Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

http://www.ecu-marketing.pl/client/index1.aspx?id=conf...

zapowiada sie ciekawa konferencja, ktos sie wybiera?

Największy, doroczny kongres dla firm sektora młodzieżowego z udziałem m.in.:

Coca-Cola (Sprite)
LPP (Cropp Town)
MTV
Orange
AmRest (KFC)
Unimil
Artman (House)
L’Oreal Polska Maybelline New York)
Wydawnictwo Bauer (Bravo)
Radio Eska
Samsung
oraz:
Synovate
IQS and QUANT Group
Wierzbowski Eversheds
LABoratorium
Komunikacji i Reklamy


Dlaczego warto wziąć udział:

W dziesiejszych czasach już nie wystarczy zainteresować młodego konsumenta produktem czy usługą, trzeba jeszcze umieć dotrzeć do niego nowoczesnymi kanałami i wiedzieć, które z nich, kiedy i jak wykorzystać
Kongres pokaże Państwu najnowocześniejsze narzędzia komunikacyjne skierowane do młodej grupy – wraz z efektami, jakie odniosły (mms, sms, ambient media, web 2.0, blogi, fora). Ponieważ zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, nastawionych obecnie na interaktywność, wiele z case study, które przedstawimy – będą najświeższymi przykładami skutecznego budowania społeczności w duchu web 2.0
Serwisy społecznościowe to najskuteczniejszy sposób dotarcia do młodych ludzi. Firmy, które nie mają społeczności – mają zamkniętą drogę do sukcesu!
Internet jest ulubionym medium młodych – na kongresie nie tylko zobaczą Państwo jak wykorzystują go inni: Coca-Cola, Orange, L’Oreal czy House – ale dowiedzą się Państwo jak robić to z własną marką!


DLA KOGO:

wszystkich, działających na lub planujących penetrację rynku młodzieżowego, ponieważ „zaistnienie” w tej grupie odbiorców to inwestycja w lojalnego dorosłego konsumenta
dyrektorów marketingu i sprzedaży
PR, brand managerów, osób zajmujących się kształtowanie wizerunku marki
dyrektorów ds. rozwoju biznesu
specjalistów odpowiedzialnych w firmie za wszelkie projekty skierowane do klienta, w tym przede wszystkim projekty internetowe
Artur Zaorski

Artur Zaorski specjalista ds.
mission impossible
;-)

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

Wszystko pięknie ale 3,5k netto to dużo za dużo za bilet wstępu.
Michalina M.

Michalina M. www.rybniczanka.pl

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

ja sie chce wybrac ale 26.09 na Zielną
e-marketing realny- wirtualny
i 600 zeta to nie 3,5 k;)
Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

Michalina masz moze jakis link do tego na zielnej? kto to organizuje?
Michalina M.

Michalina M. www.rybniczanka.pl

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

http://marketing.org.pl/index.php/go=0/act=1/aid=276

mam nadzieje ze sie zalinkuje dobrze
organizuje Marketing w praktyce
Łukasz Adamczyk

Łukasz Adamczyk menadżer,
projektant,
programista, trener
oraz doradca

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

Witam,

Dotarcie do młodzieży jest trudne. Z jednej strony młodzi ludzie podążają ścieżkami wyznaczonymi przez trendy najszybciej ze wszystkich grup wiekowych, z drugiej strony nie "trawią ściemy".

Firmy zainteresowane tym targetem osiągają swój cel sporymi nakładami finansowymi, oferując w zamian pożądany produkt...
Mi i mojemu zespołowi udało się dotrzeć do gimnazjalistów z produktem, który wśród gimnazjalistów ma wyrobioną dobrą markę... tym produktem jest całoroczny program edukacyjny, na uczestnictwo w którym młodzież sama musi wyrazić chęć...

Pakiet Wrześniowy - Akademia Przedsiębiorczości Fundacji Komandor ma swoją stale powiększającą się społeczność...
Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: mlodziez web 2.0 - 13 - 14 września 2007, Hotel Marriott,...

Łukasz A.:
Mi i mojemu zespołowi udało się dotrzeć do gimnazjalistów z produktem, który wśród gimnazjalistów ma wyrobioną dobrą markę...

czy mozesz napisac o tym cos wiecej? do kogo byly skierowane dzialania - do szkol, czy bezposrednio do uczniow?

jakie media byly wykorzystywane?

Następna dyskusja:

BNI Business - spotkanie in...




Wyślij zaproszenie do