Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Witajcie

27 lutego odbędzie się debata nt. wizerunku Wrocławia. Jej organizatorem jest dolnośląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Uczestnicy spotkania mają dyskutować m.in. o tym, jakie działania należy podjąć, by wzmocnić i podtrzymać istniejący wizerunek regionu oraz o możliwości współpracy specjalistów ds. PR-u z miastem.
Dyskusja animowana będzie przez panelistów: Rafała Czechowskiego, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Joannę Delbar, wiceprezesa PSPR-u, Pawła Romaszkana, dyrektora Biura Promocji Miasta UM Wrocławia, dr. Andrzeja Ostrowskiego, filozofa, specjalisty ds. komunikacji i PR-u Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz Anny Koryciak z a2 Public Relations. Debata będzie obracać się wokół zagadnień:
• dotychczasowej promocji miasta,
• planów promocyjnych miasta,
• analizy za i przeciw dotychczasowych działań z punktu widzenia public relations,
• roli public relations w kreowaniu wizerunku miasta,
• możliwości współpracy specjalistów do spraw PR z miastem,
• współpracy obustronnej na linii miasto – obywatele,
• jednolitej strategii komunikacyjnej dla miasta.
Udział w dyskusji będą mogli zabrać także zebrani na sali goście oraz dziennikarze. Początek debaty o godzinie 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu, w sali wielkiej zachodniej. Wstęp wolny.

Parterami są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Gazeta Wyborcza, Uniwersytet Wrocławski, InternetPR, G-punkt.pl

Zapraszam wszystkich chętnych. Każdy może przyjść i włączyć się do dyskusji, więc jeśli macie ciekawe pomysły lub chcielibyście się podzielić interesującymi inicjatywami to zapraszam.

Pozdrawiam
Dawid Trzeciak
dawidtrzeciak@o2.pl
Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło Social Media
Specialist & PR,
Umie Internety /
Artist, In...

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

jak mozna zapisac sie?
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Nie trzeba się zapisywać, impreza ma charakter otwarty i wystarczy przyjść 27 lutego o godzinie 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu, w sali wielkiej zachodniej. Debata będzie miała wstępną tezę na temat wizerunku Wrocławia, po czym głos zabiorą zaproszeni goście, a do dyskusji będzie mogła włączyć się widownia. Debata ma mieć charakter dyskusji, w której każdy może zabrać głos.

Pozdrawiam
Dawid Trzeciak
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

wlasnie rownolegle dostalam newslettera z ePR z informacja o tej debacie:)
Obym tylko nie przegapila daty debaty:)
A gdzie jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej?
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej
Ul. Joliot – Curie 15
Wrocław

Sala Wielka Zachodnia – parter

to jest zaraz za mostem Grunwaldzkim

tutaj można dokładnie zobaczyć
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=wroc%C5%82aw+j...
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Dawid T.:Witajcie

27 lutego odbędzie się debata nt. wizerunku Wrocławia. Jej organizatorem jest dolnośląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Uczestnicy spotkania mają dyskutować m.in. o tym, jakie działania należy podjąć, by wzmocnić i podtrzymać istniejący wizerunek regionu oraz o możliwości współpracy specjalistów ds. PR-u z miastem.
Dyskusja animowana będzie przez panelistów: Rafała Czechowskiego, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Joannę Delbar, wiceprezesa PSPR-u, Pawła Romaszkana, dyrektora Biura Promocji Miasta UM Wrocławia, dr. Andrzeja Ostrowskiego, filozofa, specjalisty ds. komunikacji i PR-u Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz Anny Koryciak z a2 Public Relations. Debata będzie obracać się wokół zagadnień:
• dotychczasowej promocji miasta,
• planów promocyjnych miasta,
• analizy za i przeciw dotychczasowych działań z punktu widzenia public relations,
• roli public relations w kreowaniu wizerunku miasta,
• możliwości współpracy specjalistów do spraw PR z miastem,
• współpracy obustronnej na linii miasto – obywatele,
• jednolitej strategii komunikacyjnej dla miasta.
Udział w dyskusji będą mogli zabrać także zebrani na sali goście oraz dziennikarze. Początek debaty o godzinie 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu, w sali wielkiej zachodniej. Wstęp wolny.

Parterami są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Gazeta Wyborcza, Uniwersytet Wrocławski, InternetPR, G-punkt.pl

Zapraszam wszystkich chętnych. Każdy może przyjść i włączyć się do dyskusji, więc jeśli macie ciekawe pomysły lub chcielibyście się podzielić interesującymi inicjatywami to zapraszam.

Pozdrawiam
Dawid Trzeciak
dawidtrzeciak@o2.pl


To już jutro :-)

Zapraszam :-)
Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło Social Media
Specialist & PR,
Umie Internety /
Artist, In...

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

[a bedzie cos do jedzenia ???
:}

kielbasa wroclawska?
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

buu...no i cos mi wypadlo..nie moglam byc.. mam nadzieje, ze ktos zda relacje..:)
Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

zastanawiam się, kto pierwszy wyrazi swoją opinię na temat dzisiejszej debaty...jeśli przeniesiemy niektóre wątki na GL...może być ciekawie;)
Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło Social Media
Specialist & PR,
Umie Internety /
Artist, In...

