Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

heh,nawet nie wiem po co ten temat,to,że 1.9TDi jest świetne,powinien wiedzieć każdy;) świetna,elastyczna jednostka,zreszta kapitalnie modowalna przy zachowaniu elastyczności i w miare dobrej ekonomiki- dla tego nie pili nawet te 130KM ;)
Ja mam benzynkę,ale w kwestii modów zazdroszczę tym,którzy mają tego wysokoprężniaka, mój DOHC jest nieruszalny w żaden sposób...
Marcin M.

Marcin M. Broker Leasingowy

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Sebastian Pienio:
Odpowiadajac na pytanie czy wiem lepiej - nie, tylko staram sie czegos dowiedziec, poki co nie przekonales. Pozdro i sorry za off-top.


Ale do czego tu przekonywać? Jeżeli jest więcej elementów które mogą się popsuć to nawet z rachunku prawdopodobieństwa wynika że będą bardziej awaryjne!
A co do tych słynnych bezawaryjnych TDi to 110 i 130 "jadą" właśnie na renomie AGR i 1Z czyli 90KM z turbo bez zmiennej geometrii łopatek. Tu nie ma co udowadniać stare 90 dojeżdżały na fabrycznych turbinach do kilkuset tysięcy km, nawet do miliona, czego nie można powiedzieć o ALH, AHF, ASV, AVF itd itd...

Ciekaw jestem ile kkm przejechałeś tym TDI że uważasz je za tak fantastyczne i bezawaryjne silniki...

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Marcin M.:
Sebastian Pienio:
Odpowiadajac na pytanie czy wiem lepiej - nie, tylko staram sie czegos dowiedziec, poki co nie przekonales. Pozdro i sorry za off-top.


Ale do czego tu przekonywać? Jeżeli jest więcej elementów które mogą się popsuć to nawet z rachunku prawdopodobieństwa wynika że będą bardziej awaryjne!
A co do tych słynnych bezawaryjnych TDi to 110 i 130 "jadą" właśnie na renomie AGR i 1Z czyli 90KM z turbo bez zmiennej geometrii łopatek. Tu nie ma co udowadniać stare 90 dojeżdżały na fabrycznych turbinach do kilkuset tysięcy km, nawet do miliona, czego nie można powiedzieć o ALH, AHF, ASV, AVF itd itd...

Ciekaw jestem ile kkm przejechałeś tym TDI że uważasz je za tak fantastyczne i bezawaryjne silniki...

Takiej argumentacji juz dawno nie slyszalem! To w takim razie VVTi (i wszystkie slynace z niezawodnosci jednostki japonskie) sa najbardziej zawodne na swiecie, bo sa najbardziej skomplikowane/zlozone LOL! Przeciez takie rozumowanie jest strasznie naiwne...

130konne 1.9/130KM dojezdzaja na fabrycznych turbinach lekko 500-700tys.km. (inna sprawa, ze w Polsce licznik pokazuje wtedy 100 czy 150tys.km.). Ogladalem w styczniu09 niemiecki program motoryzacyjny i mowili cos o planowanych zmianach w podatkach w Polsce i ze powroca czasy eksportu 1.9TDI. Dodali wtedy, ze najczesciej kupowane przez Polakow sa wyeksploatowane jednostki z przebiegami powyzej 500tys.km. Odpowiedz sobie sam na pytanie ile 1.9 ma w Polsce taki przebieg i dlaczego te turbiny w DE dojezdzaja 500tys a w PL 150tys...

Co do TDI to jezdzilem z diesli:
- CDI (ok.30tys.km)
- HDI (ok.40tys.km)
- CDTI (<5tys.km)
- TDI (ok. 70tys.km)
i w tej stawce stwierdzam, ze TDI sprawuje mi sie poki co najlepiej. I nie jestem fanem kupowania 15-letniego auta tylko po to, zeby miec mniej elementow w turbo, jezdze 2.0TDI i sobie chwale :)
Marcin M.

