konto usunięte

Temat: Zmiany w Prawie Pracy 2009. nowe możliwości,...


Obrazek

Strona organizatora : Więcej informacji oraz broszura do pobrania z formularzem zgłoszeniowym

Warszawa, 5-6 października 2009 r.

Zmiany w Prawie Pracy 2009
nowe możliwości, konsekwencje, zagrożenia

* Rozwiązania modelowe - modele symulacyjne
* Wiedza praktyczna - case study
* Konsultacje Inspektora Pracy

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium

* jest to jedyne seminarium, które oprócz zaprezentowania usystematyzowanego ładu prawnego przedstawi Państwu informacje pozwalające oszacować zasadność skorzystania z nowych rozwiązań a także symulacje ich opłacalności

* wyjątkowo doświadczeni prelegenci w sposób klarowny i na przykładach przedstawią Państwu możliwości i konsekwencje wyboru konkretnych rozwiązań

* podczas seminarium dowiedzą się Państwo czy i w jakim zakresie Państwa przedsiębiorstwo może skorzystać z nowych rozwiązań

* wieloletni praktyk wyjaśni Państwu jak analizować i dokonywać optymalnego wyboru określonej formy zatrudnienia

* rozwiane zostaną Państwa wątpliwości dotyczące sposobu rozliczania czasu pracy zarówno w zakresie proponowanych rozwiązań przez „pakiet antykryzysowy” jak i w pozostałych formach zatrudnienia

* eksperci wyjaśnią Państwu na dokładnie podanych przykładach jak zoptymalizować pracę w godzinach nadliczbowych aby zminimalizować jej koszty

* poznają Państwo konsekwencje nowej ustawy PPOŻ oraz zasady dzięki, którym wypełnia Państwo bezkosztowo jej zobowiązania

* doświadczony Inspektor Pracy przedstawi Państwu praktyczne wskazówki dotyczące najczęściej popełnianych przez Pracodawców błędów, obowiązujących procedur oraz nowe uprawnienia Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie kontroli

Kluczowe tematy seminarium

* adresaci Ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu dla pracodawców i pracowników
* opłacalność zastosowania proponowanych rozwiązań. Możliwości, konsekwencje i zagrożenia
* jak zatrudnić pracownika? Konsekwencje wyboru określonej formy zatrudnienia – pułapki i rozwiązania
* jak prawidłowo rozliczyć czas pracy – nie tylko nowe zasady, możliwości i uwarunkowania
* jak uniknąć błędów w prowadzonej dokumentacji? – praktyczne wskazówki Inspekcji Pracy
* co i w jaki sposób w myśl nowych zasad może być kontrolowane?
* skoro nie Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej w każdym przedsiębiorstwie – to kto? Obowiązujące procedury po nowelizacji ustawy

Na seminarium spotkają Państwo:

* dyrektorów, kierowników ds. kadr
* dyrektorów, kierownik ds. zarządzania zasobami ludzkimi
* dyrektorów, kierowników ds. HR
* dyrektorów, kierowników ds. prawa pracy
* dyrektorów, kierowników, specjalistów ds. rozwoju
* Human Resources Specialistów/Managerów
* specjalistów ds. administracji personalnej
* specjalistów ds. wynagrodzeń/płac

Prelegenci:

Piotr Ciborski Ekspert prawa pracy z 17 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność kosultingowo - szkoleniową w zakresie „twardego HR”; wieloletni inspektor pracy i członek Komisji Prawnej Głównego Inspektora Pracy; doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizujący szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy; doradca i współpracownik wielu przedsiębiorstw; autor i współautor 45 książek i poradników z prawa pracy, np. czas pracy dla pracowników samorządowych (Gdańsk, ODDK 2009); Kodeks Pracy. Komentarz dla menadżera (Gdańsk, ODDK 2009); wieloletni wykładowca na studiach podyplomowych realizowanych na: Uniwersytecie Gdańskim, Politechnice Gdańskiej, Szkole Wyższej Psychiologi Społecznej Oddział w Sopocie, W wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Szkolenia realizował min. dla GE MONEY BANK S.A., Polharma S.A., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, ORBIS S.A., PKO BP S.A., LOTOS S.A.

Jacek Kornosz Doradca strategiczny i trener biznesu z dużym doświadczeniem menedżerskim. Przez kilkanaście lat związany z branżą FMCG. W ramach spółek handlowych zatrudniających kilkaset osób miał okazję zdobywać praktyczną wiedzę i doświadczenie na najwyższych stanowiskach kierowniczych (Dyrektor Zakupów, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Generalny). Finalista pierwszej edycji konkursu Lider Zarządzania 2003 organizowanego przez magazyn CEO. Zdobywca tytułu Gazeli Biznesu w rankingu na najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy organizowanego przez Puls Biznesu. W ramach działalności doradczej i szkoleniowej miał możliwość realizacji projektów dla firm i organizacji z następujących branż: telekomunikacja, FMCG, usługi finansowe, motoryzacja, FMCG, produkcja maszyn i urządzeń dla przemysłu, dystrybucja materiałów budowlanych, NGO. Członek Zarządu Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych, jednej z największych organizacji biznesowych z terenu województwa wielkopolskiego. Przewodniczący Forum Zarządzania Strategicznego przy WZPP. Członek Management Mastery Club.

mgr inż. Paweł Miniuk Prowadzi systemy zarządzania z zakresu norm ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 180001 i PN-N-18001 oraz szkolenia z zakresu norm i obowiązujących przepisów. Studia podyplomowe CIOP „Bezpieczeństwo i Ochrona Człowieka w Środowisku Pracy”. Obsługa kompleksowa z zakresu bhp i p-poż. Obecnie Prezes Oddziału Podlaskiego Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Służb BHP

Dariusz Mińkowski, Zastępca Okręgowego Inspektora Pracy ds. Prawno-Organizacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa, Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998r. zatrudniony w Państwowej Inspekcji Pracy, od 8 lat na stanowisku kontrolującego, ostatnio jako starszy inspektor pracy - specjalista. Od 6 lat specjalizuje się w kontrolach zakładów opieki zdrowotnej, był koordynatorem kontroli kompleksowych zakładów tej branży na terenie Województwa Mazowieckiego w latach 2002 - 2005. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z czasem pracy i wynagrodzeniami. Od stycznia 2007r. pełni obowiązki zastępcy Okręgowego Inspektora Pracy w Warszawie ds. prawno -organizacyjnych.

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt z P. Wioletta Domańska pod nr tel. 0226969827, e-mail: wdomanska@movida.com.pl

Patronaty:

Firmy zainteresowane objęciem patronatem medialnym konferencji jak również sponsoringiem proszone są o kontakt:
Anna Jóźwiak
Sponsorship and PR Manager
e-mail: ajozwiak@movida.com.pl lub tel. 0224026485Anna Jóźwiak edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 09:47