Andezej Ziolkowski pakownia, tvilum
konto usunięte
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
ANDEZEJ ZIOLKOWSKI:
witam posioadam od 2 lat audi a4 2005rok pojemnosc 2,0 140km i powiem ci ze dalem za nia 50tysiecy i w ciagu roku wsadzilem w nia kolejne 40tys auto jest do dup.. jesli jeszcze odmiana silnika jest BLB to calkiem zapomnij bo sam to mam i bedziesz zalowal
Widzę że temat wciąż żywy...
Silnik jest do dupy, to fakt. Pojeździłem tym 2 lata i wystarczyło mi.
Nie inwestowałem co prawda w niego tak jak Ty, ale szału nie było:)
Teraz mam 3.0 d; 235 KM w BMW E60 i to jest dużo lepsze:) no ale to oczywiste.
4 cylindry brzmią po prostu jak traktor a 6 garów to inna melodia...
Nigdy więcej nie skaleczę się 4-cylindrowym dieslem...
Paweł Piotr
M.
thank God I'm not
ugly
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Teraz mam 3.0 d; 235 KM w BMW E60 i to jest dużo lepsze:) no ale to oczywiste.tym bardziej, ze 3.0BMW to R6 a nie V6 VW :)
4 cylindry brzmią po prostu jak traktor a 6 garów to inna melodia...
uwzaam, ze R6 brzmi rewelacyjnie, o wiele lepiej niz V6, oc do 4cylindrowych jednostek.. no comment:)))
konto usunięte
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
oliver R.:
Teraz mam 3.0 d; 235 KM w BMW E60 i to jest dużo lepsze:) no ale to oczywiste.tym bardziej, ze 3.0BMW to R6 a nie V6 VW :)
4 cylindry brzmią po prostu jak traktor a 6 garów to inna melodia...
uwzaam, ze R6 brzmi rewelacyjnie, o wiele lepiej niz V6, oc do 4cylindrowych jednostek.. no comment:)))
Nasluchalem sie och-ah-ow na temat R6 diesli w nowych BMW, kilka tygodni temu mialem przyjemnosc poobcowac z poprzednia generacja 525d (N57) w BMW F10. Klekocze jak 20-letni Mercedes, przeszkadzalo to mi i mojej Zoneczce (a na codzien jezdzimy niezbyt cichym 4-cylindrowcem TDI). Dodam, ze dla przykladu M57 w E39 mi sie bardzo podobal. Podobal mi sie za to dzwiek N53 (F10 523i), ale jego mozliwosci na drodze sa raczej symboliczne, nawet porownujac z 520d (N47). IMO brzmi lepiej niz Audi 3.0TFSI, ten ostatni jest dziwnie "metaliczny" i, wierzyc lub nie, troche przypomina diesla...
Moim zdaniem 3.0TDI V6 245KM z Audi wydaje duzo lepszy dzwiek, przypomina benzyne, ladnie, "miekko" sie wkreca na obroty, ma przyjemny, wywazony bas. Ten z N57 w F10 jest raczej "twardy" i "chrupie" powyzej 3-3.5tys., jest bardziej "dieslowy" i zdecydowanie mniej przyjemny dla ucha.
Na marginesie zauwazylem tez, ze N57 w F10 zupelnie nie ciagnie na srednich obrotach (skrzynia sport auto 2TB), jakby mial za malo momentu obrotowego (a wiem, ze ma spory), gwaltownie za to nabiera mocy powyzej 2.5-3 tysiecy obrotow i wtedy to zupelnie inny silnik. Wynik tego taki, ze jak chcesz jezdzic dynamicznie to musisz go cisnac powyzej 3tys. - w tym jest podobny do jezdzenia benzyna.
Zgadzam sie z przedmowcami, moim zdaniem nie mozna porownywac 6 cylindrow do 4 cylindrow, to dwa inne swiaty. Dlatego BMW 530d bedzie lepsze niz 2.0TDI tak jak 3.0TDI bedzie znacznie lepsze niz 520d.
Paweł Piotr
M.
thank God I'm not
ugly
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
przekazuje na szybko info od kolegi z salonu:Audi A6, czarny, srodek czarny, listy aluminiowe, etc.
XI 2008, 57k km
2.0TDI 140KM
wrzucam na szybko, zainteresowanyhc zapraszam po ew. dalszy kontakt i szczegoly :)
co by nie smiecic :))
konto usunięte
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Czy jest sens kupować audi A3 2.0 TDI 2005 z przebiegiem 164000km, czy lepiej Audi A3 1.9 TDI 2004 z podobnym przebiegiem?Marcin M. Sprzedaż Audi
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Maciej L.:Bez zastanowienia 1.9
Czy jest sens kupować audi A3 2.0 TDI 2005 z przebiegiem 164000km, czy lepiej Audi A3 1.9 TDI 2004 z podobnym przebiegiem?
