Temat: BMW E39 520 523 jako pierwszy samochód ?
Żenujące
jeśli ktoś nie umie jeżdzić to nie powinien wsiadać za kierownicę zarówno przednionapędówki i tylnonapędówki:)
To najprawdziwsza prawda i oczywista oczywistość,
Zimą, zwłaszcza na zakretach i podczas manewrów np wyprzedzania bardzo łatwo stracić kontrolę nad każdym autem.
Auto tylnonapędowe wcale nie jest bardziej niebezpieczne niż przednionapędowe- zwłaszcza z systemami antypoślizgowymi.
W przednionapędówce, utrata kontroli nad kołami skrętnymi które jednocześnie są napędzanymi wiąże się z poślizgiem i utratą toru jazdy. Rozdzielenie funkcji kierowania i napędzania daje dużo więcej mozliwości wychodzenia z trudnych sytuacji- chyba że ktoś rozłączy napęd( wciśnie sprzęgło) i kręci fajerą- good luck.
Manipulacja gazem i odpowiednie manewrowanie przy uzyciu kierownicy daje pełniejszą kontrolę.
Miło pamiętać jednak, że i przedni i tylny napęd w połączeniu z autem to kupa żelaza na kołach którą czasem trzeba zatrzymać.
BHP jazdy i w drogę:)
520i może wyścigówką nie jest, ale jest duzym, komfortowym samochodem z niezłymi systemami, prowadzącym się pewnie i wygodnie a i silnik jak trzeba to sobie radzi z masą auta.
Ten motor bardzo lubi wysokie obroty i wtedy pokazuje na co go stać.
Może ok 11 s do setki to nie rewelacja, ale przy odrobinie zdrowego rozsądku wystarczy.
Jak ktoś myśli że jest Kubicą na publicznych drogach, to z dala od innych kierowców proszę.
Bo brawura i głupota zabrała nie jedno życie, często niestety niewinnych osób.
See YOU