Justyna M. Trener warsztatowy
Temat: SZKOLENIA Z TECHNIK RELAKSACYJNYCH I TELEMARKETINGU
BITWY WYGRYWA SIĘ PRZED WALKĄczyli przygotuj się na sukces
Przed Tobą ważne przedsięwzięcie, a Ty nie potrafisz się skoncentrować. Dzień wcześniej myślisz o tym, jakie to dla Ciebie ważne, jednak ciało i umysł odmawiają posłuszeństwa. Znasz ten stan? Kiedy Ci na czymś bardzo zależy i wywołuje to w Tobie coraz większy stres? Jak się przed tym chronić?
Sztuka wewnętrznej motywacji i wyzbycie się stresu dotyczą większości ludzi chcących odnieść sukces, chcących zarabiać pieniądze w czasach niepewności i presji. Trudno zdobyć wymarzoną pracę, a jak się ją w końcu zdobędzie, okazuje się nie być dostatecznie satysfakcjonującą. Wymaga ogromnej mobilizacji i ciężkiej pracy lub przynosi zbyt mały dochód. Niepewny jutra starasz się uspokoić wewnętrznie, ponieważ stajesz oko w oko z codziennymi zmaganiami. Chcesz zabłysnąć przed szefem, współpracownikami, dobrze wykonać dany projekt, zarobić na siebie i firmę. Przed Tobą wiele trudnych sytuacji, wiele momentów stresowych, chwil rozczarowań i załamania.
Jak osiągnąć wewnętrzny spokój? Jak uwierzyć, że potrafisz to zrobić? Jak walczyć z własnymi słabościami i przygotować się do kolejnego dnia walki o sukces?
Tego nauczą Cię te warsztaty. Pokażą Ci skuteczne techniki relaksacji, nawet 5 minut przed ważnym wydarzeniem. Nauczą Cię jak rozmawiać z samym sobą, aby każdy moment, który kiedyś był stresującym, teraz będzie dla Ciebie wyzwaniem i możliwością sprawdzenia swoich umiejętności, będzie dla Ciebie również triumfem, motywacją i momentem skutkującym zadowoleniem z wykonywanej pracy.
Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź, 10 czerwca 2010, godz. 17.30-21
Inwestycja 120 zł
http://eternal.com.pl/otwarte.htm
ZDOBĄDŹ KLIENTA PRZEZ TELEFON
Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że masz do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znasz sytuację, kiedy dziennie wykonujesz sto biznesowych telefonów celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizujesz dwa lub trzy a czasem żadnego.
Na warsztacie poznasz metody skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie zwiększy się prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie większego grona klientów. Przełoży się to również na długoterminową współpracę.
Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
KORZYŚCI
Podczas warsztatu nauczysz się, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Dowiesz się, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać w krótkim czasie. Szkolenie pomoże Ci nabrać większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.
W PROGRAMIE
Specyfika kontaktów przez telefon
Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
Niezbędne umiejętności do skutecznej obsługi klienta
Radzenie sobie z krytyką
Typy komunikacyjne klientów
A przy okazji
Wymienisz się doświadczenaimi i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
Zdobędziesz wiedzę, którą możesz wykorzystać natychmiast
Otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia
GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź, 12 czerwca 2010, godz. 9-15
Inwestycja 150 zł