Sebastian
D.
Retail & Supply
Chain Manager -
Otwarty na
propozycje
konto usunięte
Temat: BMW e90
Sebastian Dudek:
Własnie nie wiedziałem, o które modele chodzi. Też uwazam że Logic7 "daje radę". Pamiętam jak w starej 524td montowałem upgrade blaupunkta ;).
Mi wydawało się, że blaupunkt gra całiem ok... zanim nie wstawiłem clariona :)
p.s. no ale...
1- stare radio i zmieniarka, wprawdzie bardzo ładne i stylistycznie idealnie wpasowane do deski nie obsługiwały mp3
2- bieganie do bagażnika z płytami było uciążliwe, zmieniarka zabierała trochę miejsca
3- clarion jest po prostu brzydszy... nie mniej jednak... gra dużo lepiej - gdybym miał możliwość wrzucić takie radio ale bmw i dać za niego nawet 2x tyle co za clariona... zrobiłbym to, bo clarion kłuje z deka po oczach (pomimo tego, że kolorystycznie da się go dopasować do deski, ale stylistycznie... wprawdzie czarny, jednak odbiega od reszty).Paweł Głogowski edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 09:22
Sebastian
D.
Retail & Supply
Chain Manager -
Otwarty na
propozycje
Temat: BMW e90
JA ze sprzętu innego niż fabryczny jestem wielkim fanem Alpine`a.konto usunięte
Temat: BMW e90
Sebastian Dudek:
JA ze sprzętu innego niż fabryczny jestem wielkim fanem Alpine`a.
Alpine to też kawał solidnej roboty :) Co prawda ani Clarion, ani Alpine ani Pioneer nawet nie umywają się do Nakamichi, ale to już są historie dla zboczonych audiofili :)
Sebastian
D.
Retail & Supply
Chain Manager -
Otwarty na
propozycje
Temat: BMW e90
Kiedyś też byłem zboczonym audiofilem, ale na to trzeba mieć czas. Jak sens jest posiadać hi-endowy sprzęt, gdy nie masz czasu usiąść i sie nim nacieszyć.konto usunięte
Temat: BMW e90
Sebastian Dudek:
Kiedyś też byłem zboczonym audiofilem, ale na to trzeba mieć czas. Jak sens jest posiadać hi-endowy sprzęt, gdy nie masz czasu usiąść i sie nim nacieszyć.
Ano właśnie.... :/ Ja kupiłem clariona... bo miał zestaw głośnomówiący w sumie... uniwersalny i mogę pod niego podpiąć i telefon prywatny i służbowy ;) A że gra ładniej... to miło :)
konto usunięte
Temat: BMW e90
Cześć, Mam takie pytanie ? jaki rozmiar felg alumniowych macie przy E90, bo sie juz rozglądam i nie wiem co kupić ?? macie możę jakieś fajne zdjęcia-na czym ładnie autko wygląda ? ( sztywno jest na 18' plus runflat ). czy lepiej 17' ??? Dzieklikonto usunięte
Temat: BMW e90
225/45/17 + runflat = porażka w koleinach
Marcin Andrzej
Seń
Prezes Zarządu -
DZIEŃDOBRY Promotion
Group, PROMOVERE
SP...
Temat: BMW e90
Ja mam zimówki 16 run flat a na lato 17 ale juz zwykłe oponki.na 18 za twardo ;)
konto usunięte
Temat: BMW e90
Dzięki. to przy 17'' już koleiny idzie odczuć, to z 18 rezygnuje. Org BMW macie 17, czy zamiennik ? a mam do was małe pytanie---gra z was może ktoś na giełdzie ??Katarzyna W. adwokat
Temat: BMW e90
karol Kiepski:
Cześć, Mam takie pytanie ? jaki rozmiar felg alumniowych macie przy E90, bo sie juz rozglądam i nie wiem co kupić ?? macie możę jakieś fajne zdjęcia-na czym ładnie autko wygląda ? ( sztywno jest na 18' plus runflat ). czy lepiej 17' ??? Dziekli
ja też się rozglądam za nowymi felgami , myślalam o chromowanych :)
może polecicie jakies stronki z felgami i fotami z nowościami :)
konto usunięte
Temat: BMW e90
Katarzyna W.:
karol Kiepski:
Cześć, Mam takie pytanie ? jaki rozmiar felg alumniowych macie przy E90, bo sie juz rozglądam i nie wiem co kupić ?? macie możę jakieś fajne zdjęcia-na czym ładnie autko wygląda ? ( sztywno jest na 18' plus runflat ). czy lepiej 17' ??? Dziekli
ja też się rozglądam za nowymi felgami , myślalam o chromowanych :)
może polecicie jakies stronki z felgami i fotami z nowościami :)
http://wda.com.pl
konto usunięte
Temat: BMW e90
dodam, że 17" i zwykła opona (nie run-flat) i kolein nie czuć w E90Katarzyna W. adwokat
Temat: BMW e90
wlaśnie przymierzam się do 17 , wprawdzie myslalam o 18 ale zrezygnowałam ze względów oczywistych :)ale co do run flatów to własnie się zastanawiam czy nie załozyc , zimą jeżdzilam na normalnych ale letnie planowałam run flaty. hmm...
konto usunięte
Temat: BMW e90
Kasiu, róznica w prowadzeniu na koleinach jest kolosalna na niekorzyść opon Run Flat (RFT).Do tego waga samej opony - run flat jest chyba conajmniej 2 razy cięższy a zatem spadek osiągów mozesz wyczuć.
