konto usunięte

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

oliver R.:
Grzegorz H.:
A może powinien byc szczelnie zakręcony? Ciezko powiedziec.

to ze szczelnie zakrecony to na pewno musi byc.. ale to w trakcie uzytkowania.

do odpowietrzenia to musi byc odkrecony..:)))
ale może jak jezdziłeś był poluzowany i dlatego bulgotało.
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

ale może jak jezdziłeś był poluzowany i dlatego bulgotało.

o nie, nie byl luzny, ciezko bylo odkrecic:))

zastanawiam sie, czy wykrecenie go.. w celu przeczyszczenia powierzchni kontaktowych.. spowoduje.. wodotrysk:DD

uklad jest pod cisnieniem, tak mysle..?

konto usunięte

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

lepiej chyba jechac do naprawy, jak tak myśle.
ubedzie wody albo coś szczeli i wtedy narobi sie kosztów.
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

ubedzie wody albo coś szczeli i wtedy narobi sie kosztów.

eee nie przesadzajmy..:))

pytam ludzi na A6KLP tez radzili odpowietrzyc
Robert L.

Robert L. Mechanical Engineer,
TRW Polska

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Grzegorz H.:
Robert L.:
na takie pierdoły jest najlepsza metoda,
PODKRĘCIĆ RADYJKO:) i juz nic nie słysze, hehehehehh
Radyjko to nie jest dobry pomysł:)))) zapewniam Cię, jesli cos niepokojącego i dziwnego dzieje sie w aucie lepiej tego nie ignorowac i zagłusząc. Pozniejsze koszty moga być rownowarte nawet 50% wartości samochodu:)))))

przesadzasz!!!
podobno sa różne metody odpowietrzania:) śmieszy mnie to bp goście sie rozpisują przygazuj do 2500 obrotów:) wyjdz ostroznie odkrec korek:) nie no jakaś żenada.:)
ELZA jedyne co jest napisane to doprowadzic do otwarcia termostatu i uzupelnienie plynu!!!!!Odpowietrznik to jest w korku na 1.6-1.8 PSI

a dobrze w ogole dziala ta nagrzewnica?
Oliver po jakim czasie leci ci cieple powietrze w samochodzie?
moze zawór blokuje przepływ i z tąd te odkłosy

konto usunięte

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Robert L.:
Grzegorz H.:
Robert L.:
na takie pierdoły jest najlepsza metoda,
PODKRĘCIĆ RADYJKO:) i juz nic nie słysze, hehehehehh
Radyjko to nie jest dobry pomysł:)))) zapewniam Cię, jesli cos niepokojącego i dziwnego dzieje sie w aucie lepiej tego nie ignorowac i zagłusząc. Pozniejsze koszty moga być rownowarte nawet 50% wartości samochodu:)))))

przesadzasz!!!
podobno sa różne metody odpowietrzania:) śmieszy mnie to bp goście sie rozpisują przygazuj do 2500 obrotów:) wyjdz ostroznie odkrec korek:) nie no jakaś żenada.:)
ELZA jedyne co jest napisane to doprowadzic do otwarcia termostatu i uzupelnienie plynu!!!!!Odpowietrznik to jest w korku na 1.6-1.8 PSI

a dobrze w ogole dziala ta nagrzewnica?
Oliver po jakim czasie leci ci cieple powietrze w samochodzie?
moze zawór blokuje przepływ i z tąd te odkłosy

Goście sie rozpisują czyli kto?:)) odkręcenie korka przy zbiorniku wyrównawczym z tego co pamiętam w rozgrzanym silniku moze sie skonczyć sporymi poparzeniami jesli sie zle zabierzemy do tego:))))))

konto usunięte

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Co do zagłuszania radyjkiem:)
Ja tak dawno temu zagłuszyłem opla omege.
3 letnie auto sie zatarło:)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Robert L.:
podobno sa różne metody odpowietrzania:) śmieszy mnie to bp goście sie rozpisują przygazuj do 2500 obrotów:) wyjdz ostroznie odkrec korek:) nie no jakaś żenada.:)
ELZA jedyne co jest napisane to doprowadzic do otwarcia termostatu i uzupelnienie plynu!!!!!Odpowietrznik to jest w korku na 1.6-1.8 PSI
hmm..czyli odkrecenie go calkowicie to blad!
:)


a dobrze w ogole dziala ta nagrzewnica?
Oliver po jakim czasie leci ci cieple powietrze w samochodzie?
moze zawór blokuje przepływ i z tąd te odkłosy
zatem:
cieple leci po jakis kilku km.. min.3-4km spokojnej jazdy na 4b przy 60kmh.
zimnego nie piluje

silnik temp 90stC osiaga po jakis dobrych 8-10km jazdy do 120kmh
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Grzegorz H.:
odkręcenie korka przy zbiorniku wyrównawczym z tego co pamiętam w rozgrzanym silniku moze sie skonczyć sporymi poparzeniami jesli sie zle zabierzemy do tego:))))))

zaraz:

korek przy zbiorniczku... czy zaworek.:??:))

w TT wystarczylo odkrecic delikatnie korek przy zbiorniku i przepedzic caly uklad na kilka minut.

:))

konto usunięte

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

oliver R.:
Grzegorz H.:
odkręcenie korka przy zbiorniku wyrównawczym z tego co pamiętam w rozgrzanym silniku moze sie skonczyć sporymi poparzeniami jesli sie zle zabierzemy do tego:))))))

zaraz:

korek przy zbiorniczku... czy zaworek.:??:))

w TT wystarczylo odkrecic delikatnie korek przy zbiorniku i przepedzic caly uklad na kilka minut.

