Paweł Kubalski

Paweł Kubalski redaktor
bezpiecznapodroz.org

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

niestety w e92 nie ma ramek okiennych i przy większych prędkościach podciśnienie odciąga szyby od uszczelek i zaczyna się gwizd, czy ktoś ma na to sposób?

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

paweł kubalski:
niestety w e92 nie ma ramek okiennych i przy większych prędkościach podciśnienie odciąga szyby od uszczelek i zaczyna się gwizd, czy ktoś ma na to sposób?

a taka Buma fajna,hamerykanska prawie ;)

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Duzi chłopcy i ich problemy z zabawkami... ;)

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Kto o zdrowych zmysłach jeździ z taką prędkością???? Sorry, ale to trzeba mieć nierówno pod czapką....

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Krzysztof Pawłowski:
Kto o zdrowych zmysłach jeździ z taką prędkością???? Sorry, ale to trzeba mieć nierówno pod czapką....

są drogi po których można jeździć "ile fabryka dała"...

a jak ktoś boi się, albo uważa za nierozsądne jechanie 200kmh jeśli warunki na to pozwlają, to w gamie pojazdów Daewoo polecam Matiza, ewentualnie Fabię ze Skody ;)

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

paweł kubalski:
hamerykancka to z4 a zresztą nigdy więcej bmw, 3 razy wymieniali mi szybę, uszczelkę i podnośnik, gnoje chcieli do f1 i bokiem faszystom wyszło

hm...a ja troche zaluje ze na finansowa studnie bez dna - e-46 m power - sie nie zdecydowalem...

to ciekawe ze ta marka wzbudza tak skrajne emocje, jedni rozplywaja sie z zachwytu,inni tona w rozpaczy...

wlasnie rozwazam zanabycie z3, prosze przekonujcie mnie ze warto :D
Paweł Kubalski

Paweł Kubalski redaktor
bezpiecznapodroz.org

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

z3 najbardziej nieudane bmw, jeśli lubisz galopadkę to nie polecam bo zawiasik marniuchny

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

paweł kubalski:
z3 najbardziej nieudane bmw, jeśli lubisz galopadkę to nie polecam bo zawiasik marniuchny

dzieki kolega, dla mnie wlasnie zawias jest najwazniejszy,jesli piszesz prawde to mam to auto z glowy;)
Paweł Kubalski

Paweł Kubalski redaktor
bezpiecznapodroz.org

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

chyba że z M pakietem

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Marek Skiba:
Krzysztof Pawłowski:
Kto o zdrowych zmysłach jeździ z taką prędkością???? Sorry, ale to trzeba mieć nierówno pod czapką....

są drogi po których można jeździć "ile fabryka dała"...

a jak ktoś boi się, albo uważa za nierozsądne jechanie 200kmh jeśli warunki na to pozwlają, to w gamie pojazdów Daewoo polecam Matiza, ewentualnie Fabię ze Skody ;)

Pokaż mi w PL drogę po której można jechać 180 bez stwarzania zagrożeń dla siebie lub innych to oddam Ci moje e30 m30b35 za darmo... Nie mówię o torach wyścigowych tylko o drodze w PL! Ewentualnie udowodnij mi ową "rozsądność" takiej jazdy....

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Krzysztof Pawłowski:
Marek Skiba:
Krzysztof Pawłowski:
Kto o zdrowych zmysłach jeździ z taką prędkością???? Sorry, ale to trzeba mieć nierówno pod czapką....

są drogi po których można jeździć "ile fabryka dała"...

a jak ktoś boi się, albo uważa za nierozsądne jechanie 200kmh jeśli warunki na to pozwlają, to w gamie pojazdów Daewoo polecam Matiza, ewentualnie Fabię ze Skody ;)

Pokaż mi w PL drogę po której można jechać 180 bez stwarzania zagrożeń dla siebie lub innych to oddam Ci moje e30 m30b35 za darmo... Nie mówię o torach wyścigowych tylko o drodze w PL! Ewentualnie udowodnij mi ową "rozsądność" takiej jazdy....

