Łukasz M.

Łukasz M. Social media

Temat: M5 E60

Cześć,

macie jakieś pratyczne zdanie na temat tego modelu.

Interesuje mnie szczególnie usterkowość silnika i układu przeniesienia napędu.

Mam możliwość zakupu auta z realnym przebiegiem 120 tys. km.
Pytanie czy na takie auto to dużo?

Wersje cywilne wiem, że są ok. Pytam ponieważ mój kolega ma "specjalną" wersję Audi A6 czyli RS6 i wymieniał skrzynię po 150 tys. km...

Dzięki za rady.

konto usunięte

Temat: M5 E60

Spytaj kiedy sprzęgło robił ;] Z tego co wiem, przy tym przebiegu powinno już być wymienione co najmniej raz. Generalnie po angielsku widziałem dużo opisów o tym, kiedyś też oglądałem M6, co sprzęgło miało wymienione chyba po 40k przebiegu.
Maciej K.

Maciej K. DevOps Engineer

Temat: M5 E60

120tys. km w takim aucie to dużo i mało. Wszystko zależy od tego jak poprzednik jeździł i jak je serwisował. Aczkolwiek na wstępie należy zaznaczyć, że nie ma na rynku M5, którymi starsza pani delikatnie jeździła po bułki dwa razy w tygodniu. Sam kupiłem kilkuletnie E60 (co prawda nie M5) z tego typu przebiegiem i w środku auto wygląda jak nowe, mechanicznie też nie było się do czego przyczepić, więc nawet nie musiałem ponosić jakichś większych kosztów pakietu startowego (w niektórych zapuszczonych autach, które wcześniej oglądałem taki pakiet mógł mnie kosztować 15-25tys. zł). E60 ogólnie nie ma zbyt wielu wad wrodzonych (pomijając kolektory w dieslu czy przekładnię kierowniczą, która potrafi mieć luzy już przy ok. 100-150tys. km). Ale trafiło mi się auto z autentycznym przebieg od osoby z głową na karku (pełen serwis (w tym automatycznej skrzyni), brak oszczędzania na eksploatacji itp.). Trzeba BARDZO uważać, żeby nie był to sprowadzony z Niemiec szrot z przebiegiem 400-600tys. km skręconym na "polskie" 140-190tys. km (90% aut w ogłoszeniach u nas tyle ma niezależnie czy samochód jest 2-letni czy 10-letni), bo wówczas może a nawet na 100% będzie to skarbonka bez dna. Jeśli samochód faktycznie jest zadbany i ma rzeczywiste 120tys. km to wybrałbym się z nim do ASO na sprawdzenie przedzakupowe i na podstawie tego co tam usłyszał podjąłbym decyzję. Przy czym należy się liczyć z tym, że E60 najtańsze w utrzymaniu nie jest i jeśli coś grubszego padnie to koszty potrafią iść w grube tysiące pln.

konto usunięte

Temat: M5 E60

Łukasz M.:
macie jakieś pratyczne zdanie na temat tego modelu.

Interesuje mnie szczególnie usterkowość silnika i układu przeniesienia napędu.

Mam możliwość zakupu auta z realnym przebiegiem 120 tys. km.
Pytanie czy na takie auto to dużo?

Wersje cywilne wiem, że są ok. Pytam ponieważ mój kolega ma "specjalną" wersję Audi A6 czyli RS6 i wymieniał skrzynię po 150 tys. km...

Jezeli auto bylo proaktywnie serwisowane to trzyma sie niezle do 200tys.km. Na 5post jeden uzytkownik z US chwalil sie, ze zrobil 300tys.mil (500tys.km). Jezeli auto bylo serwisowane reaktywnie to przy 80-120tys.km. zaczynaja sie kosztowne problemy.

Na seryjne E60 nie patrz, M5 niewiele ma z nim wspolnego.

PS: Serwis reaktywny - wymiana minimum plynow i elementow, ktore zidentyfikowane zostaly jako zuzyte. Serwis proaktywny - wymiana wg zalecen producenta.
PS2: Badz realista, kazde M5 bylo katowane przez poprzedniego wlasciciela, nikt nie kupuje V10 zeby jezdzic w niedziele do kosciola...
Łukasz M.

Łukasz M. Social media

Temat: M5 E60

To jasne :)

A co myślicie o M3 4.0? Podobny przebieg.

konto usunięte

Temat: M5 E60

Przygotuj sie na dosc duze wydatki i usterkowosc zalezna od przebiegu. Im wiekszy tym prawdopodobienstwo remontu/wymiany silnika dosc duze. Jak Cie stac to nie widze problemu. Koszty ekspolatacji podobne jak w M3 4.0.

P.S. Jak M3 4.0 to zdecydowanie DKG :)
Adam Tomasz Kunc

Adam Tomasz Kunc AutoClassicService -
BMW Partner

Temat: M5 E60

Przy sportowym traktowaniu sprzęgło wytrzymuje 20 tyś km.

konto usunięte

Temat: M5 E60

Adam Tomasz Kunc:
Przy sportowym traktowaniu sprzęgło wytrzymuje 20 tyś km.

Jest to na pewno możliwe. Nie jestem specem od M5 w sensie serwisowym, ale znając kilku użytkowników mogę polegać również na ich opinii. Tak szczerze mówiąc lekko przeraziło mnie kilka faktów z użytkowania modelu M5 E60 i przeszedł mi zachwyt tym modelem od strony eksploatacyjnej.

Następna dyskusja:

Nawigacja e60




Wyślij zaproszenie do