Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Ciekaaw jestem co sądzicie o nowej stronie LOTu? Dla mnie lepsza niż poprzednia, choc strasznie razi mnie tło z bazgrołami. Wprowadza to wrażenie strasznego bałaganu... Funkcjonalność jest podobna jak w poprzedniej wersji. Grafika sporo lepsza.
Zapraszam tez do ankiety z pytaniem "czy podoba ci się nowa strona LOTu?" pod tym linkiem.
Do tej pory wyniki raczej negatywne.Michał Gajewski edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 19:06

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Strona mało czytelna.
Zbyt jaskrawe kolory i od 48 h nie funkcjonuje - nie można kupić żadnych biletówAdam Cend edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 19:19
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

W każdej normalnej firmie gdyby główny kanał sprzedaży nie działał choćby 1 godzinę, to wszyscy stawaliby na głowie by problem usunąć.
Lot nie sprzedaje przez 48h już i nie zająknął się nawet na ten temat. Żenada.

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Stanisław Pogorzelski:
W każdej normalnej firmie gdyby główny kanał sprzedaży nie działał choćby 1 godzinę, to wszyscy stawaliby na głowie by problem usunąć.
Lot nie sprzedaje przez 48h już i nie zająknął się nawet na ten temat. Żenada.
Jaki jest procent sprzedaży biletów LOT-u przez własną stronę www vs inne kanały (np. biura podróży)?

Zapewniam, że w przypadku LOT-u ich własna strona www nie jest głównym kanałem sprzedaży. Używając słowa 'główny' mam na myśli większościowy udział w całej sprzedaży.

Bez względu na to, przyznaje rację, że z tym problemem powinni sobie szybko poradzić. LOT nie jest tutaj w moim uznaniu wyjątkiem. Innym liniom, o wysokim, europejskim standardzie, też zdarzają się takie sytuacje.

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 20:25
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Kamil Newczyński:

Zapewniam, że w przypadku LOT-u ich własna strona www nie jest głównym kanałem sprzedaży. Używając słowa 'główny' mam na myśli większościowy udział w całej sprzedaży.


A to ciekawe. Jakieś dokładniejsze dane są może jak ten rozkład wygląda? Miałem wrażenie, że już większość biletów przez www się kupuje...

Bez względu na to, przyznaje rację, że z tym problemem powinni sobie szybko poradzić. LOT nie jest tutaj w moim uznaniu wyjątkiem. Innym liniom, o wysokim, europejskim standardzie, też zdarzają się takie sytuacje.

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.

Mnie to jednak dziwi. Chyba ktoś planując rewolucyjną obniżkę cen czy pulę tanich biletów mógł się spodziewać, że "kilka" osób więcej niż zwykle będzie próbowało zamknąć transakcję?

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Sprzedaż rozpoczęta, lecz strona nie akceptuje żadnych kodów promocyjnych (karty kredytowa Citibank Platinium - P7) i blokuje sprzedaż z kodami promocyjnymi.
Magdalena Tanchak

Magdalena Tanchak Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

nie ufam tej stronie. layout ujdzie w tłoku ale często pojawiają się jakieś problemy z wyświetlaniem informacji, wyszukiwaniem biletów.

Jak myślicie - bezpieczniej będzie kupić bilet:
na stronie lotu czy bezpośrednio w biurze?

pozdrawiam
Maksymilian D.

Maksymilian D. Product Manager,
Alior Bank

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Możesz skorzystać z alternatywnej strony w "starym" layoucie - http://agentlot.com

Póki co działa lepiej niż nowa i udało mi się kupić bilety w promocji, której w nowym serwisie już nie uświadczysz.Maksymilian D. edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 22:06
Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Maksymilian D.:
Możesz skorzystać z alternatywnej strony w "starym" layoucie - http://agentlot.com

Póki co działa lepiej niż nowa i udało mi się kupić bilety w promocji, której w nowym serwisie już nie uświadczysz.Maksymilian D. edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 22:06

Staryyy... ;)
Dzięki!

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Stanisław Pogorzelski:
Kamil Newczyński:

Zapewniam, że w przypadku LOT-u ich własna strona www nie jest głównym kanałem sprzedaży. Używając słowa 'główny' mam na myśli większościowy udział w całej sprzedaży.


A to ciekawe. Jakieś dokładniejsze dane są może jak ten rozkład wygląda? Miałem wrażenie, że już większość biletów przez www się kupuje...

Bez względu na to, przyznaje rację, że z tym problemem powinni sobie szybko poradzić. LOT nie jest tutaj w moim uznaniu wyjątkiem. Innym liniom, o wysokim, europejskim standardzie, też zdarzają się takie sytuacje.

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.

Mnie to jednak dziwi. Chyba ktoś planując rewolucyjną obniżkę cen czy pulę tanich biletów mógł się spodziewać, że "kilka" osób więcej niż zwykle będzie próbowało zamknąć transakcję?

Nie dziwię się twojemu wrażeniu. Myślę, że sporo osób przypuszcza, że przez stronę www LOT sprzedaje znakomitą część biletów. Tak nie jest.

Przez 4 lata pracowałem w United Airlines. Te linie, a także inne wiodące w sojuszu Star Alliance (np. Lufthansa) w niektórych krajach sprzedają 40-50% biletów on-line.