Damian S. Bazinga!
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Maciej L.:
Czy jest sens kupować audi A3 2.0 TDI 2005 z przebiegiem 164000km, czy lepiej Audi A3 1.9 TDI 2004 z podobnym przebiegiem?
Oba przebiegi symboliczne i równie nierealne.
Krzysztof
O.
Regionalny Kierownik
Sprzedaży -
Makroregion
Centralny
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Witam,miałem A4 2.0 TDI, 2007, multitronic, zrobiłem 200 000 km, tylko raz byłem w serwisie miałem problem z zaworem EGR w turbinie, poza tym przegląd co 15 tys i to wszystko.
Fajnie by było żeby wypowiadały się osoby o swoich autach a nie które słyszały że ...
Byłem zadowolonym użytkownikiem, zamieniłem oczywiście też na Audice : Ten post został edytowany przez Autora dnia 01.08.13 o godzinie 23:18
Damian S. Bazinga!
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Krzysztof O.:
miałem A4 2.0 TDI, 2007, multitronic, zrobiłem 200 000 km, tylko raz byłem w serwisie z chipem od turbiny miałem problem,
To tam jest osobny "chip" do turbiny? ;)
Filip
Lorek
Prokurent, EST Sp. z
o. o.
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Mam Audi A3 2.0TDi 2005 temat silnika długi jak Nil w Afryce.. w moim miałem już dosłownie wszystko..;/ pęknietą głowicę, dziwne drgania silnika na jałowym biegu i awarie turbiny... :) zrobiłem niemal wszystko poza zidentyfikowaniem dziwnych drgań.. Pomimo wszytko nie żałuję i następne autko to pewnie w dalszym ciągu AUDI :))
Jarosław
Sawczyński
Specialist of Sales
in the Medical
Sector
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Od trzech lat jeżdżę takim ze skrzynią DSG, mam przebieg 220 tys.km. Niedawno jeszcze miałem drugie auto ale nówkę i w manualu, to więc mam bezpośrednie porównanie. Zdecydowanie DSG dodaje subiektywnie mocy, daje wrażenie nawet o 30KM więcej. Opinie o silniku są dwuznaczne. Warto pamiętać, że "silnik" w zanczeniu potocznym, to nie tylko blok z mechaniką i "trybikami", ale także recyrkulacja spalin z EGR, turbo, klapa gaszenia, intercooler, pompowtryski lub common rail i wiele innych elementów towarzyszących. Faktycznie 140KM miały zdarzenia pękniętych głowic i to jest bolesny koszt naprawy! Ryzyko wystąpienia może być zwiększone, jeśli właściciel nie dbał o silnik, np. tuningował moc. Niektórzy fachowcy twierdzą, że jeśli silnik dojeździł bez pęknięcia do 120...150 tys.km, to już nie pęknie. W nowszych egzemplarzach nie ma już tego zmartwienia. Auto (silnik) wdzięczne w serwisowaniu, dużo dostępnych zamienników lub nawet OEMów w niskiej cenie i bardzo trwałych (tylko trzeba wiedzieć co kupować...)
Jarosław
Sawczyński
Specialist of Sales
in the Medical
Sector
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Reasumując, jazda moim A3 Sportback DSG z manetkami to czysta przyjemność !konto usunięte
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Witampolecam firmę: zajmującą się regeneracja filtrów cząstek stałych.
Korzystałem z ich usług fachowa obsługa firma godna polecenia.
Filtr cząstek stałych - regeneracja
Przywrócimy pełna sprawność twojego filtra. Dzięki stworzonej przez nas skutecznej regeneracji zapchany filtr cząstek stałych odzyskuje właściwości nowego.
Nasza metoda została doceniona przez liczne media fachowe takie jak:
nowoczesny warsztat
Moto focus
Auto track
I wiele innych
Posiadamy ogromna wiedzę na temat FAP/DPF, co wyróżnia nas wśród konkurenci:
szybkość - regeneracja trwa 24godz
Koszt to 500 zł
Udzielamy gwarancji nawet na 12 miesięcy
Obsługujemy wszystkie marki
Zadzwoń do nas! Doradzimy ci za darmo!
GSM: 604-225-240
http://eurovat.info.pl
Krzysztof
Janczuk
Kierowca C+E, DPD
Polska Sp. z o.o.
