X6 to auto do prostych.

nie wiem jakie jest wyposazenie standardowe X6M, X6 hybrydy, ale adaptive drive zalatwia sprawe zakretow

180 km/h SUVem czy SAVem? to nie jest optymalna predkosc, wygluszenie tych samochodow nie jest na tyle dobre, aby zagluszyc dosc intensywne szumy powietrza - przeciez to kontener na kolkach (zeby nie bylo - sam jezdze e70 lci, wiec krytykuje swoj samochod, wiedzialem na co sie przesiadam z e39, nie jezdze raczej powyzej 140 km/h wiec dla mnie jest OK)
A tak co do reszty komentarzy, odnoszę wrażenie, że miłośnicy klasycznych linii są miłośnikami tego, na co ich stać, a nie co im się faktycznie podoba, stąd też częste dziwne opinie o tym, jakie to stare nie były fajne. Stare auta mają swój urok, ale jak ktoś chce auta na co dzień, to bierze to, co mu się mniej psuć będzie. I tak btw, E30 prowadzi się dużo gorzej od E36. A ja swoją drogą, z jazdy E39 zrezygnowałem, jak policzyłem że miesięczne koszty utrzymania auta wychodzą mi jak raty za nowe :]

zalezy czym sie jezdzilo, ja mialem e39 i samochod ten praktycznie mnie nic nie kosztowal oprocz paliwa i ubezpiecznia

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Pani Katarzyno czy finalnie zdecydowała się Pani na X6?

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Artur P.:

nie wiem jakie jest wyposazenie standardowe X6M, X6 hybrydy, ale adaptive drive zalatwia sprawe zakretow
Mam adaptive drive, bardzo sobię cenię, ale auto nadal waży grubo powyżej 2ton.
180 km/h SUVem czy SAVem? to nie jest optymalna predkosc,
Ja tyle jeżdżę i jakoś mi nic nie przeszkadza. E70 jest mniej opływowe, może że jest głośniejsze.
zalezy czym sie jezdzilo, ja mialem e39 i samochod ten praktycznie mnie nic nie kosztowal oprocz paliwa i ubezpiecznia
Może miałeś auto po prostu z przebiegiem niskim. Ja e39 miałem między 230 a 290tyś km i niby się nie psuło, ale co chwilę jakaś pierdółka wychodziła, nie mówiąc już o koszmarnie drogiej regeneracji wtrysków. Mój kumpel też kupił e39 i również nie jest zadowolony z kosztów.
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Adaptive drive praktycznie eliminuje przechyly - co z tego, ze samochod wazy tyle ile wazy? Adaptive drive praktycznie eliminuje przechyly... cos pominalem?

uzytkowalem e39 530d pomiedzy 200-290k km... ale ja szukalem samochodu pol roku... w Niemczech

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Artur P.:
Adaptive drive praktycznie eliminuje przechyly - co z tego, ze samochod wazy tyle ile wazy? Adaptive drive praktycznie eliminuje przechyly... cos pominalem?

uzytkowalem e39 530d pomiedzy 200-290k km... ale ja szukalem samochodu pol roku... w Niemczech

Tak, że się wtrące ... niweluje przechyły a nie eliminuje, a to jest duża różnica. To, że nie czujemy tego podczas podróży nie oznacza, że nie ma wyhyleń. Samochód jest ciężki
i może nie zachowuje się w zakrętach jak typowy SUV, jednak nie możemy zapominać
o masie.

Szczerze osobiście jeżdże 40d ale zdecydowanie teraz wybrałbym benzynę 50i, ponieważ z dieslem jest więcej problemów niż przyjemności, dopiero do "czipie" jeździ jak należy.