LOT w 2008 wg oficjalnych danych sprzedawał zaledwie 6-7 proc. biletów w internecie. Jeśli po dwóch latach te liczby podwoiły się, to jest to i tak bardzo dobry wynik.

Również w 2008 spółka zapowiadała, że za 4 lata będzie chciała sprzedawać ok. 40% on-line. Wszystkie linie dążą do tego, by jak najwięcej osób kupowało on-line, gdyż jest to najtańszy w utrzymaniu bezpośredni kanał sprzedaży własnych biletów lotniczych. Stąd np. wprowadzenie przez lot specjalnych taryf dostępnych tylko on-line.

Dwa lata temu LOT jak mantrę powtarzał, że nie ma popytu na loty międzyregionalne. Po tym czasie jest w końcu projekt tanich połączeń krajowych.Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 27.06.10 o godzinie 00:36

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Kamil Newczyński:
Innym liniom, o wysokim, europejskim standardzie, też zdarzają się takie sytuacje.

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.

No nie wiem... 48 godzin niedziałającego serwisu często się zdarza dużej europejskiej linii lotniczej?Michał Gajewski edytował(a) ten post dnia 27.06.10 o godzinie 12:36

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

jakos nie moge wybrac opcji ze chce kupic bilet w obie strony...a kolory...za duzo sie dzieje...(chodzi o rezerwacje promocji krajowych)Magdalena Tęga edytował(a) ten post dnia 28.06.10 o godzinie 13:36
Dorota H.

Dorota H. Manager at The Walt
Disney Company

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Kamil Newczyński:

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 20:25

Rewolucja? :) Krajowe i europejskie połączenia są w niezłych cenach ale na dalszych trasach jest gorzej. Nie znalazłam nic ciekawgo do Azji (no może poza Hanoi), Ameryki Południowej ani USA.
Ula S.

Ula S. by budować zamki w
chmurach, trzeba
mocno stać nogami na
...

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Co sądzę?
Od kilku dni usiłuję sprawdzić cenę biletu do Hanoi listopad/grudzień i jak do tej pory nie udała mi się ta sztuka;-)

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Dorota D.:
Kamil Newczyński:

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 26.06.10 o godzinie 20:25

Rewolucja? :) Krajowe i europejskie połączenia są w niezłych cenach ale na dalszych trasach jest gorzej. Nie znalazłam nic ciekawgo do Azji (no może poza Hanoi), Ameryki Południowej ani USA.
Moja wypowiedź o rewolucji cenowej dotyczy projektu tanich połączeń krajowych, o których rozmowa toczy się też w inny wątku.

LOT nie jest w stanie konkurować na dalekich trasach z innymi przewoźnikami i nie sądzę, żeby szybko nastąpiła jakaś zmiana.

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Michał Gajewski:
Kamil Newczyński:
Innym liniom, o wysokim, europejskim standardzie, też zdarzają się takie sytuacje.

Poza tym, nikogo nie powinno to dziwić. To jest totalna rewolucja cenowa, a serwery LOT-u nie są w stanie obsłużyć naraz tak wielu kwerend, a nie mówiąc już o finalizowaniu transakcji.

No nie wiem... 48 godzin niedziałającego serwisu często się zdarza dużej europejskiej linii lotniczej?Michał Gajewski edytował(a) ten post dnia 27.06.10 o godzinie 12:36
Czy często? To słowo jest względne. Dla jednego często dana sytuacja będzie oznaczała raz na tydzień, dla innego raz na miesiąc. Nie badam skrupulatnie ruchu na stronach przewoźników lotniczych, ale z doświadczenia wiem, że serwery AF czy KLM też potrafią być mocno przeciążone np. po wysłaniu newslettera z bardzo atrakcyjną ofertą cenową.

Nie wiem jak inni, ale ja nie mam problemu z wyłowieniem ofert LOTu za 46zł czy nawet trochę więcej w jedną stronę na połączeniach krajowych.

konto usunięte

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Nie wiem jak działał stary serwis, ale fakt, nowy trochę kuleje. Kosztowało mnie trochę uporu (3 podejścia)aby skutecznie kupić wrześniowy bilet z Warszawy do Wrocławia za 98 zł. Ale udało się. Może jeszcze pracują nad serwisem i nasze :) uwagi poprawią jego funkcjonalność.
Przemysław M.

Przemysław M. Experienced Unix
admin with strong
financial background

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Strona jak strona, ale mnie zawsze zastanawiało dlaczego np. bilety WAW-ZRH-WAW, realizowane lotami LOT-u, są tańsze na swiss.com niż na lot.com ;-)
Aneta K.

Aneta K. trener, manager,
psycholog

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

tragedia, zrobiłam 4 podejścia do rezerwacji i się poddałam...
bardziej przypomina print screen niż coś co powinno być interaktywne.
Łukasz K.

Łukasz K. Senior Event
Creations Manager,
Ticketmaster Polska

Temat: Co sądzicie o nowej stronie LOTu?

Ciekawostka o nowej stronie.
http://ja.rafi.pl/2010/07/23/panie-pilocie-dziura-w-sa...

Następna dyskusja:

szukam taniego lotu o okres...




Wyślij zaproszenie do