konto usunięte

Temat: ZARABIAMY NA SMARTFONIE I TABLECIE.... Szkolenie -...

ZARABIAMY NA SMARTFONIE I TABLECIE, CZYLI JAK PORUSZAĆ SIĘ W OBSZARZE NOWYCH TECHNOLOGII I SOCIAL MEDIA

Cena szkolenia - 150,00 zł/os.*

UWAGA Cena promocyjna 150,00 zł/os. przy rejestracji do 20.01.2014 r.

Termin szkolenia* - 28.01.2014 r.

Innowacyjne szkolenie za zakresu marketingu, sprzedaży i PR z wykorzystaniem urządzeń i kanałów mobilnych. Uczestnicy szkolenia poznają specyfikę funkcjonowania w nowoczesnym otoczeniu biznesowym z wykorzystaniem Social Media. Nauczą się, jak komercyjnie wykorzystać potencjał rynku nowych mediów i social media (na bazie polskich i zagranicznych business case). Zdradzimy Wam tajniki nowoczesnego marketingu i zagadnienia z zakresu mobilnego PR/ promocji/ kampanii reklamy mobilnej. Wyjaśnimy, na bazie najbardziej efektywnych przykładów, jakie są praktyczne zalety strony mobilnej i aplikacji mobilnej. Odpowiemy na Wasze pytania.

Cele szkolenia:

Edukacja w zakresie osiągania przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem kanałów mobilnych i interaktywnych.
Edukacja w zakresie efektywnego wykorzystania kanałów Social Media.
Pozyskanie unikalnej wiedzy z obszaru nowych mediów i technologii.
Budowa wizerunku firmy innowacyjnej i efektywnej.
Realizacja KPI i planów sprzedażowych w obszarach marketing, sprzedaż, PR – z wykorzystaniem nowych technologii.

Program szkolenia:

Urządzenia mobilne: smartfon, tablet – do czego naprawdę może to służyć?
Najbardziej powszechne platformy: App Store, Google Play, Windows Store
Charakterystyka rynku mobilnego.
Elementy kampanii mobilnej: QR code, reklama mobilna
Rynek nowych technologii, wdrożenie w strategii firmy kampanii marketingu mobilnego.
Strona mobilna, aplikacja mobilna – porównanie, zalety i zagrożenia.
Potencjał mobilnych social media, praktyczne wykorzystanie Facebook, YouTube, Twitter.

Prelegent – Dariusz Adamczyk

Doświadczony Mobile Marketing Manager. CEO w agencji interaktywnej Smart Media Project. Wydawca magazynu cyfrowego o aplikacjach mobilnych SUPERAPPS (http://superapps.pl/). Właściciel i Dyrektor Zarządzający agencji marketingowej TIME4MOBI. Od kilkunastu lat realizujący zawodowo projekty z zakresu marketingu, sprzedaży B2B, marketingu mobilnego, aplikacji mobilnych, Public Relations. Zrealizowane projekty między innymi dla: operatorów telefonii komórkowej, rynku mediów i reklamy, agencji reklamowych, firm z sektora B2B i B2C. Twórca pierwszego w Polsce niezależnego marketu do promocji i sprzedaży aplikacji mobilnych. Specjalista w dziedzinie marketingu multimedialnego, rynku nowych mediów, strategii biznesowej, aplikacji mobilnych.

Pracował min. dla: Impel S.A., Netsize Group, MNI S.A., Teleaudio,Time4Mobile.
Doświadczony dziennikarz biznesowy. Publikacje min. dla: Twoja Komórka,
Internet, Brief, Media&Marketing, Marketer+. Autor ekspertyz, analiz, raportów rynkowych z zakresu rynku mobilnego i aplikacji mobilnych. Pomysłodawca i autor pierwszego w Polsce badania marketingowego „Rynek developerów aplikacji mobilnych”. Prelegent na konferencjach i eventach biznesowych w kraju i za granicą.

Zapraszamy do kontaktu: mp@szkoleia-lodz.com
http://szkolenia-lodz.comTen post został edytowany przez Autora dnia 10.01.14 o godzinie 12:03