Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: SZKOLENIA, KURSY - listopad 2012

Zapraszamy na szkolenie otwarte Zarządzanie Zmianą


Obrazek


Dokładny program szkolenia znajda Państwo w poniższym odnośniku:


Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, KURSY - listopad 2012

Zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Termin: 20-21 listopada 2012 r.
Lokalizacja: Warszawa
Prelegent: Piotr Welenc
Cena regularna: 2290 PLN/os.+23%VAT
Im szybsze zgłoszenie tym większe możliwe rabaty!!

Podczas zajęć poznasz:
– wymagania i kierunki określone w standardach,
– szczegółowe informacje niezbędne do samodzielnego określania kontekstu procesu (celu, zakresu, ograniczeń),
– szacowanie ryzyka,
– wyznaczanie ryzyk dopuszczalnych,
– ocenę tego ryzyka oraz postępowanie z ryzykami,
– możliwe do zastosowania strategie umożliwiające w sposób elastyczny dopasowanie tych procesów do aktualnych możliwości i potrzeb swej organizacji.

W szczególności polecane:
– kadrze kierowniczej,
– kandydatom na pełnomocników ds. ochrony informacji,
– administratorom bezpieczeństwa,
– inspektorom bezpieczeństwa teleinformatycznego,
– kandydatom na audytorów wewnętrznych w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,
– członkom zespołów prowadzących analizę ryzyka i audyty wewnętrzne,
– osobom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo organizacji, w tym bezpieczeństwa informacji w systemach IT.

Szkolenie zakończone jest egzaminem i uzyskaniem tytułu: Inżyniera Bezpieczeństwa ISecMan z zakresu “Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005”.

Więcej informacji na stronie:http://isecman.org/zarzadzanie-ryzykiem-w-organizacji-...

Zapraszam do kontaktu:

Katarzyna Czyżewska
Koordynatorka Projektów Szkoleniowych
tel.: (22)4273675
fax: 22 244 24 59
e-mail: katarzyna.czyzewska@sqam.org
http://sqam.org

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, KURSY - listopad 2012

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

Następna dyskusja:

OMEC - Szkolenia akredytowa...




Wyślij zaproszenie do