w Polsce ? Autostrada A2 czy A1 we wczesnych godzinach porannych - między 3 a 5. Ruch bardzo mały. Całkiem niedawno jechałem jako pasażer autostradą A2 240kmh, godzina ok 14-15. Jazda bezstresowa, gdyż odstępy między autami wynosiły jakieś 1000-1500m.
Poza tym ja mam rzut kamieniem do Niemiec, a tam można sobie poszaleć.
Problemem w osiąganiu prędkości ~200kmh jest generalnie ruch i występowanie dziur, kolein, skrzyżowań, zabudowań itd., zatem można znaleźć takie odcinki gdzie żadne z tych zjawisk nie występuje, choćby gdzieniegdzie są "zapomniane" pasy startowe, czyli np odcinek 2km prostej drogi szerokości chyba z 15m, który znajduje się normalnie w ciągu drogi publicznej. Jeden taki jest jakieś 20km od Koszalina. Zapraszam Cię tam swoim e30, przejedziemy się, ocenisz brak zagrożeń, oddasz kluczyki i nawet do domu Cię odwiozę ;)

Nierozsądna jest taka jazda w miejscach występowania potencjalnych zagrożeń - skrzyżowania, zjazdy, wzniesienia, zabudowania, natężenie ruchu itd, w powyższych przykładach te zagrożenia nie występują więc co w tym jest nierozsądnego, jeśli auto jest w pełni sprawne i kierowca świadomy i doświadczony?
Artur M.

Artur M. Kierownik Działu
Wsparcia i Rozwoju /
Hochtief Facility
M...

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Marek Skiba:

w Polsce ? Autostrada A2 czy A1 we wczesnych godzinach porannych - między 3 a 5. Ruch bardzo mały. Całkiem niedawno jechałem jako pasażer autostradą A2 240kmh, godzina ok 14-15. Jazda bezstresowa, gdyż odstępy między autami wynosiły jakieś 1000-1500m.

Zgadzam się w pełni z Markiem. Szczerze mówiąc, nie wiem jak na A1 można jechać mniej niż 140 - 150, bo z taką prędkością jedzie większość "uczestników ruchu". Jezeli chcesz ich wyprzedzić już wchodzisz w okolice owych 180km/h.

Zgadzam się, że jazda z taką prędkością na normalnych drogach to przesada, w szczególności, że najmniejsza dziura czy "zaskoczka" na drodze staje się często zabójcą. Swoją drogą, w temacie owych zaskoczek, nie przestaję ostatnio kląć pewnego "kuby udoskonalacza", który na S7 między Płońskiem a Nidzicą
przed wysepkami zamontował takie gumowe peniski. Długie toto prawie na pół metra, fatalnie widoczne i co gorsza dla przeciętnego kierowcy, który nie zmieści się z wyprzedzaniem w pasie przerywanym zostają dwie alternatywy - albo w nie walisz i modlisz się o małe zniszczenia, albo jedziesz pod prąd (by nie powiedzieć, że na czołowe). Nie umiem sobie odpowiedzieć na pytanie "po co to komu??" w szczególności, że wszystkie wysepki mają obrukowanie kostką, więc tak czy inaczej najechanie na nie oznacza w najlepszym wypadku remont zawieszenia.

Po prostu piekło i szatani pod choinkę dla wynalazcy.Artur M. edytował(a) ten post dnia 17.08.09 o godzinie 22:41

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Artur M.:
Marek Skiba:

w Polsce ? Autostrada A2 czy A1 we wczesnych godzinach porannych - między 3 a 5. Ruch bardzo mały. Całkiem niedawno jechałem jako pasażer autostradą A2 240kmh, godzina ok 14-15. Jazda bezstresowa, gdyż odstępy między autami wynosiły jakieś 1000-1500m.

Zgadzam się w pełni z Markiem. Szczerze mówiąc, nie wiem jak na A1 można jechać mniej niż 140 - 150, bo z taką prędkością jedzie większość "uczestników ruchu". Jezeli chcesz ich wyprzedzić już wchodzisz w okolice owych 180km/h.

Zgadzam się, że jazda z taką prędkością na normalnych drogach to przesada, w szczególności, że najmniejsza dziura czy "zaskoczka" na drodze staje się często zabójcą. Swoją drogą, w temacie owych zaskoczek, nie przestaję ostatnio kląć pewnego "kuby udoskonalacza", który na S7 między Płońskiem a Nidzicą
przed wysepkami zamontował takie gumowe peniski. Długie toto prawie na pół metra, fatalnie widoczne i co gorsza dla przeciętnego kierowcy, który nie zmieści się z wyprzedzaniem w pasie przerywanym zostają dwie alternatywy - albo w nie walisz i modlisz się o małe zniszczenia, albo jedziesz pod prąd (by nie powiedzieć, że na czołowe). Nie umiem sobie odpowiedzieć na pytanie "po co to komu??" w szczególności, że wszystkie wysepki mają obrukowanie kostką, więc tak czy inaczej najechanie na nie oznacza w najlepszym wypadku remont zawieszenia.

