Szymon T. Architekt
Temat: Wielkie reklamy na budynkach
Dominik Głowacki:
Szymon Tofil:
A jak przeciętny Kowalski nie prowadzący działalności gospodarczej może to wrzucić w "koszty" ?
No właśnie było napisane, że nie może. Niech sobie działalność założy to będzie mógł.
I oto chodzi! Nie może wrzucić w koszty więc płaci więcej, a płacanie więcej na to, aby producent mógł przekonać/omamić kogoś innego jest mu potrzebne jak świni korale.
Każda reklama kosztuje i koszt tej reklamy musi być w cenie produktu. Ale z drugiej strony gdyby nie ta reklama, to może i produktu by nie było, bo by go znacznie mniej osób znało i mało kto by kupował.
Panie Dominiku! :-)
Ależ świadomy konsument nie potrzebuje reklamy płatnej. Nie wszyscy sięgają po produkt bo "MUSISZ GO MIEĆ I TY", "SPEŁNIA MARZENIA", "NIEBO W GĘBIE" etc etc. Gdyby nagle znikły zewsząd wszystkie reklamy (prasa, tv, radio, oudoor) myśli Pan że po chwilowym rozstrojeniu rynku wszystko nie powróciłoby do normy tj stanu z okresu chaosu reklamowego?
:-)Szymon Tofil edytował(a) ten post dnia 01.03.09 o godzinie 09:27