konto usunięte

Temat: Zakup baterii i brak wysyłki

Witam, mam pewien problem. Zakupiłem w sklepie http://sklep.ugla.pl baterię do mojego laptopa. Data zakupu: 13:10 - 27-04-2011. Cena 290 zł + wysyłka kurierem 24 zł. Pieniądze zostały przelane jeszcze tego samego dnia. Jednak od tamtego dnia baterii nie dostałem. Wykonywałem wiele telefonów do tego sklepu, pisałem nawet na czacie GG na ich stronie, a także wysłałem kilka maili. Ciągle obiecywano mi, że paczka zostanie wysłana jutro ... W ostatni piątek usłyszałem: "Paczka zostanie wysłana na 1001% dzisiaj". Miałem otrzymać numer przesyłki, żebym mógł się skontaktować z kurierem w celu ustalenia godziny dostarczenia, ponieważ nie mam możliwości siedzenia w domu od rana do wieczora. Tego również nie dostałem.
W związku z tym, że sytuacja ta już mnie lekko mówiąc zdenerwowała, chciałem się zapytać, czy coś mogę w tej sytuacji zrobić. Pójść na komisariat i tam poprosić o rozmowę z kimś, kto zajmuje się takimi "rzeczami" ?

Regulamin sklepu: http://www.sklep.ugla.pl/index.php?d=regulamin

Wysłałem maila, z informacją, iż jestem zirytowany tą sytuacją oraz że jeśli nie dostanę tej baterii w tym tygodniu to zgłaszam sprawę na policji.

Może coś to poskutkuje, chociaż osobiście wątpię ...

Dzisiaj nie wiedzieć czemu, żadne telefony nie odpowiadają oraz są offline na czacie GG. Może zrobili sobie dzisiaj wolne albo specjalnie takie rzeczy robią ...

A czy np. jeśli mają taki zapis na stronie sklepu to mają prawo do nie wysłania mi teraz mojej paczki ??
Cytat:
Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.