Po prostu piekło i szatani pod choinkę dla wynalazcy.Artur M. edytował(a) ten post dnia 17.08.09 o godzinie 22:41

w temacie gumowych słupków:

to samo gówno(bo inaczej tego nie nazwę) jest na krajowej drodze nr 10. od płońska do sierpca można się natknąc na słupki, które są słabo widoczne w dzień, i w ogóle, ale to w ogóle niewidoczne w nocy!

jakby tego było jest jedno takie miejsce, gdzie oprócz słupków jest jeszcze krawężnik oddzielający oba pasy. wyobraźcie sobie moją minę gdy wyprzedzając auto znalazłem sie po drugiej stronie drogi bez możliwości powrotu!!

Całe szczeście, że nic nie jechało z naprzeciwka. zwolniłem do 20 km/h i zaczalem zastanawiac sie co robic??zawracać??próbować pokonać krawężnik??jechać dalej po prąd i liczyć, że ten "mur" zaraz sie skończy???

dzieki Bogu po lewej stronie ktoś wybudowal stacje benzynową i mogłem wrócić na swój pas...

Życzę osobie, która wpadła na ten genialny pomysł, żeby znalazła sie kiedys w mojej sytuacji,w środku nocy,po drugiej stronie drogi,bez możliwości powrotu na swój pas,i na deser żeby zza górki pojawiła sie 18-tonowa niespodzianka.
Krzysztof T.

Krzysztof T. Konsultant /
projektant
oprogramowania

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

180 km/h to nie jest żadna "TAKA prędkość". Całkiem normalna i bezpieczna. Dla przykładu na trasie na Białystok z Warszawy, dopóki są 2 pasy (do Wyszkowa mniej więcej).
Rafael Moucka

Rafael Moucka Positive Power Sp. z
o.o.

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Prawda jest taka, ze 200/h to moze byla duza predkosc, ale kiedys. Dzisiaj samochody sa nieco lepsze niz wtedy, gdy wymyslano regulaminowe organiczenia.
Od tego czasu pojawily sie ABS, ESP i cala masa innych wspomagan a przepisy? Kaza nam jezdzic wolniej (50 w miescie), niz za czasow, gdy duze fiaty mialy 10 x dluzsza droge hamowania niz cokolwiek wspolczesnego (60 po miescie).

Zgadzam sie, ze jazda z duza predkoscia miedzy zabudowaniami to przesada, ale wkurza mnie karanie mandatami za jazde 70 przez srodek lasu (dostalem taki mandat, gdyz nie wiedzialem, ze 2km lasu miedzy dwoma wsiami nie mial oznaczenia terenu niezabudowanego). Osobiscie jakos nie slyszlaem, zeby w niemczech bylo masakrycznie duzo ofiar drogowych z powodu braku ograniczen predkosci na autostradach.

Prawdziwy problem na polskich drogach to nie ludzie w szybkich BMW. Mnie trafia na przyklad, gdy na 3-pasmowej drodze Katowice-Gliwice widze goscia jadacego 70/h lewym pasem. O srodkowym nie wspomne, bo zawsze jest pelny - prawym malo kto jezdzi. Widzieliscie kiedys, zeby ktos dostal za to mandat? Ja nie, bo policyjne Vectry tez robia to samo.

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Marek Skiba:
Krzysztof Pawłowski:
Kto o zdrowych zmysłach jeździ z taką prędkością???? Sorry, ale to trzeba mieć nierówno pod czapką....

są drogi po których można jeździć "ile fabryka dała"...

a jak ktoś boi się, albo uważa za nierozsądne jechanie 200kmh jeśli warunki na to pozwlają, to w gamie pojazdów Daewoo polecam Matiza, ewentualnie Fabię ze Skody ;)
Szanowny kolego, ja uważam jazdę 200 km/h po normalnych drogach za nierozsądną. I nie jeżdżę matizem czy skodą a e91. Niestety tym się różnimy że ja zdaję sobie sprawę z tego co taka jazda oznacza. Nie będę przytaczał tutaj swoich osiągnięć w sporcie samochodowym, napisze tylko że zdecydowanie zwolniłem jak zacząłem prowadzić kursy z doskonalenia techniki jazdy i zrozumiałem jaki poziom reprezentują otaczający mnie kierowcy.

