Temat: Znowu korki
Jolanta I.:
Moment, ale na Strzegomskiej chyba węzła nie budują...zatem trochę się zaplątałeś czy mi się wydaje?
Nie ja porównałem te dwie inwestycje jako pierwszy ;)
A i dlatego przebudowa taka może trwać dłużej niż budowa skomplikowanego węzła?
Skomplikowany jest tylko dlatego, że wygląda na skomplikowany?
Pod linkiem na temat obwodnicy pewnie zauważyłaś, że i w tej części kraju dają sobie radę z budową węzłów (np. węzeł Kobierzyce)
Z mojej strony EOT, współczuję Wam i życzę aby te wrocławskie przebudowy skończyły się jak najszybciej.
One się nigdy nie skończą, bo co roku jest do wyremontowania/zmodernizowana masa kilometrów w mieście.
---
Ale chyba wiem skąd te narzekania ;)
"NIK zbadał, jak zarządcy dróg w dużych miastach koordynują roboty drogowe z innymi pracami, dotyczącymi sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, cieplnej, gazowej i energetycznej. Kontrola objęła lata 2006 – pierwsze półrocze 2008.
Najgorzej jest w Warszawie, najlepiej w Katowicach
We Wrocławiu naprawy wymaga 49 proc. dróg. To i tak nieźle w porównaniu z innymi polskimi miastami. Najgorzej jest w Warszawie (71 proc.), w Krakowie (60 proc.) i w Gdańsku (53 proc.). Dużo lepiej natomiast wygląda sprawa w Katowicach, gdzie naprawy wymaga zaledwie 16 proc. nawierzchni."
źródło:
http://www.mmwroclaw.pl/4810/2009/7/6/nik-polowa-drog-...
Ciekaw jestem jak się ta sytuacja zmienia? Bo że ulega zmianie to sprawa oczywista ;)