Dariusz Nowicki

Dariusz Nowicki Własna działalność -
właściciel firmy,
KANO SP.Z O.O.

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Wróciłem po kilku miesiącach przerwy na GoldenLine.
Chciałem zobaczyć jak wygląda dyskusja, jakie są porady, przemyślenia, opinie.
Ale widzę, że nic się nie zmieniło.
Wszędzie, w każdym temacie, w każdym poście tylko wszechobecny, miłościwie nam panujący Marek Janczyk i
AtlanticMoto.
Aż strach wchodzić w kolejny temat, bo wyskoczy znów kto ? Oczywiście........
To chyba prywatna strona, dziwi mnie tylko, że jeszcze nie zmieniła nazwy na JanczykLine.
Opuszczam tę stronę i myślę, że więcej tu nie wrócę.
Zapowiadało się obiecująco, a zrobiła się z tego tuba reklamowa jednej osoby - żenujące.
Dagmara Marek Janczyk

Dagmara Marek Janczyk Licytacje aut z USA
i Kanady: IAAI,
Copart, Impact Auto

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!


Obrazek

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Darku, poważnie??? Chyba jesteś najetym hejterem z jakiejs firmy konkurencyjnej. Jest tu sporo poruszanych tematów , które pomogły niejednej osobie. Zawsze gdy ktoś ma jakiś problem zaraz dostaje rozwiązanie, z różnych stron od różnych firm oraz osób prywatnych. Tak że proszę Cię, skończ pi..... :) pozdrawiam.Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.12.18 o godzinie 20:59

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Dobra riposta pana Zdzisława. Ja z tego forum znalazłem pośrednika za pośrednictwem którego zleciłem zakup i import pojazdu z USA. Uważam, że jest to jakiś pogląd i na importerów i na sytuacje jakie można przy takim imporcie zastać. Osobiście nie jestem zwolennikiem czytania 10 razy tego samego bo niestety niektórzy na tym forum tak robią szukając pewnie darmowej reklamy. Ale jak ktoś nie chce to nie musi tego czytać. Osobiście wybrałem innego pośrednika ale nie ukrywam, że dużo postów innych importerów też dało dużo więcej wiedzy na ten temat. Uważam, że jak coś mnie nie interesuje to nie czytam i nie krytykuje kogoś, kto napisał coś raz, pięć razy czy nawet 10. A każda informacja jednak daje dodatkową wiedzę przynajmniej dla kogoś, kto się na tym nie zna.
O swoich odczuciach po odbiorze pojazdu napiszę bardzo chętnie zapewne w połowie stycznia jak odbiorę samochód i z miłą chęcią wszystko opiszę.
Osobiście uważam, że pan Nowicki jest albo podstawiony albo jest typowym hejterem, któremu wszystko przeszkadza. -bez urazy ale takie moje odczucie. Mam prawo.
Marcin Butler

Marcin Butler Usaimport.pl

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Niestety dużo jest hejtu w sieci. My osobiście spotkaliśmy się z nasyłaniem hejterów (fejkowych kont) przez konkurencyjną firmę. Niestety dla niektórych inne firmy nie są po prostu kolegami z branży a znienawidzonymi konkurentami których trzeba wykończyć.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.01.19 o godzinie 14:18
Marta Dębska

Marta Dębska Kierownik oddziału,
Imperial

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Bardzo dobra odpowiedź.
Marcin B.:
Niestety dużo jest hejtu w sieci. My osobiście spotkaliśmy się z nasyłaniem hejterów (fejkowych kont) przez konkurencyjną firmę. Niestety dla niektórych inne firmy nie są po prostu kolegami z branży a znienawidzonymi konkurentami których trzeba wykończyć.
Agnieszka Harazim

Agnieszka Harazim Własna działalność -
właściciel firmy,
BestClassicCar -
i...

