konto usunięte
Temat: Fekalia Park come back :)
Uderzyła dzisiaj po raz trzeci :)Tym razem ofiarą był sklep Gatta około 17:00
Co za eksplozja doznań zapachowych :)
konto usunięte
konto usunięte
Dariusz K. Sales manager
konto usunięte
Piotr
Krakus
music, sport & event
management
konto usunięte
Joanna
Lebiedzińska
Edukacja
Ekologiczna, Energia
Odnawialna i
Środowisko
Jan Czerniawski:
Na gazeta.pl pisza, że tym razem to woda :)
konto usunięte
konto usunięte
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
konto usunięte
Joanna
Lebiedzińska
Edukacja
Ekologiczna, Energia
Odnawialna i
Środowisko
Joanna Lebiedzińska:
Po co im jacyś specjaliści? Fekalia robią swoje !!!
No, powiedzcie, czy jest we Wrocku drugie takie Centrum Handlowe, gdzie dla niewątpliwej rozrywki od czasu do czasu ktoś losowo zostaje oblany Fekaliami ???? NIE !!!! I O TO CHOZI ;o))))
Gadajo? Gadajo! Jak gadajo? Nie ważne, ale gadajo ;o)))
Joanna
Lebiedzińska
Edukacja
Ekologiczna, Energia
Odnawialna i
Środowisko
Joanna Z.:
te Joanny zadziorne;)
ani nie ważne , ani ważne
ja określiłabym jako bardzo ważne, bo te że gadają negatywnie nic nam nie daje, oczywiście w tym przypadku. Darmową reklamę mamy wtedy kiedy dobrze wykorzystamy ten "dar" z góry ;)
Gadają i będą gadać- tylko niech gadają pozytywnie o tym,że kobiecie spadła kupa na głowę a magnolia jest i tak świetnym centrum handlowym - do tego są potrzebni Joanno specjaliści :)
pzdr
Joanna
Lebiedzińska
Edukacja
Ekologiczna, Energia
Odnawialna i
Środowisko
Joanna Z.:
jak w nich nie wierzysz to znaczy, że nie poznałaś tych prawdziwych ;)albo nie zdajesz sobie sprawy, że mają wpływ na Ciebie ;)
wracając do tematu Magnolii, jasne zgadzam się z tobą, że ludzie chcą i będą chcieli sensacji, przecież nowością są spadające kupy na klientów :) ale pseudo specjaliści dbający o wizerunek magnolii nie wykorzystali tej okazji na darmową, pozytywną reklamę.
ps. książka prof. Dolińskiego odnosi się do reklamy a nie do Pr, a to nie jest to samo...
trochę odbiegamy od głównego tematu, więc zapraszam do grupy
http://www.goldenline.pl/grupa/public-relations-produktu
konto usunięte
Kalina P. HR
Jan Czerniawski:
Doliński i Ohme to świetni naukowcy, ale za mieszanie reklamy i PR należy im się klaps. To ma bardzo mało wspólnego. Inne są cele, inne jest 99% metod, inne wartości, inne grupy odniesienia,inny model komunikacji, etc.
Piotr
Krakus
music, sport & event
management
Następna dyskusja: