Mariusz Grudzień

Mariusz Grudzień Coach, Trener,
Konsultant -
Instytut Skutecznego
Działania

Temat: BMW seria 1

Zastanawiam się na kupieniem BMW seria 1 z 2006 r. Spotkałem w ofercie różnych salonów (sprowadzane z salonów z Niemiec – przebiegi ok. 5 tys). Czy ktoś ma doświadczenie z tego typu autem. Innym rozwiązaniem jest dla mnie Golf V. Różne aut, ale ale ...

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

jezeli to model 120.Mam na mysli diesla. Bardzo dobry silnik. Natomiast bedzie problem ze sprzedaza ( choc mnie osobiscie takze sie to autko bardzo podoba).Seria "3" o wiele lepsza sprzedaz...bo kiedys trzeba bedzie to auto sprzedac
Michał D.

Michał D. realizator /
producent, RMF FM

Temat: BMW seria 1

Krzysztof S.:
Natomiast bedzie problem ze sprzedaza ( choc mnie osobiscie takze sie to autko bardzo podoba).Seria "3" o wiele lepsza sprzedaz...bo kiedys trzeba bedzie to auto sprzedac

Tak... Krzysztof poruszył istotny problem.
"Zanim kupisz upragnione auto (tutaj: BMW), pomyśl o jego sprzedaży" :->

BMW 1, jak każde inne "śmigło" odróżnia się od całej reszty doskonałymi właściwościami jezdnymi. Żaden Golf czy inna Astra, choćby miał pod maską najmocniejszy silnik (tym bardziej) - nigdy nie dorówna BMW.

http://rear-wheel-drive.com

Oczywiście... coś za coś... "radość z jazdy" kosztuje... mniej miejsca z tyłu, mniejszy bagażnik... ale czy BMW prowadzi się z tylnej kanapy :) ?Michał D. edytował(a) ten post dnia 06.08.07 o godzinie 23:02

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

od lat zajmuje sie motoryzacja i wiem jakie kłopoty maja klienci przy sprzedazy aut. Zdaje sobie sprawe ,ze chciałoby sie miec własnie ten wymarzony model z takim a nie innym wyposarzeniem ,z para drzwi a nie dwoma partami( bo nadaje to bardziej sportowego charakteru) itd itd.
Przychodzi jednak moment sprzedazy ( nie na darmo mówi sie ,ze kierowca ma dwie szczesliwe chwile ..jak go kupuje i jak go......sprzedaje).
Ja tez uległem w zyciu dwa razy swojemu szalenstwu i kupiłem auto podswiadomie przeczuwajac ,ze bedzie problem ze sprzedaza / kiedys kupiłem Audi 80 dwudrzwiowe (-minus) GTI ( plus) z 4biegowa skrzynia biegów (minus),ale za to z momentem obrotowym rownym Porsche 911( plus),skomplikowanym systemem wtryskowym-wówczas Boscha E-Jetornic oraz quasi turbo( wielki minus!)/ i mimo ze bylo to na ówczesne czasy "odjazdowe" autko ..ba majac układy jakos nie mogłem długo zamienic go lub sprzedac mimo ,ze było w naprawde dobrym stanie.
Podobnie i tu o czym pisze Michał..jak sie maja auta GM czy VW do BMW..nijak zwłaszcza ,ze BMW naprawde poprawiły jak i Audi jakosc swoich wyrobów.Ale przychodzi moment sprzedazy. VW ma ukształtowana przez lata pozycje jako auto niezawodne , tanie czesci itd..hmmm OK ale to było 20 lat temu. Teraz jakosc pozostawia DUZO DO ZYCZENIA a i czesci nie sa wcale takie tanie.
Musisz wiec gdzies wyposrodkowac..

BMW 1 - 116..za słaby silnik , 118 Diesel...za słaby silnik, benzyna OK .120D ..znana jednostka napedowa i niezawodna.. modele wyzsze..OK ale kto potem od Ciebie to kupi..nie mówiac ze trzeba wyłozyc na zakup na 130 kupe forsy ,ktorej nie odzyskasz..Oczywiscie ..mówi sie.." a kto bogotemu zabrania bawic sie" :-) ,ale jak sadze dla Ciebie to bedzie duuzy wydatek.
Wiec sugeruje przejsc na model "3" ,ktory o wiele szybciej sprzedasz a róznica pomidzy 1 a 3 naprawde nie jest taka duza jezeli chodzi o cene.
Gabriela Ż.

Gabriela Ż. Marketing, PR

Temat: BMW seria 1

Też najpierw zapatrzyłam się w 1. Jakieś półtora roku temu. Odczekałam jeszcze pół roku i zabrałam się do kupowania. Miał być 120d. Cudownie jeździ, rozkosznie mruczy... Ale w ostatniej chwili przypomniałam sobie o golfowych kijach w bagażniku. I wtedy pan z salonu powiedział "może pani kupi trójkę". Kupiłam trójkę 320d, kije mi się mieszczą. W rok przejechałam 32 tysiące, bo uwielbiam nią jeździć. Wsiada się wieczorem, włącza silnik, wrzuca szóstkę i rano wysiada w Wenecji. Ale w ciągu tego roku zdarzyło mi się jeździć jedyneczką - miałam ją przez 10 dni. 120i. Cudowne wrażenie poruszania się pół centymetra nad asfaltem.Tylko po tygodniu zaczęłam tęsknić do trójki, która z silnikiem diesla jedzie jak przyklejona do drogi. Komfort jazdy jest nieporównywalnie większy. Już nie chcę jedynki, chociaż nadal uważam, że jest piękna.

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

gratuluje wiec wyboru!!!!!!!!!!!:-)
Gabriela Ż.

Gabriela Ż. Marketing, PR

Temat: BMW seria 1

Dziękuję, zaraz wsiadam i jadę na pole golfowe. Od kiedy to mam, uważam, że nie wolno porównywać ani z VW, ani z alfą, ani z niczym innym. To jest osobna rzeczywistość. Kto nie jeździł, nie zrozumie.
Krzysztof Rzepczyński

Krzysztof Rzepczyński manager logistyki

Temat: BMW seria 1

Gabriela Z.:
Dziękuję, zaraz wsiadam i jadę na pole golfowe. Od kiedy to mam, uważam, że nie wolno porównywać ani z VW, ani z alfą, ani z niczym innym. To jest osobna rzeczywistość. Kto nie jeździł, nie zrozumie.

Ale ja jeździłem, i powiem ze jest FANTASTYCZNIE!!!!!!

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

troche Wam zazdroszczę :-) gdyby nie to ,ze stoje przed wielkim wyzwaniem jakim jest kupno mieszkania juz bym miał 120..zwlaszcza ,ze jestem z tej branzy wiec i mam inne mozlwiosci zeby cos sobie załatwic okazyjnie nie mówiac o serwisie i umiejetnosci zrobienia sobie sam paru rzeczy...

120 dlatego a nie 320 bo ..zawsze podobały mi sie małe samochody ale z "powerem" pod maska i w dobrym wyposazeniu. 320 dla mnie jest za duza..tylko ja i zona. Dzieci juz sa dorosłe ..Krzysztof Stasiak edytował(a) ten post dnia 15.08.07 o godzinie 10:52
Marek Konrad Gogola

Marek Konrad Gogola B2B, Konsulting,
Szkolenia, Eventy,
Produkcja i Sprzedaż

Temat: BMW seria 1

Witam Wszystkich maniaków BMW, powiem tak jeżdziłem czterema BMW serii 3 począwszy od "rekina" poprze tzw "kwadrata" i w końcu BMW serii 3 z 1996 roku. Były one z silnikami benzynowymi i diesslami. Te strae roczniki diessli jednak nie miały dynamiki takiej jak benzyna. Ale nowe silniki diessla np w serii 320d po 2003 roku są po prostu niesamowite. Nadprzeciętna dynamika, przyjemny pomruk, równa praca i jak na BMW nawet nie jest tak mocno "łakomy". No i na koniec ta linia i choć unowocześniona nadal klasyczna. Jeżeli kochamy przyjemnośc z jazdy BMW to tylko 3-ki.
Obecnie jeżdże Nissanem X-Tialem ale jeśli kolejne auto to pewnie będzie BMW i też 3-ka

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

Mariusz G.:
Zastanawiam się na kupieniem BMW seria 1 z 2006 r. Spotkałem w ofercie różnych salonów (sprowadzane z salonów z Niemiec – przebiegi ok. 5 tys). Czy ktoś ma doświadczenie z tego typu autem. Innym rozwiązaniem jest dla mnie Golf V. Różne aut, ale ale ...

