Marcin
Szeląg
Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)
Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...
http://www.ecu-marketing.pl/client/index1.aspx?id=conf...zapowiada sie ciekawa konferencja, ktos sie wybiera?
Największy, doroczny kongres dla firm sektora młodzieżowego z udziałem m.in.:
Coca-Cola (Sprite)
LPP (Cropp Town)
MTV
Orange
AmRest (KFC)
Unimil
Artman (House)
L’Oreal Polska Maybelline New York)
Wydawnictwo Bauer (Bravo)
Radio Eska
Samsung
oraz:
Synovate
IQS and QUANT Group
Wierzbowski Eversheds
LABoratorium
Komunikacji i Reklamy
Dlaczego warto wziąć udział:
W dziesiejszych czasach już nie wystarczy zainteresować młodego konsumenta produktem czy usługą, trzeba jeszcze umieć dotrzeć do niego nowoczesnymi kanałami i wiedzieć, które z nich, kiedy i jak wykorzystać
Kongres pokaże Państwu najnowocześniejsze narzędzia komunikacyjne skierowane do młodej grupy – wraz z efektami, jakie odniosły (mms, sms, ambient media, web 2.0, blogi, fora). Ponieważ zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, nastawionych obecnie na interaktywność, wiele z case study, które przedstawimy – będą najświeższymi przykładami skutecznego budowania społeczności w duchu web 2.0
Serwisy społecznościowe to najskuteczniejszy sposób dotarcia do młodych ludzi. Firmy, które nie mają społeczności – mają zamkniętą drogę do sukcesu!
Internet jest ulubionym medium młodych – na kongresie nie tylko zobaczą Państwo jak wykorzystują go inni: Coca-Cola, Orange, L’Oreal czy House – ale dowiedzą się Państwo jak robić to z własną marką!
DLA KOGO:
wszystkich, działających na lub planujących penetrację rynku młodzieżowego, ponieważ „zaistnienie” w tej grupie odbiorców to inwestycja w lojalnego dorosłego konsumenta
dyrektorów marketingu i sprzedaży
PR, brand managerów, osób zajmujących się kształtowanie wizerunku marki
dyrektorów ds. rozwoju biznesu
specjalistów odpowiedzialnych w firmie za wszelkie projekty skierowane do klienta, w tym przede wszystkim projekty internetowe