Adam
Pulerski
Najdokładniejsza
naprawa wgnieceń bez
lakierowania
Temat: Naprawa wgnieceń bez lakierowania - gdzie najlepiej w...
Oto przykłady wykonanych prac. Przepraszam, że nie zamieściłem ich wcześniej, wybaczcie też jakość zdjęć. Jestem człowiekiem pracy, nie fotografem, ale obiecuję się poprawić do następnego razu ; )Przypadek 1.
Zdjęcie prezentuje niewielkie, ale ostre wgniecenie błotnika tylnego w Maździe 6. Takie ostre wgniecenia są bardzo trudne do idealnego usunięcia ze względu na znaczącą deformację blachy.
Ta metoda niestety nie wystarczyła, choć wstępnie wyrównała powierzchnię...
Tak się prezentuje linia po wykonanej pracy.
Przypadek 2.
Widzimy tu okrągłe, ok. 10 centymetrowe wgniecenie na pokrywie silnika w BMW, samochodzie o mocnych blachach.
Może tu lepiej widać..
Trochę trwało, ale efekt w pełni zadowalający.
Przypadek 3.
Na koniec zostawiłem interesująco wgniecione drzwi tylne sportowego auta. Główna trudność największego wgniecenia polega na tym, że znajduje się ono na załamaniu, krawędzi (w takich miejscach blacha jest najtwardsza). Ponadto wgniecenie jest rozległe oraz ma nie tylko wklęsłości, ale także wypukłości.
Szkoda, że nie potrafię robić lepszych zdjęć, taki efekt wymaga idealnej grafiki....
...wtedy dopiero widać klasę osoby wykonującej.
Wykorzystując trzy metody (z użyciem kleju, suchego lodu lub specjalistycznych prętów) wykonujemy usuwanie nawet najtrudniejszych wgnieceń, takie przypadki zazwyczaj na końcu trafiają do nas. Usuwamy także wgniecenia po gradobiciu.
Wasze wgniecenia do oceny możecie wysyłać na email wgniecenia(at)puller.com.pl
lub umieszczać na mojej stronie na FaceBooku
usuwanie wgnieceń bez lakierowania
Zapraszam do Warszawy, blisko centrum:
usuwanie wgnieceń
(puller.com.pl)
tel. 501 619 476.
Zapewniam najlepsze wykonanie w kraju!