Jerzy Dąbrówka

Jerzy Dąbrówka pm @ grupa o2

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Jak pewnie wiecie, został juz oficjalnie zapowiedziany kolejny dodatek. Oficjalne info:

Opanuj nekromantyczne moce Death Knighta - pierwszej klasy Bohatera w World of Warcraft.
» Questuj do poziomu 80 opanowując po dordze nowe umiejętności i talnenty.
» Poznaj tajniki wzmacniania czarów dzięki nowje profesji - Inskrypcjom (Inscription).
» Odwiedź nowy, surowy kontynetn Northrend, lodowe królestwo Lich Kinga.
» Pokieruj maszynami oblężniczymi i zrównaj z ziemią zniszczalne budowle które staną na twojej drodze.
» Zmień wygląd Twojej postaci dzięki nowym opcjom zmiany wyglądu, w tym nowe fryzury i tańce.
» Zbadaj nowe twierdze i lochy wypełnione najgroźniejszymi potworami oraz najwspanialszymi skarbami Azeroth.

więcej na http://wrathofthelichking.pl/

**

Co myslicie? Dla mnie wszystko super, ale nie jestem przekonany do tego hero class...
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Ja tam jestem niezadowolony ;-|
Jakby zrobić na każdym serwerze ankiete albo raport ilu graczy było w wysokolewelowych instancjach (nie liczac graczy PVP) to pewnie byłby to niewielki procent.
Czyli teraz juz nie opłaca mi się polowac na jakies fajne przedmioty i klepać bossów, bo po wejsciu dodatku jak zwykle zielone przedmioty beda mocniejsze niz niejeden set ;-))
pozostaje tylko klepanie reputacji i zarabianie golda ;-(

rozumiem ludzi z blizzarda, bo liczy się dla nich kasa ale nie odbywa się to moim zdaniem dla graczy tylko dla nich - z tych 9 mln aktywnych kont którymi się ostatnio chwalili wychodzi rocznie tak ok 1,5 miliarda euro przychodu dla firmy wiec kto pogardzi taką kasą ;-)
Jerzy Dąbrówka

Jerzy Dąbrówka pm @ grupa o2

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

no jesli masz fajna gildie i raidy na vencie, to przedewszystkim jest masa zabawy. to co sie u nas czasami dzieje na raidach to glowa mala ;) ostatnio np mielismy taka zabawe gdy ktos poszed po Moroesie afk, ze biegalismy dookola stolu przy muzyce i gdy zostala wylaczona trzeba bylo sobie usiasc. bajka ;)

mnie sama idea dodatku jakos nie kreci poza faktem, ze wiaze sie to z lore, ktorym sie interesuje.

a co do repy, to pewnie po dodatku wszystkie rzeczy od vendorow beda slabe, wiec tylko dla enchanterow/jc sie przyda
Maciej T.

Maciej T. Bajkopisarz //
Ecreation

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Powiem szczerze, że od drugiego dodatku spodziewałem się trochę więcej.

Mialem nadzieje na nowe klasy (przynajmniej 2) i nie mówie tu o Hero Class - który zapowiada się interesująco BTW. Myślałem o typowym nekromancie i czymś w stylu barbarzyńcy, ewentualnie monk.

Nowa profesja dla locka/maga/priesta to będzie miodzio, nadal sprawą otwartą jest pytanie z czego będzie się korzystać (dusty, essence i shardy?)

To na co naprawdę liczyłem to:
- wpływ graczy na realia świata
- więcej eventów
- domy gildii (nie osobne budynki, tylko na zasadzie przechodzenia przez portal)
- cały czas czekam na latającego mounta dla locka (druid ma 2 opcje a lock i loladin nic)

Na razie powolutku dąże w kierunku 70 lvl i mam nadzieje że do czasu 2 dodatku uda mi się to poczynić.

A jeśli chodzi o klimat gildiowy w instancjach, to na serwerach RP częste są roleplayowe insty, gdzie leader jest jednocześnie mistrzem gry (ma przygotowaną całą instancje w opisach) a druzyna powolutku posuwa się do przodu. SM lib wychodzi ponad 3h. Zdaża się na przykład, że jeden z graczy w połowie ma odgrywać cięzko rannego, drużyna musi go pilnować i poradzić sobie bez niego. Zdażają się oczywiście speed runy, ale nie ma to jak dłuuugi RP run.

