Maciej
Hedrych-Ozimina
IT - problem ? jaki
problem ? nowe
wyzwanie
+48_503_970_286
Temat: Energa - wymiana licznika
Witam, opisze sprawe:w marcu 2013 energa wymienia licznik na nowy elektroniczy, poprzednio byl tarczowy, okres rozliczeniowe sa co 2mce
dostaje rachunek i jeden miesiac jest stary licznik, drugi miesiac nowy - zużycie mniejsze o 40%.
stary licznik byl faktycznie juz wiekowy, ponad 15 lat - nic - czekam kolejne 2mce i zyzucie tak samo male - zatem wniosek, ze licznik stary byl uszkodzony..
napisalem poprzez EBOK wniosek o sprawdzenie licznika - dostalem odp. ze stary zostal zezłomowany w terminie 30 dni od daty demontazu i nie ma co badac...
odpwiedz w tonie - nie ma licznika i co pan nam zrobi..
skoro mam okres rozloczeniowy co 2mce, to i tak niemialem szansy na sprawdzenie licznika a teraz to juz calkiem nie ma co badac?
jako klient oplacam rachunki od 6 lat, bo szybkiej analizie kosztow - jakies 6-8 tys powinni mi zwrocic - jesli zaloze ze licznik stary przekłamywal wyniki o 40%
ktos ma pomysl jak dochodzic roszczenia ?