Marcin M. Broker Leasingowy

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Sebastian Pienio:
Marcin M.:
Sebastian Pienio:
Odpowiadajac na pytanie czy wiem lepiej - nie, tylko staram sie czegos dowiedziec, poki co nie przekonales. Pozdro i sorry za off-top.


Ale do czego tu przekonywać? Jeżeli jest więcej elementów które mogą się popsuć to nawet z rachunku prawdopodobieństwa wynika że będą bardziej awaryjne!
A co do tych słynnych bezawaryjnych TDi to 110 i 130 "jadą" właśnie na renomie AGR i 1Z czyli 90KM z turbo bez zmiennej geometrii łopatek. Tu nie ma co udowadniać stare 90 dojeżdżały na fabrycznych turbinach do kilkuset tysięcy km, nawet do miliona, czego nie można powiedzieć o ALH, AHF, ASV, AVF itd itd...

Ciekaw jestem ile kkm przejechałeś tym TDI że uważasz je za tak fantastyczne i bezawaryjne silniki...

Takiej argumentacji juz dawno nie slyszalem! To w takim razie VVTi (i wszystkie slynace z niezawodnosci jednostki japonskie) sa najbardziej zawodne na swiecie, bo sa najbardziej skomplikowane/zlozone LOL! Przeciez takie rozumowanie jest strasznie naiwne...

130konne 1.9/130KM dojezdzaja na fabrycznych turbinach lekko 500-700tys.km. (inna sprawa, ze w Polsce licznik pokazuje wtedy 100 czy 150tys.km.). Ogladalem w styczniu09 niemiecki program motoryzacyjny i mowili cos o planowanych zmianach w podatkach w Polsce i ze powroca czasy eksportu 1.9TDI. Dodali wtedy, ze najczesciej kupowane przez Polakow sa wyeksploatowane jednostki z przebiegami powyzej 500tys.km. Odpowiedz sobie sam na pytanie ile 1.9 ma w Polsce taki przebieg i dlaczego te turbiny w DE dojezdzaja 500tys a w PL 150tys...

Co do TDI to jezdzilem z diesli:
- CDI (ok.30tys.km)
- HDI (ok.40tys.km)
- CDTI (<5tys.km)
> - TDI (ok. 70tys.km)
i w tej stawce stwierdzam, ze TDI sprawuje mi sie poki co najlepiej. I nie jestem fanem kupowania 15-letniego auta tylko po to, zeby miec mniej elementow w turbo, jezdze 2.0TDI i sobie chwale :)


No to faktycznie robiłeś gigantyczne przebiegi tymi samochodami (że użyje Twojego określenia LOL), z pewnością wystarczające żeby móc się wypowiadać o ich niezawodności i żywotności. Razem zrobiłeś jakieś 70% tego co ja moją octavią AHF, która przy 190.000 km zaczęła już dziwnie pogwizdywać przy schodzeniu z obrotów. Natmoiast moje drugie auto - Ibiza z AGRem ma koło 300.000 km i nie dzieje sie nic i pewnie nie będzie się dziać.

Jak napisałem że zmienna geometria łopatek potrafi się zapiec to stwerdziłeś że Cie to nie przekonuje, jak podałem zwykły rachunek prawdopodobieństwa też źle. To co takiego może Cię przekonać? Może faktycznie nie zawsze i nie do wszystkiego da się go zastosować, niestety przy turbosprężarkach sprawdza się znakomicie. Swoją drogą rozumiem że wg Twoich teorii im urządzenie jest bardziej skomplikowane i zbudowane z jak największej liczby elementów, części i podzespołów co więcej produkowanych przez setki poddostawców tym niezawodniejsze?

A wracjąc do silników TDI to wystarczy przejrzeć różne fora samochodów z grupy VAG by się dowiedzieć że nowsze turbosprężarki dużo częściej się rozsypują od AGRów.

