konto usunięte
Temat: Aquapark frontem do klienta - niestety tym tylnym :((
Odwiedzając w środę Park Wodny ze zdziwieniem przyjąłem fakt, że za 1h sauny muszę zapłacić o prawie połowę więcej, niż podczas przedostatniej wizyty.Ciekawe, czym spowodowana jest ta zmiana? Spiskowa teoria dziejów podpowiada, że może mieć to związek z początkiem ferii. Czyżbyście się obawiano, że nadmiar klientów może zaszkodzić?
Jest to dla mnie szczególnie smutne biorąc pod uwagę fakt, że po długich namowach udało mi się przekonać 2 koleżanki do skorzystania z oferty "kobiecych wtorków" - i tak się im to spodobały, że postanowiły odwiedzać sauny co wtorek.
Naprawdę marketing nie polega na maksymalnym "krojeniu" lojalnych klientów - niestety zrozumienie tego zjawiska w PL nie jest zbyt powszechne...Mirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 19.02.10 o godzinie 18:57