Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po
objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich
należą:


dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które
stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w
literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg
Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe
umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in.
wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji
ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i
udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla
wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości
pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od
poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring,
instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie
menedżera


• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały
lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub
nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 05.07.12 o godzinie 10:54
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...


Obrazek


Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Następna dyskusja:

Szkolenie Podstawy Testowan...




Wyślij zaproszenie do