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Marcin M.:
No to faktycznie robiłeś gigantyczne przebiegi tymi samochodami (że użyje Twojego określenia LOL), z pewnością wystarczające żeby móc się wypowiadać o ich niezawodności i żywotności. Razem zrobiłeś jakieś 70% tego co ja moją octavią AHF, która przy 190.000 km zaczęła już dziwnie pogwizdywać przy schodzeniu z obrotów. Natmoiast moje drugie auto - Ibiza z AGRem ma koło 300.000 km i nie dzieje sie nic i pewnie nie będzie się dziać.

Takim wyciaganiem wnioskow do niczego nie dojdziemy. Jezeli za regule przyjmiesz pojedynczy przypadek to mozesz udowodnic doslownie wszystko ;)
Może faktycznie nie zawsze i nie do wszystkiego da się go zastosować, niestety przy turbosprężarkach sprawdza się znakomicie. Swoją drogą rozumiem że wg Twoich teorii im urządzenie jest bardziej skomplikowane i zbudowane z jak największej liczby elementów, części i podzespołów co więcej produkowanych przez setki poddostawców tym niezawodniejsze?

A wracjąc do silników TDI to wystarczy przejrzeć różne fora samochodów z grupy VAG by się dowiedzieć że nowsze turbosprężarki dużo częściej się rozsypują od AGRów.

Juz rozumiem - masz AGRa i bedziesz go chwalil i nic Cie nie przekona. Ale pisaniem "mniej elementow bardziej niezawodne" czy "starsze lepsze, a najlepiej AGR" to niewielu przekonasz, na pewno nie mnie. Ciesze sie, ze dobrze Ci sie sprawuje, ale to zupelnie nic nie znaczy w szerszym kontekscie.

Nie przekrecaj moich slow - nie mowilem, ze jak cos bardziej skomplikowane to lepsze, bardziej niezawodne. Ja twierdze, ze jazda zabytkami (a takimi z pewnoscia sa m.in. AGRy) to nie dla mnie. Ja wole kupic nowsze auto z "psujacymi" sie turbinami ze zmienna geometria. No i ciesze sie, ze moje "rozsypujace sie" auto ma 6 lat gwarancji bez limitu przebiegu (wlaczajac w to turbo ze zmienna geometria!) :)
Mikołaj Borkowski

Mikołaj Borkowski Manager Obszaru Open
Finance S.A.

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Wszyscy piszecie że to świetny silnik do A4 :) ale jako że w temacie nie ma sprecyzowanego modelu o jaki chodzi, a montowany ten silnik był też w A6tkach :) ma ktoś jakieś doświadczenia?

Do A4 to na pewno świetny silnik bo 2,5TDI ponoć jest zbyt ciężki i przez tak dociążony przód auto robi się podsterowne. A co do A6 to wydaje mi się troche za słaby żeby w miare dynamicznie poruszać się tym czołgiem ;] Jeśli a6 i diesel to myśle że 2.5 :) Na pewno pali troche więcej ale przynajmniej bardziej komfortowo sie wyprzedza.

pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Mikołaj Borkowski:
miare dynamicznie poruszać się tym czołgiem ;] Jeśli a6 i diesel to myśle że 2.5 :) Na pewno pali troche więcej ale przynajmniej bardziej komfortowo sie wyprzedza.

Taka opinia taka jest typowa dla ludzi, ktorzy nigdy tym autem nie jechali. A nawet suche fakty mowia:

A4 1.9/130 to 1395kg i 9.6 sekundy do 100tki
A6 1.9/130 to 1482kg i 10.2 sekundy do 100tki
A6 2.5/155 to 1560kg i 9.4 do 100tki.

Optymalny silnik do A6C5 to wlasnie 1.9/130KM i 2.5 wcale nie jest duzo szybszy, a duzo mniej ekonomiczny (tak na stacji paliw jak i w serwisie).
Paweł Kołtun

Paweł Kołtun Kierownik Produkcji,
Utrzymania Ruchu

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

1,9 TDI 1Z 90KM 302tys. na szafie:)) w Audi B4 sedan - bardzo zadbane wnętrze, silniczek i zawiecha TIP-TOP, ale muszę sprzeadać.. rodzinka się powiększyła:)) Jeżeli ktoś szuka autka z dobrych rąk niech pisze: koltun.pawel@op.plPaweł Kołtun edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 17:55
Mikołaj Borkowski

Mikołaj Borkowski Manager Obszaru Open
Finance S.A.

