konto usunięte

Temat: Audi a4 2003 1.9tdi 130km multitronic - szarpie na Drive

Witam poszukuję podpowiedzi co może byc przyczyna szarpania skrzyni na przelozeniu Drive. Podczas jazdy na Drive podczas przyspieszania autko szarpie podczas utrzymywania predkości skrzynia nie szarpie. Wydaje mi sie ze powodem szarpania jest fakt ze obrotomierz na Drive ma tylko 1500 obrotów i to jest przyczyna szarpniecia. Czy to normalne ze obrotomierz na Drive utrzymuje tylko 1500 obrotów. DODAM ZE NA PRZEŁOŻENIU SPORT I NA POLMANUALU SKRZYNIA W OGOLE NIE SZARPIE. Na przełożeniu sport obrotomierz ma powyzej 2000 obrotów i autko jedzie bardzo plynnie to samo na polmanualu. Prosze o pomoc osoby ktore mialy podobny problem.
Szymon Pawlak

Szymon Pawlak Właściciel ALPARI

Temat: Audi a4 2003 1.9tdi 130km multitronic - szarpie na Drive

Johnny B.:
Witam poszukuję podpowiedzi co może byc przyczyna szarpania skrzyni na przelozeniu Drive. Podczas jazdy na Drive podczas przyspieszania autko szarpie podczas utrzymywania predkości skrzynia nie szarpie. Wydaje mi sie ze powodem szarpania jest fakt ze obrotomierz na Drive ma tylko 1500 obrotów i to jest przyczyna szarpniecia. Czy to normalne ze obrotomierz na Drive utrzymuje tylko 1500 obrotów. DODAM ZE NA PRZEŁOŻENIU SPORT I NA POLMANUALU SKRZYNIA W OGOLE NIE SZARPIE. Na przełożeniu sport obrotomierz ma powyzej 2000 obrotów i autko jedzie bardzo plynnie to samo na polmanualu. Prosze o pomoc osoby ktore mialy podobny problem.

Co do skrzyni wymieniałeś olej oraz filtr? Powinno się to robić co ok 60 tys km. Niestety większość mechaników unika skrzyń automatycznych jak ognia nie potrafiąc wykonać poprawnie wymiany oleju. Na zbyt przepracowanym oleju skrzynia nie będzie działać poprawnie.

Podłącz interfejs diagnostyczny i sprawdź błędy nie tylko skrzyni, ale również silnika. Zwłaszcza błędy związane z wypadaniem zapłonu. Sprawdź również parametry rzeczywiste, a zwłaszcza blok 13 związany z korektą wtrysku. Całkiem możliwe, że nie szarpie skrzynia tylko pada pompowtrysk. Ostatnio miałem podobny problem z Passatem. Przy spokojnej jeździe pompowtryski dawały radę. Przy przyspieszaniu dawka paliwa była zbyt mała. Serwis skrzyń chciał remontować skrzynię biegów. Po zrobieniu pompowtrysków problem został rozwiązany. Podstawą jest dobra diagnostyka, a nie gdybanie co może być powodem.



Wyślij zaproszenie do