Temat: M5 E60
Łukasz M.:
macie jakieś pratyczne zdanie na temat tego modelu.
Interesuje mnie szczególnie usterkowość silnika i układu przeniesienia napędu.
Mam możliwość zakupu auta z realnym przebiegiem 120 tys. km.
Pytanie czy na takie auto to dużo?
Wersje cywilne wiem, że są ok. Pytam ponieważ mój kolega ma "specjalną" wersję Audi A6 czyli RS6 i wymieniał skrzynię po 150 tys. km...
Jezeli auto bylo proaktywnie serwisowane to trzyma sie niezle do 200tys.km. Na 5post jeden uzytkownik z US chwalil sie, ze zrobil 300tys.mil (500tys.km). Jezeli auto bylo serwisowane reaktywnie to przy 80-120tys.km. zaczynaja sie kosztowne problemy.
Na seryjne E60 nie patrz, M5 niewiele ma z nim wspolnego.
PS: Serwis reaktywny - wymiana minimum plynow i elementow, ktore zidentyfikowane zostaly jako zuzyte. Serwis proaktywny - wymiana wg zalecen producenta.
PS2: Badz realista, kazde M5 bylo katowane przez poprzedniego wlasciciela, nikt nie kupuje V10 zeby jezdzic w niedziele do kosciola...