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Sebastian Pienio:

A4 1.9/130 to 1395kg i 9.6 sekundy do 100tki
A6 1.9/130 to 1482kg i 10.2 sekundy do 100tki
A6 2.5/155 to 1560kg i 9.4 do 100tki.

Optymalny silnik do A6C5 to wlasnie 1.9/130KM i 2.5 wcale nie jest duzo szybszy, a duzo mniej ekonomiczny (tak na stacji paliw jak i w serwisie).

2.5 TDI było jeszcze w wersji 163km i 180km. I o ile ta ostatnia ma chyba coś koło 8,5s do 100tki i jezdzilem takim i naprawde fajnie to sie toczy to rzeczywiście ekonomiczne to to nie jest :) w mieście 13-14 litrów to zaden wyczyn. A to chyba już mija się z ideą TDI które z założenia miało być oszczędne :D W sumie to moje 4.2 benzyna pali niewiele więcej a dwa razy wiecej mocy ;D
pzdr.

btw. tym 1.9TDI to jak bede mial okazje to na pewno sie przejade zeby zobaczyc jak to wygląda, bo tak z opinii innych to jedni mówią tak inni innaczej i w sumie ciezko sobie zdanie wyrobic :)

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Mikołaj Borkowski:
2.5 TDI było jeszcze w wersji 163km i 180km.

Tak, podałem przykład najczęściej kupowanej 2.5TDI. Zamiast 2.5TDI sam kupiłbym mocną benzynę - spali porównywalnie, a jazda bez porównania :)
Karol D.

Karol D. Fortuna favet
fortibus

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

ja wolalbym 1,9 TDI i troche zawirusowac.
Mialem A4 z tym silnikiem (fabrycznie AFN - 110 KM) - po zawirusowaniu (bez kopcenia, bez przepalow) spokojnie dawalem sobie rade z 2,5 TDI a ekonomika jazdy o niebo lepsza...
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Sebastian Pienio:
Marcin M.:
Sebastian Pienio:
Odpowiadajac na pytanie czy wiem lepiej - nie, tylko staram sie czegos dowiedziec, poki co nie przekonales. Pozdro i sorry za off-top.


Ale do czego tu przekonywać? Jeżeli jest więcej elementów które mogą się popsuć to nawet z rachunku prawdopodobieństwa wynika że będą bardziej awaryjne!
A co do tych słynnych bezawaryjnych TDi to 110 i 130 "jadą" właśnie na renomie AGR i 1Z czyli 90KM z turbo bez zmiennej geometrii łopatek. Tu nie ma co udowadniać stare 90 dojeżdżały na fabrycznych turbinach do kilkuset tysięcy km, nawet do miliona, czego nie można powiedzieć o ALH, AHF, ASV, AVF itd itd...

Ciekaw jestem ile kkm przejechałeś tym TDI że uważasz je za tak fantastyczne i bezawaryjne silniki...

Takiej argumentacji juz dawno nie slyszalem! To w takim razie VVTi (i wszystkie slynace z niezawodnosci jednostki japonskie) sa najbardziej zawodne na swiecie, bo sa najbardziej skomplikowane/zlozone LOL! Przeciez takie rozumowanie jest strasznie naiwne...