Pozdrawiam,

Paweł

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Zmniejszone przechyły nie zmniejszają masy samochodu. A co do E39, moje było w tak dobrym stanie, że kolesie w ASO byli zdziwieni jak to możliwe przy tym przebiegu. Ale i tak utrzymanie go w perfekcyjnym stanie kosztowało mnie przez 2 lata więcej, niż za niego dostałem przy odsprzedaży. A nigdy nie zatrzymało się na drodze, nigdy nie musiałem na gwałt do mechanika jechać. Utrzymanie BMW po prostu zawsze było i będzie drogie, chyba że się kupi nowe i po paru latach sprzeda bez inwestycji w ulepszania auta.
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Bardzo dziekuje za wklad do dyskusji :) odnosnie AD pisalem, ze „praktycznie eliminuje przechyly” co dla mnie oznacza, ze przychyly sa w zasadzie niezauwazalne, w kazdym razie SUV z AD ma mniejsze przychyly niz zwykla osobowka; pisalem to w kontekscie tego, ze ktos wczesniej wspomial, ze dodatkowa masa samochodu negatywnie wplynie na zachowanie w zakretach – wedlug mnie nie wplynie, jesli ktos ma AD i nie oczekuje, ze samochod bedzie sztywno przejezdzal przez zakrety – to nie woz drabiniasty; nie odnosze sie tu do takich kwestii jak droga hamowania itp.

Odnosnie 40d i klopotow – chetnie dowiem sie o jakich problemach mowimy? Porownanie 40d z 50i jest troche nietrafione (inne pojemonosci, inna polka cenowa), porownywac mozna jazde 40d z 35i i tu nie trzeba zadnego czipa, aby 35i dostal baty

Tez zdecydowanie kupilbym M5 w kombi, gdybym tylko zarabial wiecej

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Artur P.:
Bardzo dziekuje za wklad do dyskusji :) odnosnie AD pisalem, ze „praktycznie eliminuje przechyly” co dla mnie oznacza, ze przychyly sa w zasadzie niezauwazalne

Przechyly przy AD w osobowce F10 sa zdecydowanie zauwazalne i znacznie wieksze niz u konkurencji na standardowych zawieszeniach (W212 AMG Sport czy C7 SE) czy starszych modelach BMW (E60/E90/E39).

IMO Adaptive Drive po prostu trzeba w nowym BMW miec, ale temu rozwiazaniu daleko do perfekcji z reklam.
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

OK, poddaje sie, nie jestem w stanie porownac przechylow pomiedzy BMW a konkurencja. Jaki jest sens porownywania zawieszenia AD z zawieszeniem sportowym (AMG)?! moze zaczniemy porownywac czolgi z amfibiami? AD to nie zawieszenie sportowe, moze byc czescia takiego zawieszenia, ale nie jest to zawieszenie sportowe

na marginesie E39 nigdy nie mialo AD (nie wiem jak inne przywolane modele, nie chce mi sie sprawdzac)

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

X6M ma lepsze utwardzanie zawieszenia niż AD, nie pamiętam nazw tych systemów, ale było tam kilka nic nie mówiących skrótów trzyliterowych :P Pomimo to X6M jest ciężkim klocem który w zakrętach wypada dużo wcześniej niż auta 0.5-1 tony lżejsze. Więc AD tutaj nic nie zmienia, daje po prostu przewagę nad autami bez AD, ale wyłącznie w swojej klasie wagowej.

Wracając jeszcze do 40d vs 35i - zacznijmy od tego, że 35i jest cenowo bliżej 30d (jak ja kupowałem, miały wręcz tą samą cenę), od którego jest wyraźnie szybsze. Różnica szybkości 40d vs 35i jest minimalna, wręcz 35i ma wyższy trochę V-max, a nie żadne baty, jak 30d vs 35i. Zanim wprowadzili też nieszczęśliwy silnik N55, 35i można było zamówić z pakietem M, dostawało wtedy 322KM już w fabryce jeśli dobrze pamiętam i było wtedy i cenowo i osiągowo jak 40d. Poza tym panowie, kupujemy auto powyżej 300 tyś żeby słuchać klekotu diesla? :DSławomir K. edytował(a) ten post dnia 13.02.12 o godzinie 22:17
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

o jakich samochodach w takim razie piszesz? jesli zejdziemy 0,5-1 tone nizej niz X6M, to nie bedziemy mowili o SAV / SUV wielkosci X6 czy X5... osobowek z suvami ja nie porownuje

na codzien jezdzi sie momentem obrotowym a nie v-max, wiec dla mnie diesel o podobnej masie zawsze bedzie wygrywal z benzyna... chyba, ze juz bede nieprzyzwoicie bogady, to sobie kupie M5 kombi

