Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

oliver R.:
Co gwint daje ? :)
jakos nie mialem okazji siedziec w gwintowanym zawieszeniu
ale: mozesz regulowac wysokosc zawisezenia w zaleznosci np. od wielkosci felg

na pewno auto jest twarde.. (a i przy okazji, nie obciera opon)

nie wiem, czy to sie sprawdza na polskich drogach.. nie wydaje mi sie, ale co ja wiem o zabijaniu:))


Nie mogę się z Tobą zgodzic Oliver ;) Gwint KONI np posiada również regulację twardości zawieszenia, a wiec, jeżeli ktoś chce poszaleć na asfalcie ustawia je sobie "na sztywno", natomiast analogicznie - na szuterku i "OES`kach" "na miękko"...Oczywiście jezeli ktoś użytkuje samochód tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B lub czysto rekreacyjnie montowanie tego typu zawieszenia nie ma większego sensu..."Ciężkim nogom" i tym, którzy podczas jazdy lubia sobie czasami podnieśc odrobinę adrenalinę gorącą polecam :) Perfekcyjna kierowalność praktycznie w każdych warunkach i idealne trzymanie drogi, a co za tym idzie rónież i bezpieczeństwo - to główne zalety.
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Marcin Hinz:
To pewnie przez to białe TT ;)


:)

Wczoraj stwierdziłam, że chyba jednak za bardzo rzuca się w oczy. W drodze powrotnej z Warszawy policja zatrzymywała mnie 3-krotnie....
Marcin Hinz

Marcin Hinz Dział Ciągłego
Doskonalenia ;)

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
oliver R.:
Co gwint daje ? :)
jakos nie mialem okazji siedziec w gwintowanym zawieszeniu
ale: mozesz regulowac wysokosc zawisezenia w zaleznosci np. od wielkosci felg

na pewno auto jest twarde.. (a i przy okazji, nie obciera opon)

nie wiem, czy to sie sprawdza na polskich drogach.. nie wydaje mi sie, ale co ja wiem o zabijaniu:))


Nie mogę się z Tobą zgodzic Oliver ;) Gwint KONI np posiada również regulację twardości zawieszenia, a wiec, jeżeli ktoś chce poszaleć na asfalcie ustawia je sobie "na sztywno", natomiast analogicznie - na szuterku i "OES`kach" "na miękko"...Oczywiście jezeli ktoś użytkuje samochód tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B lub czysto rekreacyjnie montowanie tego typu zawieszenia nie ma większego sensu..."Ciężkim nogom" i tym, którzy podczas jazdy lubia sobie czasami podnieśc odrobinę adrenalinę gorącą polecam :) Perfekcyjna kierowalność praktycznie w każdych warunkach i idealne trzymanie drogi, a co za tym idzie rónież i bezpieczeństwo - to główne zalety.

Nie wiem, może coś z tymi billsteinami jest nie tak ale mnie na wirażach (oczywiście na tych gdzie są dziury) rzuca niemiłosiernie w najmniej przewidywanym kierunku. Niestety u nas to wszystko się kłóci. Jeśli chcesz poszaleć to jedziesz na KJS'y. Jeśli robisz to już na drodze to przy niskim profilu rozwalisz felgę bo władujesz się w nowopostałą-po-zimie dziurę. Jeśli będziesz miał/a wysoki profil to nie poszalejesz bo koło się uślizgnie i nie będzie takiej frajdy :)
P.S. to co mnie kręci to siła odśrodkowa %)
P.S.2. Używam samochodu do przemieszczania się z punktu A do B ale czasami lubię podnieść ciśnienie w żyłach ;)
Marcin Hinz

Marcin Hinz Dział Ciągłego
Doskonalenia ;)

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
Marcin Hinz:
To pewnie przez to białe TT ;)


:)

Wczoraj stwierdziłam, że chyba jednak za bardzo rzuca się w oczy. W drodze powrotnej z Warszawy policja zatrzymywała mnie 3-krotnie....
Rewizja :P ?
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:


ale z czym sie nie zgadzasz..??

bo nie zanegowalas nic o czym bym nie napsial:))

Jak dla mnie.. przemieszczam sie z p. A do p.B ok 80k km rocznie.:)
Na seryjnym samochodzie i .. jakos nigdy nie odczulem potrzeby poprawienia tego, co zaoferowala fabryka:)

Owszem, nie swiadczy to o tym, ze inne auta nie sa lepsze.. ale to co mam mi starczy:)

Coupe do szalenstw, i kombi-limuzyna do komfortowego lykania km :))
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

oliver R.:
Jagoda Hanc:


ale z czym sie nie zgadzasz..??

bo nie zanegowalas nic o czym bym nie napsial:))

Jak dla mnie.. przemieszczam sie z p. A do p.B ok 80k km rocznie.:)
Na seryjnym samochodzie i .. jakos nigdy nie odczulem potrzeby poprawienia tego, co zaoferowala fabryka:)

Owszem, nie swiadczy to o tym, ze inne auta nie sa lepsze.. ale to co mam mi starczy:)

Coupe do szalenstw, i kombi-limuzyna do komfortowego lykania km :))


Że zawieszenie gwintowane nie nadaje się na polskie drogi.
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Marcin Hinz:
Jagoda Hanc:
Marcin Hinz:
To pewnie przez to białe TT ;)


:)

Wczoraj stwierdziłam, że chyba jednak za bardzo rzuca się w oczy. W drodze powrotnej z Warszawy policja zatrzymywała mnie 3-krotnie....
Rewizja :P ?