"Lolem" (chociaż nie chciałbym tego słowa używać) to można tutaj nazwać porównywanie silników N/A firm specjalizujących się w systemie zmiennych faz rozrządu (dużo lepiej radzi sobie Honda od Toyoty) do producentów aut z silnikiem uturbionym ze zmienną geometrią ;)

Jeśli mówimy już o bezawaryjności to jak można porównywać zrobienie 200tys jednym samochodem, a tyle samo 5-oma? :)

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Łukasz Mańka:
"Lolem" (chociaż nie chciałbym tego słowa używać) to można tutaj nazwać porównywanie silników N/A firm specjalizujących się w systemie zmiennych faz rozrządu (dużo lepiej radzi sobie Honda od Toyoty) do producentów aut z silnikiem uturbionym ze zmienną geometrią ;)

Wogole nie zrozumiales mojej wypowiedzi. Przyklad przedstawilem jako kontrargument na "bardziej skomplikowany silnik = bardziej zawodny". Poki co silniki Hondy/Toyoty/Mazdy sa duzo bardziej skomplikowane niz jednostki europejskie i duzo bardziej niezawodne :) Pozdro
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Sebastian Pienio:
Łukasz Mańka:
"Lolem" (chociaż nie chciałbym tego słowa używać) to można tutaj nazwać porównywanie silników N/A firm specjalizujących się w systemie zmiennych faz rozrządu (dużo lepiej radzi sobie Honda od Toyoty) do producentów aut z silnikiem uturbionym ze zmienną geometrią ;)

Wogole nie zrozumiales mojej wypowiedzi. Przyklad przedstawilem jako kontrargument na "bardziej skomplikowany silnik = bardziej zawodny". Poki co silniki Hondy/Toyoty/Mazdy sa duzo bardziej skomplikowane niz jednostki europejskie i duzo bardziej niezawodne :) Pozdro

Ok, ok ale Mazda tylko w benz ;)
Maciej Sacha

Maciej Sacha Student,
Politechnika
Krakowska im.
Tadeusza Kościuszki

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Witam jestem u was nowy. Zakupilem wlasnie VW golfa IV 3d tdi 131 ps z 2003 roku. Na temat spalania powiem tyle w katalogu pisze 7.5 litra, moj w miescie pali miedzy 7.5 a 8.5 i wydaje mi sie ze to jest całkien normalne, skoro 80 % jazdy po Krakowie spędzam w korkach na ruszaniu i zatrzymywaniu sie co 5 metrów. Skoro auto w trakcie ruszania pali 15 albo i więcej litrów to takie spalanie, na poziome 8 litrów jest raczej normalne. Narazie sie nic nie psuje. Mam jedynie pytanie. Gdy przekręce kluczyć do zapłonu, w czesci silnika slychac takie dosc charaktetystyczne zasysanie, trwa sekunde, szczerze mówiąć kojarzy mi sie z dosć przykrą czynnością:)) czy to jest normalne czy to pompa paliwa czy co?? to jest moje pierwsze tdi, chociaz matka miala wczesniej a4 110 i passata 90 km, dlatego wybaczćie mi moją niewiedzę:) serdecznie pozdrawiam i proszę o odpowiedź

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Maciej Sacha:
Mam jedynie pytanie. Gdy przekręce kluczyć do zapłonu, w
czesci silnika slychac takie dosc charaktetystyczne zasysanie, trwa sekunde, szczerze mówiąć kojarzy mi sie z dosć przykrą czynnością:)) czy to jest normalne czy to pompa paliwa czy co?? to jest moje pierwsze tdi,

to jest normalne ;) sam tak mam w A3 1.9TDI/130 2001r.
ale przewaznie to sie 'dzieje' tylko wtedy jak auto nie jezdzone kilka godzin. Ktos mi mowil, ze tak zasysa (ze to normalne),wiec nie szukalem tego nigdzie na forach.
No chyba, ze ktos cos wie innego to i ja poslucham ;p
Pzdr
..aa teraz wracam do pracy, bo trzeba zarobic na nowsze A3 :D
Łukasz G.

Łukasz G. Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Marcin M.:
Sebastian Pienio:
Marcin M.:
Sebastian Pienio:
Odpowiadajac na pytanie czy wiem lepiej - nie, tylko staram sie czegos dowiedziec, poki co nie przekonales. Pozdro i sorry za off-top.


