Ireneusz
Hołowacz
Konsultant SAP HCM,
Dyrektor ds.
Produktów, GAVDI
Polska ...
Temat: Korki we Wro - nic nowego - ale znaleźli winowajcę
Rafał H.:
Marcin M.:
na przykładzie placu grunwaldzkiego...wystarczyło nitkę most grunwaldzki - wyjazd na warszawę zrobic jako tunel - zamiast bezsensownie wielkiego pseudoronda
Rozumiem, że znasz potencjalne koszty takiej inwestycji i wiesz, że wystarczyłoby na to kasy...
Ireneusz H.:
A drugi przykład lepszego (oczywiście pewnie też droższego) rozwiązania, które znacznie usprawniłoby przejazd, to przedłużenie (przerzucenie) estakad z Klecińskiej aż do Hallera (nad skrzyżowaniem z Grabiszyńską), tak, żeby ruch obwodnicą śródmiejską odbywał się płynnie, a nie był hamowany co kilkaset metrów światłami.
A powiedz mi, odnośnie tych świateł, co tak strasznie hamują ruch... jakbyś rozwiązał kwestię "zjazdów/wjazdów" z i na estakadę?
Przecież to się wiąże z dodatkowymi terenami etc. Po drugie nie zapomnij, że przy estakadzie też ludzie mieszkają/pracują ;D
Acha... jakby zamknęli skrzyżowanie z Grabiszyńską (przy FAT) to byście dopiero psioczyli na ZDiK, że takie utrudnienia w ruchu zrobiło ;)))
Małgorzata C.:Czy nasz kraj nie jest cywilizowany?
To rozwiązanie jest genialne, proste i każdy cywilizowany kraj tak by rozwiązał to skrzyżowanie.
Wydaje mi się, że kilka postów wcześniej prosiłeś o propozycje i pomysły rozwiązań. Skoro je dajemy, to ich teraz nie krytykuj. Oczywiście zaznaczyłem, że propozycje te są droższe, ale możliwe do technicznej realizacji. Po prostu zamniast rozgrzebywać miasto w dziesięciu różnych miejscach, lepiej to zrobić w pięciu, ale z pomysłem, rozmachem i docelowo. Inaczej skończy się to tym, że za 10 lat te skrzyżowania znowu będą modernizowane i przebudowywane.
A nasza dyskusja nic i tak nie da, dopóki tranzytu nie wyprowadzi się poza miasto. Gdzie te obiecywane od lat obwodnice?!?