Niby to jest bmw... ale to podobnie jak z compact... ;) też niby bmw... ;) a jednak coś mu brakuje - przynajmniej moim zdaniem. Poza tym nie wiedzieć czemu upodobałem sobie starsze modele i jakoś nie specjalnie kręcą mnie nowe. Za tą kasę... wolałbym używane E46 coupe, ewentualnie E36 M3 ;)
Adam Tomasz Kunc

Adam Tomasz Kunc AutoClassicService -
BMW Partner

Temat: BMW seria 1

Gabriela Z.:
uważam, że nie wolno porównywać ani z VW, ani z alfą, ani z niczym innym. To jest osobna rzeczywistość. Kto nie jeździł, nie zrozumie.
Bardzo dobrze napisane.

Temat: BMW seria 1

Gabriela Z.:
... nie wolno porównywać ani z VW, ani z alfą, ani z niczym innym. To jest osobna rzeczywistość. Kto nie jeździł, nie zrozumie.

to samo mówią Alfisti :))))

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

BMW 120d - bardzo dobry wybór.

Jeżeli chodzi o odsprzedaż BMW serii 1 to akurat z używanymi jedynkami problemów nie ma. Powiem więcej, jedynek używanych sprzedaje się więcej w Polsce niż 3 E90. Wiadomo, że głównym kryterium przy sprzedaży samochodu jest jego cena i wiadomo, że średnio każdy samochód traci w przeciągu 3 lat od nowości 50% swojej wartości.

Jedynka jest dużym hitem na zachodzie. U nas mniejszym, gdyż nowa kosztuje, gdy dodamy kilka dodatków, prawie zawsze ponad 100 tys PLN już z podstawowym silnikiem a więc 116i. Za model 120d dobrze wyposażony - NOWY - często trzeba zapłacić około 150 tys PLN, a to już terytorium mniej wyposażonej serii 3 E90. Powiedzmy, że o 130i nie wspominam, gdyż to nie jest auto praktyczne i kto je kupuje nie patrzy aż tak mocno na cenę, odprzedaż czy opłacalność.

Natomiast kwestia używanych E87 (seria 1) to już inna bajka, gdyż można w Polsce kupić auta tzw. PREMIUM SELECTION lub EXAG z przebiegami rzędu 10-30 tys km, często nawet mniej, za kwoty od 60-90 tys PLN w zależności od wyposażenia. I to jest dobry wybór jeżeli chodzi o serię 1.

Poprzednik napisał, że 118d jest samochodem za wolnym. Moim zdaniem nie jest to prawda. 116i - zgoda, nie jest to demon prędkości natomiast 118d jest szybkim autkiem miejskim. W zupełności wystarcza do codziennego przemieszczania się. 120d to szybkie diesel w swojej klasie.

Dodam, że ze względu na pracę, oraz na hobby jeździłem wszelkimi modelami BMW, tak małymi 116i jak i topami typu BMW M6. Moja opinia jest poparta doświadczeniem w jeździe i w handlu BMW.

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

BMW 120d - bardzo dobry wybór.

Jeżeli chodzi o odsprzedaż BMW serii 1 to akurat z używanymi jedynkami problemów nie ma. Powiem więcej, jedynek używanych sprzedaje się więcej w Polsce niż 3 E90. Wiadomo, że głównym kryterium przy sprzedaży samochodu jest jego cena i wiadomo, że średnio każdy samochód traci w przeciągu 3 lat od nowości 50% swojej wartości.

Jedynka jest dużym hitem na zachodzie. U nas mniejszym, gdyż nowa kosztuje, gdy dodamy kilka dodatków, prawie zawsze ponad 100 tys PLN już z podstawowym silnikiem a więc 116i. Za model 120d dobrze wyposażony - NOWY - często trzeba zapłacić około 150 tys PLN, a to już terytorium mniej wyposażonej serii 3 E90. Powiedzmy, że o 130i nie wspominam, gdyż to nie jest auto praktyczne i kto je kupuje nie patrzy aż tak mocno na cenę, odprzedaż czy opłacalność.

Natomiast kwestia używanych E87 (seria 1) to już inna bajka, gdyż można w Polsce kupić auta tzw. PREMIUM SELECTION lub EXAG z przebiegami rzędu 10-30 tys km, często nawet mniej, za kwoty od 60-90 tys PLN w zależności od wyposażenia. I to jest dobry wybór jeżeli chodzi o serię 1.

Poprzednik napisał, że 118d jest samochodem za wolnym. Moim zdaniem nie jest to prawda. 116i - zgoda, nie jest to demon prędkości natomiast 118d jest szybkim autkiem miejskim. W zupełności wystarcza do codziennego przemieszczania się. 120d to szybkie diesel w swojej klasie.

Dodam, że ze względu na pracę, oraz na hobby jeździłem wszelkimi modelami BMW, tak małymi 116i jak i topami typu BMW M6. Moja opinia jest poparta doświadczeniem w jeździe i w handlu BMW.

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

Weronika O.:
Gabriela Z.:
... nie wolno porównywać ani z VW, ani z alfą, ani z niczym innym. To jest osobna rzeczywistość. Kto nie jeździł, nie zrozumie.

to samo mówią Alfisti :))))

i pewnie mają racje :)
Jerzy D.

Jerzy D. redaktor tech. /
redaktor prowadzący,
kilka firm / na
zas...

Temat: BMW seria 1

Dzień dobry!

Golf to bardzo dobry kompakt, jeden z najlepszych, ale to konkurent Focusa, Astry, Civica i Aurisa - inna półka niż seria 1. Seria 1 to rywal dla A3, C30, C sportcoupe.

Seria 1 jest bardzo udanym autem, w końcu BMW, 180d już całkiem nieźle podobno zasuwa. Ja jeździłem 120d (tylko 143 KM) i byłem zachwycony, wóz świetnie przyspiesza, doskonale się prowadzi (tylny napęd), ogólnie - bardzo dobre autko za nieduże pieniadze. Jestem pod wrażeniem silnika w 120d, który jest cichy, oszczędny i pięknie się zbiera,... Aż strach pomyśleć jakie osąigi ma mocniejsza odmiana tego silnika ~ 180KM, a niedługo ma być też ponad 200-konna (również 2.0, ale oznaczenie 123d). Polecam!

Ani Volvo w C30, ani Audi w A3 nie mają tak dobrych Diesli, no i tylny napęd to duży plus (ma go w zasadzie jeszcze tylko Mercedes).

Z poważaniem, Jerzy D.
jerzy_dabrowski@ gazeta. pl
Jerzy D.

Jerzy D. redaktor tech. /
redaktor prowadzący,
kilka firm / na
zas...

Temat: BMW seria 1

Michał D.:
Krzysztof S.:
Natomiast bedzie problem ze sprzedaza ( choc mnie osobiscie takze sie to autko bardzo podoba).Seria "3" o wiele lepsza sprzedaz...bo kiedys trzeba bedzie to auto sprzedac

Tak... Krzysztof poruszył istotny problem.
"Zanim kupisz upragnione auto (tutaj: BMW), pomyśl o jego sprzedaży" :->

BMW 1, jak każde inne "śmigło" odróżnia się od całej reszty doskonałymi właściwościami jezdnymi. Żaden Golf czy inna Astra, choćby miał pod maską najmocniejszy silnik (tym bardziej) - nigdy nie dorówna BMW.

http://rear-wheel-drive.com

Oczywiście... coś za coś... "radość z jazdy" kosztuje... mniej miejsca z tyłu, mniejszy bagażnik... ale czy BMW prowadzi się z tylnej kanapy :) ?[edited]Michał D. edytował(a) ten post

Swietnie powiedziane, podpisuje się pod tym obiema rękami...

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

Małe sprostowanie: 120d ma 163KM a nie 143.

Pozdrawiam,

konto usunięte

Temat: BMW seria 1

Heh, fajnie poczytać jak ludzie ulegają marketingowi nowych diesli... Czyli jednak warto podsypywać na pr. korporacje wiedzą co robią;)

Następna dyskusja:

BMW seria 1 - 2008-2010 zakup




Wyślij zaproszenie do