Ale do czego tu przekonywać? Jeżeli jest więcej elementów które mogą się popsuć to nawet z rachunku prawdopodobieństwa wynika że będą bardziej awaryjne!
A co do tych słynnych bezawaryjnych TDi to 110 i 130 "jadą" właśnie na renomie AGR i 1Z czyli 90KM z turbo bez zmiennej geometrii łopatek. Tu nie ma co udowadniać stare 90 dojeżdżały na fabrycznych turbinach do kilkuset tysięcy km, nawet do miliona, czego nie można powiedzieć o ALH, AHF, ASV, AVF itd itd...

Ciekaw jestem ile kkm przejechałeś tym TDI że uważasz je za tak fantastyczne i bezawaryjne silniki...

Takiej argumentacji juz dawno nie slyszalem! To w takim razie VVTi (i wszystkie slynace z niezawodnosci jednostki japonskie) sa najbardziej zawodne na swiecie, bo sa najbardziej skomplikowane/zlozone LOL! Przeciez takie rozumowanie jest strasznie naiwne...

130konne 1.9/130KM dojezdzaja na fabrycznych turbinach lekko 500-700tys.km. (inna sprawa, ze w Polsce licznik pokazuje wtedy 100 czy 150tys.km.). Ogladalem w styczniu09 niemiecki program motoryzacyjny i mowili cos o planowanych zmianach w podatkach w Polsce i ze powroca czasy eksportu 1.9TDI. Dodali wtedy, ze najczesciej kupowane przez Polakow sa wyeksploatowane jednostki z przebiegami powyzej 500tys.km. Odpowiedz sobie sam na pytanie ile 1.9 ma w Polsce taki przebieg i dlaczego te turbiny w DE dojezdzaja 500tys a w PL 150tys...

Co do TDI to jezdzilem z diesli:
- CDI (ok.30tys.km)
- HDI (ok.40tys.km)
- CDTI (<5tys.km)
> > - TDI (ok. 70tys.km)
i w tej stawce stwierdzam, ze TDI sprawuje mi sie poki co najlepiej. I nie jestem fanem kupowania 15-letniego auta tylko po to, zeby miec mniej elementow w turbo, jezdze 2.0TDI i sobie chwale :)


No to faktycznie robiłeś gigantyczne przebiegi tymi samochodami (że użyje Twojego określenia LOL), z pewnością wystarczające żeby móc się wypowiadać o ich niezawodności i żywotności. Razem zrobiłeś jakieś 70% tego co ja moją octavią AHF, która przy 190.000 km zaczęła już dziwnie pogwizdywać przy schodzeniu z obrotów. Natmoiast moje drugie auto - Ibiza z AGRem ma koło 300.000 km i nie dzieje sie nic i pewnie nie będzie się dziać.

Jak napisałem że zmienna geometria łopatek potrafi się zapiec to stwerdziłeś że Cie to nie przekonuje, jak podałem zwykły rachunek prawdopodobieństwa też źle. To co takiego może Cię przekonać? Może faktycznie nie zawsze i nie do wszystkiego da się go zastosować, niestety przy turbosprężarkach sprawdza się znakomicie. Swoją drogą rozumiem że wg Twoich teorii im urządzenie jest bardziej skomplikowane i zbudowane z jak największej liczby elementów, części i podzespołów co więcej produkowanych przez setki poddostawców tym niezawodniejsze?

A wracjąc do silników TDI to wystarczy przejrzeć różne fora samochodów z grupy VAG by się dowiedzieć że nowsze turbosprężarki dużo częściej się rozsypują od AGRów.

Tak sobie siedzę i czytam, i aż mi żal ... ściska, jak czytam chłopie te twoje mądrości. Z tego co widzę po twoim CV całe życie siedzisz za biureczkiem, i o realnym życiu niewiele wiesz. Nie mam nawet sił komentować twoich wypowiedzi, których ton i forma pozostawiają wiele do życzenia, (nawet nie wspomnę o merytorycznej zawartości) no ale ktoś kto skończył uczelnie "wyższą" i bredzi bzdury o CR, że PD było rozwiązaniem co najmniej tak dobrym jak CR i VW przeszedł na niego tylko dlatego że biedaczek nie chciał sam zostać (chlip, chlip), to mi się nóż w kieszeni otwiera. Chłopcze drogi rada dla ciebie na przyszłość, zajmij się i wypowiadaj na tematy na które masz odrobinę wiedzy, i nie mówię tu o wiedzy z forów, bo pomimo że jest tam wiele przydatnych informacji, ty wybierasz same śmieci.
Panowie którzy brali udział w tej dyskusji sorry za ten wpis, no ale momentami jestem za wprowadzeniem cenzury, szczególnie na wypowiedzi takich ludzi. Nie chce nikogo szufladkować, ale ten człowiek zielonego pojęcia nie ma o czym mówi. Także serdecznie pozdrawiam, typowego krwaciaża z za biurka, który tak często psuję nam nerwy na drogach :D
Marcin M.

Marcin M. Broker Leasingowy

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Łukasz Gryczewski:
Tak sobie siedzę i czytam, i aż mi żal ... ściska, jak czytam chłopie te twoje mądrości. Z tego co widzę po twoim CV całe życie siedzisz za biureczkiem, i o realnym życiu niewiele wiesz. Nie mam nawet sił komentować twoich wypowiedzi, których ton i forma pozostawiają wiele do życzenia, (nawet nie wspomnę o merytorycznej zawartości) no ale ktoś kto skończył uczelnie "wyższą" i bredzi bzdury o CR, że PD było rozwiązaniem co najmniej tak dobrym jak CR i VW przeszedł na niego tylko dlatego że biedaczek nie chciał sam zostać (chlip, chlip), to mi się nóż w kieszeni otwiera. Chłopcze drogi rada dla ciebie na przyszłość, zajmij się i wypowiadaj na tematy na które masz odrobinę wiedzy, i nie mówię tu o wiedzy z forów, bo pomimo że jest tam wiele przydatnych informacji, ty wybierasz same śmieci.
Panowie którzy brali udział w tej dyskusji sorry za ten wpis, no ale momentami jestem za wprowadzeniem cenzury, szczególnie na wypowiedzi takich ludzi. Nie chce nikogo szufladkować, ale ten człowiek zielonego pojęcia nie ma o czym mówi. Także serdecznie pozdrawiam, typowego krwaciaża z za biurka, który tak często psuję nam nerwy na drogach :D

Zacznę od końca - jaki związek ma znajomość lub nieznajmość technologii CR lub PD do psucia nerwów na drogach innym użytkownikom?
Jeśli chodzi o wiedzę, to co piszę, piszę na bazie swojego doświadczenia i doświadczeń innych użytkowników TDI. Nie kończyłem żadnej uczeli technicznej więc pewnie choćby przez swoje wykształcenie wiesz więcej. Jeżeli jednak uważasz że piszę bzdury to proszę je jakoś wskazać i udowodnić że nimi są.

O tonie Twojej wypowiedzi nie będę wspominał, kultury nie da się nauczyć w szkole.
Łukasz G.

Łukasz G. Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Hmmm, a to ciekawe bo ja myślałem że jednak szkoła też uczy kultury. Ale z drugiej strony jest takie powiedzenie, "Jak ktoś urodził się ... to kanarkiem nie umrze". Pozdrawiam serdecznie i życzę pisania dalszych głupot.
Marcin M.

Marcin M. Broker Leasingowy

Temat: Co sądzicie o silniku 1.9 TDI 130 KM ???

Łukasz Gryczewski:
Hmmm, a to ciekawe bo ja myślałem że jednak szkoła też uczy kultury. Ale z drugiej strony jest takie powiedzenie, "Jak ktoś urodził się ... to kanarkiem nie umrze". Pozdrawiam serdecznie i życzę pisania dalszych głupot.

W sumie niczego więcej się nie spodziewałem.

Następna dyskusja:

Audi a4b6 1.9 TDI Diesel Na...




Wyślij zaproszenie do