Prędkość :(

Wkurza mnie to, że gdy jadę autem typu sedan lub jakimś większym SUV`em prawie nigdy mi się to nie zdarza. Sportowe coupe działa na policję jak płachta na byka, a jeszcze gdy widza kobiete za kierownicą, za nic nie przepuszczą okazji aby ją zatrzymać - nawet do rutunowej kontroli...Nie ma sprawiedliwości na świecie :)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
Że zawieszenie gwintowane nie nadaje się na polskie drogi.

a Ty jak czesto zmieniasz charaterystyke zawieszenia..??:))
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Ciekawostka:

wlasnie przyjechalo do nas na crash testy nowe TT R8 :))))

Szkoda, ze procz karoseri i srodka wiecej nie mialo nic.. ale i tak jest piekne.. :)))

Obrazek

konto usunięte

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Nie wiem jak KONI ale mamy do wyboru:

1. Gwint z regulacją wysokości tylko i wyłącznie
2. Gwint z regulacją wysokości i twardości amortyzatora
3. Gwint z regulacja wysokości, twardości oraz szybkości odbicia sprężyny.
4. Wersja 3 dodatkowo z możliwością regulacji elekt. z wew. pojazdu.
5. Wersja 4 dodatkowo z opcją podnoszenia nosa auta.

Powyżej możemy wybierać: H&R, Tein etc.

P.S. Chyba wiadomo dlaczego pojawiło się BMW ;) heheehehPaweł Świć edytował(a) ten post dnia 19.05.10 o godzinie 14:09
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

P.S. Chyba wiadomo dlaczego pojawiło się BMW ;) heheeheh


a ja na to:


Obrazek
oliver R. edytował(a) ten post dnia 19.05.10 o godzinie 14:21
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Dzień dobry wszystkim :)

konto usunięte

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
Dzień dobry wszystkim :)

Dzień dobry ... mrr :)
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Paweł Świć:
Jagoda Hanc:
Dzień dobry wszystkim :)

Dzień dobry ... mrr :)

Mrrr....No ładnie ładnie - czyżbyś się dopiero przeciągał? ;))

konto usunięte

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
Paweł Świć:
Jagoda Hanc:
Dzień dobry wszystkim :)

Dzień dobry ... mrr :)

Mrrr....No ładnie ładnie - czyżbyś się
dopiero przeciągał?

No wiesz zawsze jak widzę słoneczko za oknem i piękna kobietę zza biurkiem ;)

Dzień dobry once again :)
Rafał R.

Rafał R. menadzer
inwestycyjny, TRG
USA

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

oliver R.:
Jagoda Hanc:
Że zawieszenie gwintowane nie nadaje się na polskie drogi.

a Ty jak czesto zmieniasz charaterystyke zawieszenia..??:))

Czy y w rajdach tymi audikami jezdzicie?
Bo jesli nie to po co zmieniac?
Charakterystyke zawieszenia to moge zmienic w Hondzie Fireblade 1000rr bo tam czuje kazdy jego ruch na zakretach ;)
ale nie w Audi limuzyna lub kombi ;)
te samochody nie nadaja sie do wyscigow to sa limuzyny klasy premium
Jak ktos lub i taczki to prosze bardzo.
Nawiercanie zawieszen, inne osadzenia ET felg guys r u nuts?
Policja na drodze uwielbia takich leszczy...
Swoja droga to czy nie swiadczy to czasem o jakis problemach wlasicieli tak sie czasem zastanawiam
Tunning mechaniczny to rozumiem :) sam mam 290KM i 600Nm przy spalaniu 10.2litra na 100
Vorsprung durch Technik wie Audi gesagt...Rafał Rachalewski edytował(a) ten post dnia 25.05.10 o godzinie 13:30
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Rafał Rachalewski:
oliver R.:
Jagoda Hanc:
Że zawieszenie gwintowane nie nadaje się na polskie drogi.

a Ty jak czesto zmieniasz charaterystyke zawieszenia..??:))

Czy y w rajdach tymi audikami jezdzicie?
dla przyjemnosci:)
Bo jesli nie to po co zmieniac?
jak pisalem od samego poczatku.. nei widze IHMO sensu wiekszego w tego typach zawieszenia na zwyklych drogach:)
Charakterystyke zawieszenia to moge zmienic w Hondzie Fireblade 1000rr bo tam czuje kazdy jego ruch na zakretach ;)
ale nie w Audi limuzyna lub kombi ;)
posiadam limo i coupe,
tak jak wyszly z fabryki.. spisuja sie doskonale (z malymi korektami)
Tunning mechaniczny to rozumiem :) sam mam 290KM i 600Nm przy spalaniu 10.2litra na 100
Vorsprung durch Technik wie Audi gesagt...