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Jak ktoś jest dobry w tym co robi i konkurencyjny to niestety może pojawić się hejt ze strony konkurencji lub podstawionych kont. Ale to również świadczy, że jesteśmy dobrzy w tym co robimy ponieważ hejt i komentarze osób, które nie korzystały z naszych usług oraz nie mają żadnych konkretnych zarzutów w naszej sprawie świadczy o tym że komuś bardzo zależy na zniszczeniu importera lub pośrednika lub odebraniu klientów. Należy zadać sobie pytanie dlaczego??? Może mamy dużo klientów, albo dobre i konkurencyjne ceny??? Może nasz klient ma wszystko czarno na białym, nie ma ukrytych kosztów i płaci dokładnie tyle ile musi zapłacić a nie tyle ile powie mu pośrednik??? Może jest jeszcze jakiś inny powód??? Czy to są powody dla których należy hejtować lub oczerniać innych ludzi za to, że dobrze wykonują swoją pracę??? Każdy pracuje tak jak chce i ma swój schemat pracy. Jedni robią to uczciwie, inni naciągają, inni dodają dziwne opłaty, które w rzeczywistości nie mają miejsca, jedni bazują na ilości, inni na jakości a jeszcze inni na innych metodach... Każdy ma do tego prawo i pracuje tak jak chce. Ale samochodów, motocykli, jednostek pływających itp itd jest za oceanem tak samo dużo jak i potencjalnych klientów na importy więc każdy z klientów pójdzie tam, gdzie będzie uważał za słuszne. Nie da się zrobić tak, żeby jeden importer przejął nagle wszystkich klientów. Dlatego firmy importujące powinny ze sobą współpracować a nie podbierać klientów lub posuwać się tak nisko jak oczernianie przez fałszywe konta. To tak nie działa. Sami współpracujemy z innym importerem, wzajemnie się czasami wyręczamy, wspólnie pakujemy kontenery żeby było taniej dla klienta i jesteśmy otwarci na taką współpracę również z innymi. Bo dzięki temu klient będzie miał tylko lepiej. A o to w tym wszystkim chodzi.

Pozdrawiam
BestClassicCar.Eu
Marcin Butler

Marcin Butler Usaimport.pl

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

My też pomagamy innym importerom w razie potrzeby a i nam czasami pomagano. Koleżeństwo i normalne relacje to podstawa biznesu - chociaż wiem, że dla niektórych jest to trudne do zrozumienia. Jeśli ktoś robi czarny PR, pisze negatywne komentarze z fikcyjnych kont to na 100 % przedkłada ten typ zachowania na relacje z klientem. Potem można usłyszeć, że ta czy tamta firma to przekręty...

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Polecam.
Agnieszka H.:
Jak ktoś jest dobry w tym co robi i konkurencyjny to niestety może pojawić się hejt ze strony konkurencji lub podstawionych kont. Ale to również świadczy, że jesteśmy dobrzy w tym co robimy ponieważ hejt i komentarze osób, które nie korzystały z naszych usług oraz nie mają żadnych konkretnych zarzutów w naszej sprawie świadczy o tym że komuś bardzo zależy na zniszczeniu importera lub pośrednika lub odebraniu klientów. Należy zadać sobie pytanie dlaczego??? Może mamy dużo klientów, albo dobre i konkurencyjne ceny??? Może nasz klient ma wszystko czarno na białym, nie ma ukrytych kosztów i płaci dokładnie tyle ile musi zapłacić a nie tyle ile powie mu pośrednik??? Może jest jeszcze jakiś inny powód??? Czy to są powody dla których należy hejtować lub oczerniać innych ludzi za to, że dobrze wykonują swoją pracę??? Każdy pracuje tak jak chce i ma swój schemat pracy. Jedni robią to uczciwie, inni naciągają, inni dodają dziwne opłaty, które w rzeczywistości nie mają miejsca, jedni bazują na ilości, inni na jakości a jeszcze inni na innych metodach... Każdy ma do tego prawo i pracuje tak jak chce. Ale samochodów, motocykli, jednostek pływających itp itd jest za oceanem tak samo dużo jak i potencjalnych klientów na importy więc każdy z klientów pójdzie tam, gdzie będzie uważał za słuszne. Nie da się zrobić tak, żeby jeden importer przejął nagle wszystkich klientów. Dlatego firmy importujące powinny ze sobą współpracować a nie podbierać klientów lub posuwać się tak nisko jak oczernianie przez fałszywe konta. To tak nie działa. Sami współpracujemy z innym importerem, wzajemnie się czasami wyręczamy, wspólnie pakujemy kontenery żeby było taniej dla klienta i jesteśmy otwarci na taką współpracę również z innymi. Bo dzięki temu klient będzie miał tylko lepiej. A o to w tym wszystkim chodzi.

Pozdrawiam
BestClassicCar.Eu
Dagmara Marek Janczyk

Dagmara Marek Janczyk Licytacje aut z USA
i Kanady: IAAI,
Copart, Impact Auto

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

MNIE HEJTUJA OD POCZATKU M AM 32 LETNIE DOSWIADCZENIE I CO DALEJ ..LUDZIE ,,, TO NIC DALEJ .. NIE KOMENTUJE !!!!
Marcin Felczak

Marcin Felczak AUTA z USA. Aukcje,
Logistyka,
Doradztwo.

Temat: Powrót i znów rozczarowanie !!!

Hejtują nas bo w tym co robimy jesteśmy najlepsi, a to zawsze żal dupe ściska.
To tylko działa na korzyść ;)Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.01.19 o godzinie 19:42



Wyślij zaproszenie do