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Witam,
Jeżeli chodzi o mnie to jestem sceptycznie nastawiony do nowego dodatku. Kolejne 10 lvl do nabicia, wszystkie epiki idą do kosza... jasne przy ich zdobywaniu było dużo zabawy jednak wolałbym po prostu nowy kontynent, questy i lokacje rajdowe z przedmiotami, nowe klasy + hero class tak jak to jest w lineage2 jako ścieżka questów do wykonania, lvl cap zostaje na 70. Zaczynam mieć wrażenie, że blizzowi kończą sie pomysły jak przedłużyć żywotność gry a coś jednak musi zrobić wobec rosnącej konkurencji (vide premiery idące na jesieni). Jeżeli już ma być kolejne 10 lvl to niech przynajmniej to długo trwa , a nie tak jak w tbc, 3 tygodnie i po sprawie.

Poza tym, ten dodatek będzie ostatnim, pokonanie Króla liczów oznacza zakończenie fabuły rozpoczętej jeszcze w Warcraft 3... zastanawiam się co dalej. WoW2?
Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki IT Global Technology
Leader - O-I
(NYSE:OI)

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Dokladnie... najgorzej jest z tymi epikami do kosza - juz raz to przezylem - mialem prawie cale T2 warriora i nagle po TBC sie okazalo ze na gieldzie jest kupa zielonych o niebo lepszych niz moje ciezko wypracowane T2 - taki bylem wkurzony ze prawie przestalem grac :)
Teraz mam cale T4 i zaczynam zbierac T5 - raidy pochlaniaja kupe czasu a po WOTLK pewnie znowu bede chodzil w zielonych :) Ale szczerze powiem ze poza raidami niespecjalnie widze alternatywe w WoW... bo co tu robic po 70lvlu? Repa bic robiac w kolko te same instanty? farmic goldy? Wiec wlasciwie to nawet dobrze ze bedzie dodatek - nowe raidy, nowe epiki, nowe historie. W TBC Blizz poszedl bardzo do przodu tworzac instancje raidowe - w Azeroth bylo niewielu bossow ktorzy potrzebowali jakis specjalnych umiejetnosci od raidu - 90% to zwykly tank&spank - oczywiscie zdazaly sie perelki jak C'thun w AQ40 ale to byly wyjatki. Do MC mogles wejsc z 40 ludzmi a faktycznie potrzebowales 30 wiec bylo miejsce na "wynalazki" typu retri pala. W TBC nie ma miejsca na slabe ogniwa w raidach: enrage timery, zlozonosc walki powoduje ze z kazdej klasy trzeba wyciskac 150% - co powoduje ze nawet jak pojdziesz z overpowered ekipa na Grulla mozesz dostac porzadne bęcki - i to jest zabawa :) Mam nadzieje ze w nowym dodatku Blizz pojdzie ta sama sciezka.

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

To fakt, ze TBC wniosło jedna fajną rzecz, mianowicie, nawet w 5 osobówkach trzeba stosować taktykę na ostatniego bossa, jak BM - Darkportal, który moim zdaniem jest najfajniejszym 5-man w TBC :) bo wymaga od ludzi kumania o co chodzi w ich klasie. Blizz wymusił na słabszych graczach zrozumienie ich klasy i wykorzystywanie pełnego jej potencjału przez co ogólny poziom bardzo wzrósł. Do tego dochodzą Heroic, które potrafią dać w kość nawet mocnej ekipie, dla mnie jeden z najlepszych pomysłów dodatku.

tak jak mówisz kolejny dodatek to masa nowego contentu, tylko, że utrata epików zniechęci masę osób po raz kolejny, zaś ich miejsce zastąpią kolejne rzesze głupich dzieciaków, których teraz już jest pełno w grze... :/

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.10.14 o godzinie 07:31

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

a ja bardzo tesknie za 40 osobowkami. po cichu licze na to ze blizz zrobi chociaz jeden taki instance w dodatku i ze wroca stare czasy prawdziwego rajdowania :)

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.10.14 o godzinie 07:30

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Justyna D.:
A pomyslałeś co by wtedy się działo z gildiami? Mieć core team 25 czy 40 osób? Które z teamu 40 miałyby prawo wejscia na 25? A czemu ja nie ide, na ostatnim raidzie zrobiłem wiekszy dps? Aha, tamten priest jest kumplem oficera! Ja chce raidowac codziennie! /gquit! Drama! >.<

Trzeba by trzymać 15 casuali, którzy czuliby się gorsi od reszty i znali tylko jednego insta, chyba ze miedzygildiowe runy, ale wtedy po 5 osob z danego corea nie idzie i jak dzielic loot? Az sie boje pomysleć.
Imo 40 były fajniejsze i naprawde załuje ze blizz zmienił raidowanie z 40/20 na 25/10, mimo ze walki są o wiele ciekawsze, ale jak juz tak jest to niech zostanie. Następne kombinacje to duzy kłopoty. Znam to z autopsji :/.

nie zgodze sie, gildie ktore trzymaja sie dluzej niz 1,5-2 lata i tak maja core 25, 2 grupy 10 i sporo casuali, ktorzy co jakis czas wchodza na rajdy. gildie TBC, czyli te nowsze zlozone takze z mniej doswiadczonych graczy lub powstale na gruzach tych gildii, z ktorych ludzie odeszli po wyjsciu dodatku maja na ogol 2 grupy 10 ktore wchodza w sklad 25 osobwej i jest mala rotacja tej nadplanowej 5. moim zdaniem zmiana osob w rajdach wynikala z tego, ze blizz chcial udostepnic wiekszej ilosci high lvl content i to im sie udalo, jednak klimatu 40, rajdy 25 osobowe nie sa w stanie zastapic...

konto usunięte

Temat: Wrath of the Lich King, WoW Ex II

Ehh... tak czytam i czytam te wypowiedzi o WoWie po polsku i tyle mam do powiedzenia, ale po polsku to jakoś źle brzmi =P, więc wybaczcie ale wybiorę mój ulubiony język (wiem wiem polskie forum, ale temat jak najbardziej angoljęzyczny =P):

The expansion was basicly a necessity for Blizz. If we assume it's a commercial company that makes money from KEEPING the people playing (the majority of which are non-raiding casuals) then it was (like TBC) an unavoidable move.

Levelling 10 more levels is essential to satisfy the aforementioned casuals, so epix going down to greens is understandable.
To people whining about that:
I don't see the big problem in "expiring epix". IMHO The whole fun of raiding is experiencing the instance (lore, tactics, cooperation, coordination etc.) with epix serving as tools enhancing your performance NOT the other way around (eg. epix being the sole FUN of it). So consider the greens from Northrend as just a new set of equipment to level to 80. (though frankly Blizz already said that greens would only be as good as Tier 4 so hardcore raiders can stay calm =P).

The new content (like someone earlier said) indeed "completes" the "old-school" lore from the Warcraft games which is kinda sad considering that ALL the previous content becomes abandonware (excluding the levelling areas). I personally don't like killing/defeating so many Warcraft heroes who were "godlike" in Warcraft in general. However knowing Blizz and their greed for our cash they'll just make up new lore (I already heard rumors from my inside source near Metzen about a Southrend dragon continent) which sounds pretty fun (especially considering that the level of retconing will fall- so less whining about it).

The new so called "Hero Classes" aren't Hero at all. The original Hero classes were meant to be ADDITIONS to our own chars. Thisnew idea is basicly a hyped-up "Alt-class" to make the more primitive lore fanbois (those who fall for cheap marketing trix go wild). I'm sceptical whether it is a good idea, especially considering how TOTALLY unbalanced PvP is (and will always be it seems).

To those who want 40 man raids- NO, not gonna happen. The whole point of making 25 mans was to open raiding to the guilds who were "casual" before TBC (eg. couldn't do 40 man instances). This has made raiding a LOT more enjoyable because you no longer require multiple guild alliances (which ALWAYS caused problems) or huge 60+ man guilds. After reading a few articles and interviews I'm also pretty sure that a LOT MORE Karazhan-style raids will be made too, since Blizz knows it's popular. So expect 25 men instances to be "top elite content" (like Hyjal and BT are now).

I DO agree about the positive aspects of TBC 5 man instances. I REALLY enjoyed the fact that you had to LEARN encounters there too, which VASTLY improved the skills of the general playerbase (trust me there is a LOT less noobs running around at 70 than there were at 60). HOWEVER I'm GREATLY disappointed with Heroic instances. TBH they're not Heroic at all- they're cake =P. I still hope they'll make Heroic Heroic instances. xD

Expansions WILL happen it's normal. What people seem to forget is that World of Warcraft is NOT a game for us, but a game for Blizz. It's what earns them milions that's why they do what gives PROFIT and NOT what we want. It may be a contradictory statement but it's obvious that Blizz only cares about their money and prolonging the game for casuals is what produces most of it =P.

Heh, sorry for the long post and the english, but talking about WoW in Polish is so "painful", so many ridiculously sounding translations ruin the effect of my posts =P.Maciej K. edytował(a) ten post dnia 15.09.07 o godzinie 22:34

Następna dyskusja:

Wrath of the Lich King: Beta




Wyślij zaproszenie do