spalanie.. ech.. temat rzeka..:))

PS.tuningowac kazdy moze..
nie kazdy powinien:P

konto usunięte

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jak ktos lub i taczki to prosze bardzo.
Nawiercanie zawieszen, inne osadzenia ET felg guys r u nuts?
Policja na drodze uwielbia takich leszczy...
Swoja droga to czy nie swiadczy to czasem o jakis problemach wlasicieli tak sie czasem zastanawiam
Tunning mechaniczny to rozumiem :) sam mam 290KM i 600Nm przy spalaniu 10.2litra na 100
Vorsprung durch Technik wie Audi gesagt...

Wytłumacz jak mamy zrozumieć Twój post, ponieważ nie bardzo przemawia do mnie Twoje przesłanie? A czy Ferrari czy Aston Martin to nie jest egoztyk, więc w jakim celu oferujemy do niego pakiety nie tylko wzmacaniające silnik ale i zawieszenie oraz układ hamulcowy - czy to też dla leszczy, majacych problemy sam nie wiem z czym?

Zauważ jedną zasadność zawsze można poprawić fabrykę czy to będzie Opel, Audi oraz Ferrari, ponieważ do tego one są i zależy to jedynie od właścicieli i ich potrzeb. Stwierdzanie, że zmiany mechaniczne są ok. a reszta jest be, ponieważ ja tak uważam jest nie tylko mało treściwe ale i mało profesjonalne. Wracając do tematu w Audi A6 są różne wersje standard, S Line, S oraz RS, co nie oznacza, że już fabrycznie masz wiele opcji do wyboru min. zawieszenia. A to że można zmieniać, bawić się i sprawiać że częściej pojawia się uśmiech na twarzy użytkownika to jest super, a jak tego nie wiesz to może warto spróbować no chyba, że uważasz to za dziecinadę to zwracam honor ;)Paweł Świć edytował(a) ten post dnia 25.05.10 o godzinie 13:54
Jagoda H.

Jagoda H. Route Development
Manager - Europe, DB
Schenker Vietnam

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Paweł Świć:
Jak ktos lub i taczki to prosze bardzo.
Nawiercanie zawieszen, inne osadzenia ET felg guys r u nuts?
Policja na drodze uwielbia takich leszczy...
Swoja droga to czy nie swiadczy to czasem o jakis problemach wlasicieli tak sie czasem zastanawiam
Tunning mechaniczny to rozumiem :) sam mam 290KM i 600Nm przy spalaniu 10.2litra na 100
Vorsprung durch Technik wie Audi gesagt...

Wytłumacz jak mamy zrozumieć Twój post, ponieważ nie bardzo przemawia do mnie Twoje przesłanie? A czy Ferrari czy Aston Martin to nie jest egoztyk, więc w jakim celu oferujemy do niego pakiety nie tylko wzmacaniające silnik ale i zawieszenie oraz układ hamulcowy - czy to też dla leszczy, majacych problemy sam nie wiem z czym?

Zauważ jedną zasadność zawsze można poprawić fabrykę czy to będzie Opel, Audi oraz Ferrari, ponieważ do tego one są i zależy to jedynie od właścicieli i ich potrzeb. Stwierdzanie, że zmiany mechaniczne są ok. a reszta jest be, ponieważ ja tak uważam jest nie tylko mało treściwe ale i mało profesjonalne. Wracając do tematu w Audi A6 są różne wersje standard, S Line, S oraz RS, co nie oznacza, że już fabrycznie masz wiele opcji do wyboru min. zawieszenia. A to że można zmieniać, bawić się i sprawiać że częściej pojawia się uśmiech na twarzy użytkownika to jest super, a jak tego nie wiesz to może warto spróbować no chyba, że uważasz to za dziecinadę to zwracam honor ;)Paweł Świć edytował(a) ten post dnia 25.05.10 o godzinie 13:54

Jeżeli TT 8J i 8N jest limuzyną klasy premium, to pozostawię to najchetniej bez komentarza. Negowanie czyichś pasji jest również absolutnie nie na miejscu.

Pawle, ja myślę, że są to pierwsze oznaki starzenia, więc mimo wszystko trzeba P. Rachalewskiemu wybaczyć ;)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: DZIEŃ DOBRY dla Nowych :) - Jaki model Audi aktualnie...

Jagoda Hanc:
Jeżeli TT 8J i 8N jest limuzyną klasy premium, to pozostawię to najchetniej bez komentarza. Negowanie czyichś pasji jest również absolutnie nie na miejscu.
nie wiem jak Ty, ale ja w rafala poscie nie odnalazlem nawiazania TT do limuzyny, a jedyne co, to do aut typu C6
:))

PS. Ja powtorze pytanie, Jagoda.. jak czesto zmieniasz charakterystyke swojego zawiszenia..?? :)))

Następna dyskusja:

Audi A4 B7 2.0 TFSI Quattr...




Wyślij zaproszenie do