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

spotkanie ciekawe
dobry pr miastu jest potrzebny
duzo potrzeb i planow

pawel romaszkan dobrze mowil
Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

pawel romaszkan dobrze mowil


natomiast sposób w jaki mowił...pozostawia dużo do życzenia. Sztuka prezentacji nie jest jego mocna stroną...a niestety sprawuje takie stanowisko, że powinien bardziej precyzyjnie i klarownie wyrażać swoje mysli
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

hm..no ale co to za plany?
bardzom ciekawa co uradzono...
byly konkrety czy tylko hasła?


tomasz jakub s.:spotkanie ciekawe
dobry pr miastu jest potrzebny
duzo potrzeb i planow

pawel romaszkan dobrze mowil
Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Lidia R.:hm..no ale co to za plany?
bardzom ciekawa co uradzono...
byly konkrety czy tylko hasła?


Jak dla mnie...własnie tych konkretów zabrakło. Padła więc propozycja kolejnego spotkania z Panem Romaszkanem i wrocławskimi PR-owcami. Środowisko PR-owe chciałaoby poznać konkretne plany miasta związane z jego rozwojem, promocją itd. Na szczęscie Pan Paweł również tę potrzebę zauważył:)
Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło Social Media
Specialist & PR,
Umie Internety /
Artist, In...

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

zatem sprawa rozwojowa
PR potrzebny by nadmuchany balon nie pekl byl
pawel - znam go troche - zawsze tak mowi i dziala, taki styl
troche kontrowersyjny ale przez zapamietuja go na dlugo

Ilona P.:
[author]


Jak dla mnie...własnie tych konkretów zabrakło. Padła więc propozycja kolejnego spotkania z Panem Romaszkanem i wrocławskimi PR-owcami. Środowisko PR-owe chciałaoby poznać konkretne plany miasta związane z jego rozwojem, promocją itd. Na szczęscie Pan Paweł również tę potrzebę zauważył:)






tomasz jakub sysło edytował(a) ten post dnia 01.03.07 o godzinie 11:38
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

no ale chyba można się jeszcze spodziewać jakiś konkretnych działań w niedalekiej przyszłosci... być może jesli wrocławscy PR-owcy poznaliby własnie wszystkie plany dla Wrocławia..mogliby sami cos zaproponowac.. Pytanie jednak..czy padla data kolejnego spotkania? bo inaczej to sie wszystko moze rozmyc..

Ilona P.:
Lidia R.:hm..no ale co to za plany?
bardzom ciekawa co uradzono...
byly konkrety czy tylko hasła?


Jak dla mnie...własnie tych konkretów zabrakło. Padła więc propozycja kolejnego spotkania z Panem Romaszkanem i wrocławskimi PR-owcami. Środowisko PR-owe chciałaoby poznać konkretne plany miasta związane z jego rozwojem, promocją itd. Na szczęscie Pan Paweł również tę potrzebę zauważył:)
Ilona Prostka - Kubal

Ilona Prostka - Kubal Specjalista ds.
marketingu,
Artefakt.pl

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Na spotkaniu nie określono daty, jestem jednak pewna, że członkowie dolnośląskiego PSPR poinformują o tym zdarzeniu GL-owców (są wśród nas)
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: Debata na temat Wizerunku Wrocławia

Ilona P.:Na spotkaniu nie określono daty, jestem jednak pewna, że członkowie dolnośląskiego PSPR poinformują o tym zdarzeniu GL-owców (są wśród nas)


Data spotkania nie padła, ponieważ nie została ona jeszcze ustalona. Oczywiście będzie to spotkanie już bardziej kameralne samych członków oddziału PSPR oraz wszystkich, którzy chcą go współtworzyć, a członkami nie są. Jeśli pojawi się konkret to na pewno was poinformuje, co, gdzie i jak. Oczywiście najbliższe spotkanie będzie bez Pana Romaszkana najprawdopodobniej, ponieważ najpierw trzeba będzie podsumować debatę i wyciągnąć wnioski. Temat myślę, że nie zginie już w zarodku.

A jeśli chodzi o debatę to myślę, że sukces, że przyszło tyle ludzi i można było później to przeczytać na kilku portalach.
A odnośnie Pana Romaszkana i Wrocławia to nie oczekiwałbym od razu deklaracji i dobrze, że one nie padły, ponieważ tak robią typowi politycy, czyli obietnice bez pokrycia. Dobrze, że Pan Romaszkan powiedział, że miasto "dojrzewa" do zatrudniania zawodowców. Jako mieszkańcy tego miasta oraz pracujący w tej branży powinniśmy powoli, ale subtelnie naciskać, a myślę, że pojawią się w końcu efekty.
Wystąpienie Pana Romaszkana było barwne, ale dzięki temu zostanie zapiętane :-) W końcu Pan Romaszakan powiedział, że zawodowcem nie jest, więc wrzucił nam trochę folkloru :-) Myślę, że gdyby lepiej potrafił się wyrażać usłyszelibyśmy dużo więcej :-)



Wyślij zaproszenie do