No i komfort jazdy na 17" zwykłych jest lepszy niż na 16" RFT.
pisząc o 17" mam na myśli oponę 225/45/17.
Co ciekawe w bmw serii 5 E60 opona RFT 18", szerokość 245 i w koleinach pełen spokój.
Katarzyna W. adwokat
Temat: BMW e90
Dzięki za info :)jeżdzilam w zeszlym roku na 16 rauflat, to teraz założę 17 zwykłe, ciekawe czy zauważę róznicę ;)
konto usunięte
Temat: BMW e90
Generalnie RunFlat jest dobry ale w krajach cywilizowanych gdzie mają drogi, nie wspominając o autostradach. Można zastosować taki manewr przód zwykłe opony tył RF, znacząca różnica w komforcie jazdy, jednak w RF nie warto inwestować jeżdżąc po Polsce.Co do audio, to jednak przy zakupie warto dodać parę zł na LOGIC 7 żeby później nie zakładać jakiś stacji kosmicznych zamiast oryginalnego radia, mówię o modelach typu e90, e60 itd.
W kwestii foteli to tylko skórzane bo inne wyglądają po prostu obciachowo, jedyna słuszna wersja to komforty to zupełnie inny fotel niż reszta i też pomijając ta opcje przy zakupie popełnia się strategiczny błąd.
Jeśli chodzi o modele e90 jest fajne ale dla kobiet sorry ale tam nie ma miejsca dla faceta :) Pozatym jak to mawiają staźi Rosyjscy mędrcy, BMW zaczyna się od serii 5, najlepiej jak jest 7 i tylko z największym możliwym silnikiem :) Osobiście podzielam tą opinie.Sebastian Pruski edytował(a) ten post dnia 27.03.09 o godzinie 02:22
konto usunięte
Temat: BMW e90
W zeszłym roku miałem 16' GOODYEAR runflat, tragedia u nas na drogach. Teraz założyłem 17 FULDE. Zobaczymy jaki będzie wynik.Ogólnie auto prócz usterki o której piszę w osobnym temacie, znakomite. Design :) 5 i 7 wysiadają. 2.5 litra motorek , benzynowy, pobudza zmysły podczas jazdy :) Najlepsze jest z tego wszystkiego spalanie. Przy spokojnej jeździe, trasa, Goleniów-Koszalin (120 km), nie przekraczając 120 km/h spaliło mi 6,2 litra benzyny. W Goleniowie zalane pod korek, w Koszalinie uzupełnione :)z takim spalaniem nikt mnie nie namówi do bociana pod maską.
Niestety, są i mankamenty.
Z tych mniej istotnych. Auto ma 3,5 roku. 130 tys nakręcone. Skrzypi zawieszenie. I przód i tył.
No i problem którą opisuję w osobnym poście.
Katarzyna W. adwokat
Temat: BMW e90
to chyba raczej nie możliwe, zeby przy predkości 120 /h można było pobudzić zmysły ;P no i żeby przy takiej prędkości silnik pobierał olej ;Pmoj desielek przy 120 / h spala niewiele ponad 5,5l ale dokaldnie nie umiem okreslic bo ta prędkość jest tylko chwilowo - przejsciowa ;P także nowe silniki diesla dają znakomite osiągi przy niewielkim spalaniu i daje słowo nic nie skrzypi :) mimo że drogi u mnie w fatalnym stanie
konto usunięte
Temat: BMW e90
Katarzyna W.:
to chyba raczej nie możliwe, zeby przy predkości 120 /h można było pobudzić zmysły ;P no i żeby przy takiej prędkości silnik pobierał olej ;P
moj desielek przy 120 / h spala niewiele ponad 5,5l ale dokaldnie nie umiem okreslic bo ta prędkość jest tylko chwilowo - przejsciowa ;P także nowe silniki diesla dają znakomite osiągi przy niewielkim spalaniu i daje słowo nic nie skrzypi :) mimo że drogi u mnie w fatalnym stanie
Hmmm. To pewnie podróbę jakąś chińską kupiłem.
Oczywiście że nawet przy tzw przejściowej prędkości pobudza zmysły. Bo słucham pięknej arii silnka z pod maski a nie bociani klekotJakub Lisaj edytował(a) ten post dnia 27.03.09 o godzinie 17:57
Podobne tematy
-
BMW » Swięcą mi śię na liczniku wykrzykniki BMW e90 320d 2008r -
-
BMW » BMW 320 E90 prośba o opinie -
-
BMW » bmw e90 kluczyk -
-
BMW » Sprzedam BMW 320d e90 -
-
BMW » BMW e90 325i rok 2005 -
-
BMW » BMW -
-
BMW » BMW Vision Efficient Dynamics -
-
BMW » BMW E60 M5 -
-
BMW » Akcja BMW Renesans -
-
BMW » BMW E60 benzyna vs. diesel -
Następna dyskusja: