Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: SZKOLENIA Z TECHNIK RELAKSACYJNYCH I TELEMARKETINGU

BITWY WYGRYWA SIĘ PRZED WALKĄ
czyli przygotuj się na sukces


Przed Tobą ważne przedsięwzięcie, a Ty nie potrafisz się skoncentrować. Dzień wcześniej myślisz o tym, jakie to dla Ciebie ważne, jednak ciało i umysł odmawiają posłuszeństwa. Znasz ten stan? Kiedy Ci na czymś bardzo zależy i wywołuje to w Tobie coraz większy stres? Jak się przed tym chronić?
Sztuka wewnętrznej motywacji i wyzbycie się stresu dotyczą większości ludzi chcących odnieść sukces, chcących zarabiać pieniądze w czasach niepewności i presji. Trudno zdobyć wymarzoną pracę, a jak się ją w końcu zdobędzie, okazuje się nie być dostatecznie satysfakcjonującą. Wymaga ogromnej mobilizacji i ciężkiej pracy lub przynosi zbyt mały dochód. Niepewny jutra starasz się uspokoić wewnętrznie, ponieważ stajesz oko w oko z codziennymi zmaganiami. Chcesz zabłysnąć przed szefem, współpracownikami, dobrze wykonać dany projekt, zarobić na siebie i firmę. Przed Tobą wiele trudnych sytuacji, wiele momentów stresowych, chwil rozczarowań i załamania.
Jak osiągnąć wewnętrzny spokój? Jak uwierzyć, że potrafisz to zrobić? Jak walczyć z własnymi słabościami i przygotować się do kolejnego dnia walki o sukces?
Tego nauczą Cię te warsztaty. Pokażą Ci skuteczne techniki relaksacji, nawet 5 minut przed ważnym wydarzeniem. Nauczą Cię jak rozmawiać z samym sobą, aby każdy moment, który kiedyś był stresującym, teraz będzie dla Ciebie wyzwaniem i możliwością sprawdzenia swoich umiejętności, będzie dla Ciebie również triumfem, motywacją i momentem skutkującym zadowoleniem z wykonywanej pracy.

Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
GDZIE, KIEDY, ILE?


Łódź, 10 czerwca 2010, godz. 17.30-21
Inwestycja 120 zł

http://eternal.com.pl/otwarte.htm

ZDOBĄDŹ KLIENTA PRZEZ TELEFON

Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że masz do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znasz sytuację, kiedy dziennie wykonujesz sto biznesowych telefonów celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizujesz dwa lub trzy a czasem żadnego.
Na warsztacie poznasz metody skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie zwiększy się prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie większego grona klientów. Przełoży się to również na długoterminową współpracę.

Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
KORZYŚCI

Podczas warsztatu nauczysz się, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Dowiesz się, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać w krótkim czasie. Szkolenie pomoże Ci nabrać większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.

W PROGRAMIE

Specyfika kontaktów przez telefon
Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
Niezbędne umiejętności do skutecznej obsługi klienta
Radzenie sobie z krytyką
Typy komunikacyjne klientów
A przy okazji

Wymienisz się doświadczenaimi i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
Zdobędziesz wiedzę, którą możesz wykorzystać natychmiast
Otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia

GDZIE, KIEDY, ILE?


Łódź, 12 czerwca 2010, godz. 9-15
Inwestycja 150 zł
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: SZKOLENIA Z TECHNIK RELAKSACYJNYCH I TELEMARKETINGU

TELEMARKETING - POZOSTAŁY 3 WOLNE MIEJSCA
STRES - POZOSTALY 2 WOLNE MIEJSCA

ZAPRASZAM:-)
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: SZKOLENIA Z TECHNIK RELAKSACYJNYCH I TELEMARKETINGU

DLA DWÓCH OSTATNICH OSÓB NA CZWARTKOWE SZKOLENIE Z TECHNIK RELAKSACYJNYCH PROMOCYJNA CENA 70 ZŁ.

http://www.eternal.com.pl/otwarte.htm BITWY WYGRYWA SIĘ PRZED WALKĄ



Wyślij zaproszenie do