Temat: dobry warsztat BMW w Warszawie?
hmmmm zapala mi sie kontrolka DDE i silnika a auto traci totalnie moc (czasem gasnie) i wchodzi na podwyzszone obroty pedal gazu nie dziala. Musze poczekac kilka minut by ponownie "normalnie " odpalil. dodatkowo do naprawy mam sterowniki ABS.
1. bylam zgodznie z zaleceniem Pana Adama z Auto Classic Service u elektronika Pana Jacka Grabowskiego po 2-3 dniach diagnoza byla
- awaria wewnetrzna sterownika ABS (czyli to co powiedzialam zostawiajac auto - sterowniki ABS) koszt ''diagnozy'' 250 pln a co do gasniecia auta to ... mam przyjechac jak problem sie powtorzy lub bedzie pojawial sie czesciej - zenujace!!!!
2. Bylam w auto reduta (BMW Serwis Porsche) i.... wymieniono czujnik cisnienia paliwa 1500.00 pln po 2 dniach problem sie pojawil ponownie ale doszla rowniez kontrolka od akumulatora - wymiana alternatora 1100.00 (alternator ponoc sie rozlecial) cos bylo robione rowniez w zw. z gasnieciem auta ale dokladnie co nie mam pojecia... dojechalam do centrum i znow auto zgaslo kontrolka DDE itd. odpowiedz z auto reduta - "nie wiemy co to jest chcemy uniknac wymiany pompy paliwowej za 3 tys." (w domysle porshe to to nie jest, ani tez jakies nowe BMW) dlatego ... moim zdaniem zostalam naciagnieta na wymiane czujnika...
bez auta (jak bez reki) bylam lacznie prawie 3 tygodnie, auto nadal nie naprawione i wydalam lacznie prawie 3 000.00 ciekawe czy awaria alternatora byla samoistna czy w wyniku czyjegos uszkodzenia...
jestem totalnie wkurzona... do testowania zostaje mi jeszcze Krzysztof z Zacisza i ZUS