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Chyba dyskusja już nigdzie nie prowadzi :)

A ja nadal nie rozumiem fenomenu momentu obrotowego (poza TIRami). Jeździłem dieslem i nigdy tego efektu widmo nie zauważyłem - zawsze przed wyprzedzaniem redukowałem.
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

nie wypada sie niezgodzic - dyskusja nie doprowadzi nas w jedno miejsce :)

odnosnie momentu obotowego... testowalismy X5 diesla i 35i - zona, ktora wielka fanka motoryzacji nie jest zapytala sie po przesiadce do 35i "czy ten samochod jest zepsuty? bo jakos nie jedzie"...
Katarzyna K.

Katarzyna K. wolna i frywolna :-)

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Tak od siebie dodam jeszcze do dyskusji: podjęłam decyzję o zakupie Maserati GranTurismo S... :-)
Artur P.

Artur P. Doradca podatkowy,
PwC

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Katarzyna Kaczmarek:
Tak od siebie dodam jeszcze do dyskusji: podjęłam decyzję o zakupie Maserati GranTurismo S... :-)

i dobrze! nie bedzie problemow w zakretach, nie ma problemu czy wybrac diesla czy benzyne - same plusy! :)

ja sobie tez jezdze maserati, ale w GT5 :)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Katarzyna Kaczmarek:
Tak od siebie dodam jeszcze do dyskusji: podjęłam decyzję o zakupie Maserati GranTurismo S... :-)


prawie zadna roznica miedzy X6 a Maserati...

zapytam jak sie jezdzi, jak juz kupisz :)

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Artur P.:
odnosnie momentu obotowego... testowalismy X5 diesla i 35i - zona, ktora wielka fanka motoryzacji nie jest zapytala sie po przesiadce do 35i "czy ten samochod jest zepsuty? bo jakos nie jedzie"...
Podobne wrażenie jest jak się wsiada do eMek pierwszy raz :) Trzeba po prostu wiedzieć, gdzie jest czerwone pole, benzyna musi mieć wyższe obroty i tyle.Sławomir K. edytował(a) ten post dnia 15.02.12 o godzinie 22:36

konto usunięte

Temat: Obserwuj Odpowiedz ActiveHybrid X6 - potrzebuję cennych...

Artur P.:
OK, poddaje sie, nie jestem w stanie porownac przechylow pomiedzy BMW a konkurencja. Jaki jest sens porownywania zawieszenia AD z zawieszeniem sportowym (AMG)?! moze zaczniemy porownywac czolgi z amfibiami? AD to nie zawieszenie sportowe, moze byc czescia takiego zawieszenia, ale nie jest to zawieszenie sportowe

na marginesie E39 nigdy nie mialo AD (nie wiem jak inne przywolane modele, nie chce mi sie sprawdzac)

AD jest od F01/F10, w E60 i starszych nie bylo. Adaptive Drive jest stricte zawieszeniem sportowym i tak jest reklamowane przez BMW. AD nie jest "czescia zawieszenia sportowego", bo w przypadku wybrania tej opcji zawieszenia SE czy M-Sport sa zastepowane zawieszeniem AD. Byc moze pomylilo ci sie z VDC (AD jako jeden z elementow zawiera VDC), ale nawet ono doklada sie tylko w SE, a w M-Sport z VDC masz zawieche SE + regulowane amortyzatory.

Bez AD takie F10 M-Sport zachowuje sie w zakretach jak Skoda Fabia albo ... amfibia, takie ma przechyly ;)



Wyślij zaproszenie do