Temat: BMW E39 520 523 jako pierwszy samochód ?
Karol S.:
auto z napedem na tylne kola jako pierwszy samochod to samobojstwo a juz na pewno nie e39 z silnikiem 2.0, bo po prostu nie da sie nim sprawnie uciec w awaryjnej sytuacji. Taki kolos z tak malym silnikiem najprawdopodobniej w ogole nie przyspiesza - wnioskuje po tym, ze sam mam taki, ale 2.8. Na 100 000% nie jest to auto dla poczatkujacych. Nie kupuj takiego samochodu zanim nie zrobisz z 20.000 innym samochodem, to jest bardzo bezpieczny samochod ale dla kogos kto juz sie troche najezdzil. Tylny naped w zimie to kwestia czasami klopotliwa nawet dla doswiadczonych kierowcow. Sa modele niektorych modeli xd z napedem na 4 kola, troche jednak kosztuja. Kup sobie jakies autko z napedem na przod w z wielopunktowym wtryskiem i nie szalej za mocno na poczatku, bo wiem na swoim przykladzie, jak to sie konczy :(
Z cały szacunkiem dla kolegi wyżej. Całkowicie, w całej rozciągłości nie zgadzam się i protestuję. E39 z silnikiem 2.0 to rasowe BMW, jak każde (w historii tej firmy tylko raz puścili niewypał E34 518i, z którego szybko się wycofali). 520i niczego nie brakuje. Nie wiem, co masz na myśli mówiąc, że "nie da się takim sprawnie uciec w awaryjnej sytuacji".
Auto z napędem na tylne koła to nie samobójstwo, to po prostu komfort i doskonałe, neutralne prowadzenie. Zapewniam Was, że 520i przyspiesza i to całkiem nieźle - nie jest to, co prawda, V8, ale daje radę. Jeśli kolegi 528i też nie przyspiesza (sądząc po wypowiedzi) to może trzeba przesiąść się na v8.. v 12.
Tylny napęd w zimie to nie kłopot. Jeśli już, to wyzwanie, które trzeba podjąć, by nauczyć się wykorzystywać jego niewątpliwe zalety; dlatego właśnie na początek 520i z umiarkowanym momentem obrotowym będzie idealnym rozwiązaniem.