:))
No jakbyś w rozgrzanym aucie za mocno odkręcił korek przy zbiorniczku wyrównawczym to cisnienie może wyrzucić płyn.
:))))))
A może ten korek jest zepsuty i nie odpowietrza?
Cieżko powiedzieć co to za awaria:))))))

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Jeśli przy wyłączonym climatronicu odgłosy ustępują to...

...terkotanie jest zwiastunem nadchodzącej konieczności wymiany jednego lub więcej silniczków od klap
Dla klimy dual jest tak:
Silnik nastawczy zamkniętego obiegu powietrza
Silnik nastawczy klapy dławienia powietrza
Silnik nastawczy klapy regulacji temperatury
Silnik nastawczy klapy temp prawy
Silnik nastawczy klapy temp lewy
Silnik nastawczy klapy centralny

Zrób sobie auto test klimatyzacji. Przytrzymaj econ + obieg zamknięty i włącz zapłon. Jeżeli jest coś nie tak powinien wyświetlić kod.Patryk Buczek edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 17:28
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Patryk Buczek:
Jeśli przy wyłączonym climatronicu odgłosy ustępują to...

...terkotanie jest zwiastunem nadchodzącej konieczności wymiany jednego lub więcej silniczków od klap
tez myslalem, ze moze klapki nie dochodza wlasciwie do swojej pozycji i ciagle cos tam budzy..
ale po wylaczeniu nastepuje cisza.

Zrób sobie auto test klimatyzacji. Przytrzymaj econ + obieg zamknięty i włącz zapłon. Jeżeli jest coś nie tak powinien wyświetlić kod.

Patryk.. ale w ten sposob z climatronicka bede mogl wybrac kanaly.. i na tych kanalach sprawdzic pare rzezcy.. nie wiem, czy wskaze mi blad.. jesli tak.. to na ew. jakim kanale..??

Czy moze: jesli jest blad.. to od razu wyswietla..??

dodatkowo
prawie wykluczam silniczki, bo:

auto rozgrzane, silnik tez!
na zewnatrz -6st.
daje nawiew na 16st lub LO... nic nie bulgocze.. a klima chodzi.
daje temp az do ok 20st i wtedy zaczyna bulgotac..

czyli, co..?? w momencie jak zaczyna pobierac cieplo z nagrzewnicy.. wlacza sie obieg i sruuuu plyn bulgota.

dobrze kapuje..??

PS Mam dual.oliver R. edytował(a) ten post dnia 11.02.10 o godzinie 08:17

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

kurcze, nie wiem ;)

np. w passatach B6 silniczki padają...i jest właśnie terkotanie...
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Patryk Buczek:
kurcze, nie wiem ;)

np. w passatach B6 silniczki padają...i jest właśnie terkotanie...

Patryk, cenne uwagi nt silniczkow.. ale to raczej zapowietrzony uklad.
Pod zaworkiem sie pieni.. ale nigdy tego nie robilem.. i nie wiem, ile i jak dlugo odpowietrzac.

Nota bene..w koncu bede musial uzupelnic plyn:PP hahah

A przy tym mrozie, to mi sie nei chce na dworze robic.

Poczekam tydzien, jak sie ociepli, nic nie wymysle.. podjade do ASO na gwarancje.

PS Zaraz ide sprawdzic kody climatronica.

ECO+Obieg + zaplon.. w tej kolejnosci..??:)

w TT robilem ECO+Obieg i odpowiedni kod:)

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

przy wł zapłonie ( nie odpalony sil.) lub tak jak wcześniej, nie pamiętam dokładnie...

KODY::
Wyjście poprzez przycisk AUTO

Wyświetlana wartości kodu.
1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartość klapy centralnej
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Wartość kodu (Coding value)
28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
Zobacz poniżej.
53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
poniżej.
54 Znak sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)

--------------------------------------------------------------------------------
Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
poniżej)
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
poniżej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Kropka dziesiętna
Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
Kropka dziesiętna
Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
Część warunkowa
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)Patryk Buczek edytował(a) ten post dnia 11.02.10 o godzinie 12:01
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Patryk Buczek:

dziekuje za kody climatronica.

Wlasnie chyba do mnie dociera, ze swiece zarowe.. chyba do wymiany..

Trzepie samochodem chwile po odpaleniu na zimnym.. ehh:/

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

oliver R.:
Patryk Buczek:

dziekuje za kody climatronica.

Wlasnie chyba do mnie dociera, ze swiece zarowe.. chyba do wymiany..

Trzepie samochodem chwile po odpaleniu na zimnym.. ehh:/

no tak to już jest z uzywanymi dieselami ;) i to nie ważne czy będzie 100tys km czy 200tys km :P
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

Patryk Buczek:
no tak to już jest z uzywanymi dieselami ;) i to nie ważne czy będzie 100tys km czy 200tys km :P

nawe nowy kiedys bedzie stary.

musze przejrzec serwis, ale nei rzucily mi sie swieczki w historii, wiec.. ASO.

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

podgrzej kilka razy i dopiero odpal, może to nie świece żarowe...
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: A6 C6 nawiew - dziwne odglosy

swiece zarowe to nei majatek...

tez o tym pomyslalem.

dzieki za info Patryku, po pracy popatrze.. jutro dam znac:)

Następna dyskusja:

dziwne zachowania Kulczyk T...




Wyślij zaproszenie do