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Posiadam Audi a3 z silnikiem 2.0 tdi 140 KM silnik BKD fabrycznie bez filtra cząstek stałychod 2013r do obecnej chwili jestem posiadaczem auta z wyżej wymienionym silnikiem przy kupnie na liczniku ponad 190 tyś km potwierdzone w ASO do teraz przejechałem nim ponad 114 tyś km obecny stan licznika to ponad 304 tyś km i ani myślę pozbywać się auta przejechałem nim długie trasy i mnie nie zawiódł cały czas serwisuje je w zaprzyjaźnionym warsztacie co 15 tyś km zajeżdżam na warsztat tam chłopaki też są posiadaczami Audi a3 2.0 i znają ten silnik jego zalety i wady. wiedzą na co trzeba zwrócić uwagę i kiedy Nie zgadzam się z opiniami jakie są wystawiane przez użytkowników trafili na bardzo zużyty i zaniedbany silnik (wyżyłowany) bo pokusili się na okazyjne ogłoszenie
za taką dobrą audi a3 z tym silnikiem trzeba dać około 20 tys zł i dobrze ją sprawdzić u mechanika taka kontrola to zaledwie 50 zł a spokój zapewniony chociaż na jakiś czas bo przecież wszystko się kiedyś zużywa koszt jaki poniosłem przez te trzy lata to 3400 zl Brutto za filtry,oleje,rozrząd płyn chłodzący,obsługa klimatyzacji,kontrola i czyszczenie regulacji turbiny ,kontrola i czyszczenie EGR,
Klocki hamulcowe kontrola i regeneracja pompy olejowej i to tyle więcej nic do tej pory przy aucie nie robiłem niedawno byłem na przeglądzie i przeszedł bez żadnych problemów między przeglądami serwisowymi nie dolewam oleju ale regularnie co 2,5 tyś km sprawdzam
REGULARNIE SERWISOWAĆ
co 15 tyś km olej i filtr
co 30 tyś km olei-filtr silnikowy,filtr kabinowy obsługa klimatyzacji,filtr powietrza,filtr paliwa
co 60 tyś km dodatkowo do wyżej wymienionych Rozrząd+kontrola układu chłodzenia. kontrola i ewentualna regeneracja turbiny,kontrola i ewentualne czyszczenie zaworu EGR
co 180 tyś km kontrola i ewentualna regeneracja pompy olejowej
TAK SERWISOWANE AUDI NIE ZAWODZI KOSZT TO ZALEDWIE 3400 ZŁ BRUTTO NA 3 LATA I 114760 KM
KAŻDE 1000 KM TO KOSZT 30 ZŁ BRUTTO + PALIWO ZNAJDZIE MI TAŃSZE I TAK FAJNIE SIĘ PROWADZĄCE AUTKO
POWODZENIA
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Witam mam od roku audi a3 8p sportback 2.0 tdi 140km 103kw 2005r i miałem z nim sporo problemu kupiłem auto po jakimś czasie pękła głowicą są wadliwe zapłaciłem 4 tys za planowanie głowicy robiłem rozżąd teraz miałem kłopot z odpalaniem na zimnym silniku przepukałem wtrysk płukanka do wtryskiwaczy jest lepiej dużo lepiej. Auto wygodne dobrze się prowadzi jeden naprawia non stop a drugi jeździ na gnojowce najtańszej i nic się nie dzieje. Mam pytanie co może być przyczyną złego palenia na zimnym raz na 2 tygodnie ciężej pali tragedii niema akumulator ok sprawny rozrusznik po regeneracji turbina też
Joanna
Kołodziejska
brak danych, Brak
pracy
Temat: Silnik 2.0 TDI; 140KM - co myślicie o tej jednostce...
Witam. Mam mały problem oczekuje szczerych i sprawdzonych odpowiedzi. Audi A6 C6 2.0 TDI 2006r. Ma problem podczas jazdy przy spokojnej jeździe jest wszystko ok przy wciśnięciu szybciej gazu zachowuje się jakby sprzęgło się ślizgało ale sprzęgło na 100% jest sprawne. Co to może być ?Podobne tematy
-
AUDI » Co myślicie o Audi A3 1.9 TDI ??? -
-
AUDI » Silnik 2.0 TDI 143 KM - co sądzicie? -
-
AUDI » Chciałbym zapytac o silnik 1.9 tdi 116KM -
-
AUDI » Sprzeglo A4 8K 2.0 TDI 78tys -
-
AUDI » Zapowietrzanie się silnika 1.9 TDI 115 KM AJM -
-
AUDI » Zabezpieczenie przeciwkradzieżowe AUDI 2.0 tdi CR 2009 -
-
AUDI » [AUDI A6 2,5 tdi 163 km] Wałki.... -
-
AUDI » audi a4 2005r 140km problem z wyciekiem plynu -
-
AUDI » [SZUKAM] silnika do audi a6 2.5 tdi 163 km w dobrej cenie -
-
AUDI » Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ??? -
Następna dyskusja: