Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

kto z was korzysta z komunikacji miejskiej mieszkajac w naszej okolicy?
jak ja oceniacie?

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Ja korzystam (głównie autobusy nr 503, 509, z pętli). Autobusy jeżdżą często, są punktualne. Raz tylko (mieszkam tu od połowy maja) zdarzyło się, że jeden autobus nie przyjechał. Natomiast im bliżej już do centrum, tym więcej problemów...
Krzysztof B.

Krzysztof B. Product Owner w
Grupie PZU

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Jeżdżę 510 (chociaż ostatnio częściej jednak auto lub motocykl). Po wydzieleniu bus pasa naprawdę nieźle wyglądają te dojazdy. Powrót to jednak koszmarek.

W ciągu kilkunastu tygodni przeprowadzam się na drugą stronę Modlińskiej i będę testował przejazdy kolejką ze stacji Płudy. Mam nadzieję że połączenie kolej + metro będzie ok.
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Maria W.:
Ja korzystam (głównie autobusy nr 503, 509, z pętli). Autobusy jeżdżą często, są punktualne. Raz tylko (mieszkam tu od połowy maja) zdarzyło się, że jeden autobus nie przyjechał. Natomiast im bliżej już do centrum, tym więcej problemów...
zazdroszcze
ja mam ta watpliwa przyjemnosc korzystania z ZTM ze do pracy pasuje mi jedynie 186. no chyba ze chce przesiadac sie 7 razu i skorzystac z metra.
czasowo wychodzi to samo a czlowiek nalata sie po schodach i po przejsciach dla pieszych (np po genialnie sprzezonej z metrem petli na Marymoncie)
a ze 186 jest taki problem ze mozna czasem czeka i 30 min na niego. sa niepunktualne. objezdzaja Poraje. i czesto maja przystanki. na dluzsza trase ta linie sie nie nadaje. byla kiedys 404. ale wiadomo ze czlowiek ciagle chce ulepszac i poprawiac. wiec w dobie wykazywania sie przez ZTM zmyslem ulepszacza linie 404 zlikwidowano. w oficjalne odpowiedzi ZTM usprawiedliwial sie ze zamiast 404 bedziemy miec czesciej jezdzaca 186. czasu przejazdu to nie skrocilo. a jedynie wzmoglo przepelnienie autobusow.
po poludniu jedzie sie jak sledz. przez godzine. rano tez. ale wsiadam na petli to przynajmniej siedze.
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Krzysztof Biały:
Jeżdżę 510 (chociaż ostatnio częściej jednak auto lub motocykl). Po wydzieleniu bus pasa naprawdę nieźle wyglądają te dojazdy. Powrót to jednak koszmarek.

W ciągu kilkunastu tygodni przeprowadzam się na drugą stronę Modlińskiej i będę testował przejazdy kolejką ze stacji Płudy. Mam nadzieję że połączenie kolej + metro będzie ok.
pociag to fajna opcja jak masz blisko.
niestety Tarchomin jest slabiutko z nia skomunikowany.
problemem jest tez to ze do Warszawy pociag dojezdza nabity jak lodz z Kubanczykami u wybrzezy MiamiPiotr Guz edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 11:54
Krzysztof B.

Krzysztof B. Product Owner w
Grupie PZU

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

500m do przejścia. Zatem krótki spacerek :) Co do nabicia - niestety, tego się właśnie obawiam nieco. Nic to, przyszłość pokaże.

Swoją drogą w okolicy mojego mieszkania (obecnego) miał iść szybki tramwaj (okolice pętli za rondem Ligi Morskiej i Rzecznej). A teraz widzę że rusza tam budowa bloku... ciekaweKrzysztof Biały edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 13:33
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Krzysztof Biały:
500m do przejścia. Zatem krótki spacerek :) Co do nabicia - niestety, tego się właśnie obawiam nieco. Nic to, przyszłość pokaże.

Swoją drogą w okolicy mojego mieszkania (obecnego) miał iść szybki tramwaj (okolice pętli za rondem Ligi Morskiej i Rzecznej). A teraz widzę że rusza tam budowa bloku... ciekawe
nie ma czegos takiego jak "szybki tramwaj"
;)
owszem sa takie rozwiazania na swiecie (w Poznaniu) ale to wymaga budowy oddzielnej infrastruktury bo przeciez te "wolne" i "szybkie" nie moga jezdzic po tych samych torach.
a na Nowodwory miala isc zwykla linia tramwajowa
w prasie ciagle pisza o tych szybkich, i miasto uzywa takich haselek ktore sa po prostu mydleniemi oczu
Krzysztof B.

Krzysztof B. Product Owner w
Grupie PZU

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

whatever :) wszystko co nie stoi w korku jest szybkie. Wszak ruch jest względny :)
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Krzysztof Biały:
whatever :) wszystko co nie stoi w korku jest szybkie. Wszak ruch jest względny :)
to moze ZTM kiedys zaproponuje Ci wynajem za 150 zł miesiecznie szybkiego roweru
;)
Krzysztof B.

Krzysztof B. Product Owner w
Grupie PZU

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Luz, wolę moje enduro :) Szybkie nie jest, ale ze Światowida z okolic pętli do centrum (Jana Pawła II) w trakcie max korków docieram w 25 minut :)Krzysztof Biały edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 16:06
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Krzysztof Biały:
Luz, wolę moje enduro :) Szybkie nie jest, ale ze Światowida z okolic pętli do centrum (Jana Pawła II) w trakcie max korków docieram w 25 minut :)
ja tez jakis czas latalem moto
robilem trase w 30 min (na Prosta)
ale to bylo meczace bo latem bylo goraco
zima zimno
przebieranie sie do biura itd
no i wtedy Prymasa stala w korkach od Broniewskiego
i moja cebula mocno sie grzala
Artur Sawicki

Artur Sawicki Logistyka/Transport

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

a co do tego nowego bloku JW. Tez się zdziwiłem że dostali pozwolenie na budowę w tym miejscu. Przecież tam w przyszłości miał być tramwaj :/
a może od osiedla do ulicy będzie troche miejsca żeby zmieścić go tam. Wtedy mieszkańcy będą mieć extra :D
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Artur Sawicki:
a co do tego nowego bloku JW. Tez się zdziwiłem że dostali pozwolenie na budowę w tym miejscu. Przecież tam w przyszłości miał być tramwaj :/
a może od osiedla do ulicy będzie troche miejsca żeby zmieścić go tam. Wtedy mieszkańcy będą mieć extra :D
pewnie bedzie jezdzil przez garaz podziemny ;)
Paulina T.

Paulina T. Asystent, Zakład
Nanotechnologii,
ICiMB

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Podobno JW jest właścicielem działki, aż do ulicy. Może tramwaj będzie po drugiej stronie, zamiast parkingu wzdłuż pasażu Książkowa? ;)
Artur Sawicki

Artur Sawicki Logistyka/Transport

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Osiedle położone jest w tak zwanej zielonej części Tarchomina, tuż przy skrzyżowaniu ulic: Światowida i H. Ordonówny. Inwestycja łączy w sobie zalety miejskiej lokalizacji z urokiem sąsiedztwa terenów leśnych i nadwiślańskich łąk. Osiedle Światowida znajduje się niedaleko pętli autobusowej oraz bliskiej ukończenia <b>trasy szybkiego tramwaju</b> łączącej Białołękę z resztą Warszawy. W pobliżu powstaje także Trasa Mostu Północnego, która usprawni komunikację z tej części miasta na drugą stronę Wisły.

myślę że znajdzie się miejsce pomiędzy ich działką a ulicą na tory :)
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Artur Sawicki:
Osiedle położone jest w tak zwanej zielonej części Tarchomina, tuż przy skrzyżowaniu ulic: Światowida i H. Ordonówny. Inwestycja łączy w sobie zalety miejskiej lokalizacji z urokiem sąsiedztwa terenów leśnych i nadwiślańskich łąk. Osiedle Światowida znajduje się niedaleko pętli autobusowej oraz bliskiej ukończenia <b>trasy szybkiego tramwaju</b> łączącej Białołękę z resztą Warszawy. W pobliżu powstaje także Trasa Mostu Północnego, która usprawni komunikację z tej części miasta na drugą stronę Wisły.

myślę że znajdzie się miejsce pomiędzy ich działką a ulicą na tory :)
co oni z tym SZYBKIM TRAMWAJEM???? ;)
Krzysztof B.

Krzysztof B. Product Owner w
Grupie PZU

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Piotr, nie śledzę na bieżąco co się dzieje w kwestii komunikacji, bo za kilka miesięcy migruję na drugą stronę Modlińskiej :) ale pamiętam z daaaaawnych planów, że to miał być SZYBKI tramwaj. W szczegóły techniczne nie wnikałem.
Dorota S.

Dorota S. RA & PV Director

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Paulina T.:
Podobno JW jest właścicielem działki, aż do ulicy. Może tramwaj będzie po drugiej stronie, zamiast parkingu wzdłuż pasażu Książkowa? ;)

Nie, tramwaj będzie po tej samej stronie co te ohydne bloki. Tuz pod oknami mieszkańców. nie zazdroszczę.
Mieszkam w starszej części Tarchomina i dostałam kopie pisma potwierdzającego wydanie pozwolenia na budowę tramwaju.
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Dorota Sierakowska:
Paulina T.:
Podobno JW jest właścicielem działki, aż do ulicy. Może tramwaj będzie po drugiej stronie, zamiast parkingu wzdłuż pasażu Książkowa? ;)

Nie, tramwaj będzie po tej samej stronie co te ohydne bloki. Tuz pod oknami mieszkańców. nie zazdroszczę.
Mieszkam w starszej części Tarchomina i dostałam kopie pisma potwierdzającego wydanie pozwolenia na budowę tramwaju.

fajnie ze bedzie trawmaj
mimo wszystko ja bym tego rozwiazania nie mitologizowal
szalu w zmniejszeniu czasu przejazdu do Srodmiescia nie bedzie (jesli z takich Nowodworow E8 potrafi do Marymontu dojechac w 15 min).
to mnie nie przekonuje. Tarchomin musi miec metro bo i tak sie zapcha (T&N to ok 80 tys mieszkancow). w dodatku na jego niekorzysc ma polozenie na takim brzuszku wislengo brzegu, ktore powoduje to ze jest jedna jedyna ulica do miasta czyli Modlinska. dojdzie jeszcze druga trasa czyli TMP. jak na 100 tys ludzi to dwie trasu to troche malo zeby ruch kolowy byl wydolny.
a ZTM panaceum na wszystko robi wlasnie z jednej jedynej linii metra. ktora i tak jest zapchana Tarchominiakami tyle ze wsiadajacymi na Marymoncie.
Dorota S.

Dorota S. RA & PV Director

Temat: ZTM - jak traktuje pasazerow z T&N

Ja po prostu już w metro nie wierzę. Jak w końcu zrobią tramwaj w pełnej długości to pętla ma być na terenach, które również były przewidziane jako rezerwa pod metro. Tak więc po prostu nie ma gdzie postawić stacji jeśli by już tylko do tego sprowadzać.

Realniejsze przynajmniej w teorii wydaje się pociągnięcie tramwaju z Żerania wzdłuż Modlińskiej. Na moje oko (choć jak akurat jeżdżę autem) to zdecydowanie poprawiłoby transport miejski. Tyle że to śpiew przyszłości.



Wyślij zaproszenie do