Spróbuj kiedyś zahamować z 200 i zatrzymać auto w miejscu które sobie upatrzyłeś. Powodzenia.
Artur M.

Artur M. Kierownik Działu
Wsparcia i Rozwoju /
Hochtief Facility
M...

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Kolega poruszył temat rzekę, który sprowadza się do dwóch ważnych punktów, od których powinno zaczynać się kurs prawa jazdy: ograniczone zaufanie do 1)siebie oraz 2)innych uczestników ruchu. I to z naciskiem na ten drugi punkt.

Jeżeli chodzi o szybkość nadal twierdzę, że 180km/h nie jest prędkością z kategorii "pierwsza kosmiczna", tyle, że podając przykład A1 świadomie mówiłem o drodze, która nie krzyżuje się miejscowościami (i w konsekwencji ograniczeniami prędkości, przejściami, krzyżówkami, dzieciakami na rowerach etc.), nie zaskakuje dziurami czy leżacymi przeszkodami (jak np. cegły zagubione przez jakąś cięzarówkę, które mijałem przedwczoraj przed Elblągiem) i nie dopuszcza możliwości, by zwierzęta przechodziły przez drogę (bez żartów: w drodze z Wrocławia do Wawy na E67 dzik upolował mojego znajomego. Kolejność w zdaniu celowa, bo dzik zbiegł z miejsca wypadku).

Oddzielnym tematem jest bezsensowne nadużywanie przez drogowców znaków i ograniczeń. Jeżdząc w dżungli ograniczeń do 50km/h przyzwyczajamy się do tego, ze to ograniczenie jest najczęściej "na wyrost". Ustawione dla zasady, wynikające z drakońskich przepisów podyktowanych chęcia zwalczania piractwa na drodze. Tragedia zaczyna się, gdy trafia się na kolejną pięćdziesiątkę, tym razem przed ostrym i źle wyprofilowanym zakrętem. Z pamięci jestem w stanie podać co najmniej pięć takich miejsc, gdzie bariera energochłonna, którą w końcu ktoś ustawił ma bardzo bogatą i tęczową historię pisaną lakierem samochodowym. Jedyny, który się potem dziwi to kierowca, ze tym razem znak miał rację.

Polecam artykuł wykopany na innym forum o modelowym mordercy na drodze - nie rozwiazuje kwestii gwiżdzących szyb w e92, ale daje pewien ogląd w temacie szybkości: http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_...Artur M. edytował(a) ten post dnia 21.08.09 o godzinie 00:55

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

W temacie ograniczonego zaufania, zobaczcie sobie to:
6.15.
Patrząc na to że po Warszawie jeżdżą tak inteligentni ludzie, to strach się zbliżać do jezdni.

konto usunięte

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Krzysztof T.:
180 km/h to nie jest żadna "TAKA prędkość". Całkiem normalna i bezpieczna. Dla przykładu na trasie na Białystok z Warszawy, dopóki są 2 pasy (do Wyszkowa mniej więcej).


Normalna i bezpieczna? Kpisz czy żartujesz? Spróbuj zahamować z takiej NORMALNEJ i BEZPIECZNEJ prędkości jak coś (ktoś) Ci wyskoczy przed maskę, albo niech cokolwiek większego (czego przy tej prędkości można niezauważyć)na jezdni i szybko zmienisz zdanie...
Przelicz sobie zamiary na możliwości/umiejętności... Oczywiście zaraz wyskoczysz z tekstem (jak to Ty zwykle), że jesteś super wspaniałym kierowcą, że ja się nie znam itp.
Oczywiście, niektóre ograniczenia prędkości są trochę na wyrost, ale jeżdżenie po polskich drogach z taką prędkością zawsze uważałem, uważam i będę uważał za głupotę, niezależnie od tego jakim samochodem się jeździ. Nieważne czy jest to najnowszy wynlazek naszpikowany ESP, ABS, ASR i innymi wynalazkami czy stary złomek, który nie ma nic z tych rzeczy - fizyki nie oszukasz nawet jakbyś bardzo chciał...Krzysztof Pawłowski edytował(a) ten post dnia 21.08.09 o godzinie 15:54
Krzysztof T.

Krzysztof T. Konsultant /
projektant
oprogramowania

Temat: e92 gwiżdżące szyby powyżej 180 km/h

Jak by to powiedzieli indianie: "mówisz jak stara, bezzębna kobieta" :-)

Następna dyskusja:

BMW 335i E92 (twin-turbo 30...




Wyślij zaproszenie do