Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Obsługa klienta szkolenia

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Czy dostrzegasz, że podczas rozmów pracowników z Klientami występuje:
► brak inicjatywy
► brak zrozumienia Klienta
► zbyt szablonowe podejście
► brak skupienia na oczekiwaniach Klienta


Czy chcesz, aby Twoja obsługa Klienta wyróżniała się wśród konkurencji?
Czy chcesz, aby Twoja obsługa Klienta była elementem Twojej przewagi konkurencyjnej?
Czy chcesz, aby Klient podczas obsługi w Twojej firmie czuł się traktowany wyjątkowo i indywidualnie?


Czy Twoich pracowników frustrują, demotywują, złoszczą następujący Klienci:
klient krytykant, klient niesłuchający, klient krzykacz, klient nie-dający dojść do słowa, klient wszechwiedzący, klient sceptyk


Jeśli odpowiedź na powyższe pytania jest twierdząca, to trafiłeś we właściwe miejsce.
Zaproponujemy rozwiązania, które pomogą sprostać postawionym przez Ciebie celom.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Sztuka prezentacji szkolenie

Gdzie zastosujesz zdobyta wiedzę?

► Prezentacja wyników badań
► Prezentacja dla potencjalnych inwestorów
► Prezentacja oferty handlowej
► Profesjonalna prezentacja biznesowa
► Skuteczne zaprezentowanie proponowanych rozwiązań
► Wystąpienia na zebraniach firmowych

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Zapraszam serdecznie do udziału w bezpłatnym, inspirującym webinarze:

23.06.2013 r. w godz. 20:00-21:00

Czym jest dla Ciebie zadowolenie z życia?
Czym jest dla Ciebie szczęście?
Czy zauważasz je każdego dnia?

Często nie doceniamy naszej codzienności.

Zwracamy uwagę na to, co nas męczy, martwi i niszczy od środka.

Jak to zmienić?

Przygotuj przekąski, napoje, notes i usiądź wygodnie..

Otwórz się i skorzystaj z tego, co niesie życie, bo codzienność potrafi zachwycać!

Przekonasz się o tym wkrótce :)

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jedna-minuta-dla-si...


Obrazek
Joanna  Wieremiejewicz-P odkościelna

Joanna
Wieremiejewicz-P
odkościelna
socjolog, trener,
mediator

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Mediacje i rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy

Cel szkolenia

rozpoznanie symptomów konfliktu, ustalenie przyczyn, znajdowanie rozwiązań. Szkolenie to ma przekonać państwa do tego, że konflikt jest naturalnym elementem życia ludzi(w tym- organizacji) i daje nam możliwość: poznania interesów stron; nauki komunikowania się i docierania do źródeł konfliktu; pozwala "udrożnić" przepływ informacji i polepszyć atmosferę.

Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest dla pracowników, pracodawców i wszystkich tych, którzy mają potrzebę umiejętnego kierowania konfliktem.

Program szkolenia

Konflikt- jego natura i przyczyny

Koło konfliktu Mortona Deutscha
"Moja i twoja mapa"- o różnicach w postrzeganiu problemu
Postawy życiowe wg. Harrisa
Analiza transakcyjna wg. Berne'a

Konflikt w miejscu pracy

Koszty konfliktu
Charakter konfliktów
Mediacja pomiędzy pracownikami
Mediacja w zespole pracowniczym

Mediacja- sposób na polubowne rozwiązywanie konfliktów

Rola i zadania mediatora, osoby ingerującej w konflikt w miejscu pracy
Zasady prowadzenia mediacji w miejscu pracy

Przegląd i praktyczne zastosowanie technik wspomagających rozwiązywanie konfliktu

komunikat JA,
odzwierciadlanie,
parafrazowanie,
uwspólnienie,
normalizowanie,
wymiana wizerunków,
wchodzenie w położenie innej osoby,
ja jestem Tobą, a Ty jesteś mną.

Metody szkolenia

Mini wykład z prezentacją, ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie scenek

Prowadzący szkolenie:

Joanna Wieremiejewicz- Podkościelna

Czas trwania: 7h

Terminy szkolenia: 04.07-05.07. 2013r., 26.07- 27. 07. 2013r.

Koszt szkolenia:650,00 zł

Informacje stałe:

Wszystkie szkolenia odbywają się w Łodzi.

Miejsce szkolenia podajemy zapisanym uczestnikom po zamknięciu listy z uwagi na konieczność dokonania wyboru najbardziej komfortowej sali. Istnieje też możliwość przeprowadzenia tego szkolenia w Państwa firmie.

Szkolenie odbywa się w godzinach od 9.00 do 16.00

Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy(kawa. herbata, drobny poczęstunek) a także możliwość kontaktowania się z trenerem(mailowo) przez okres jednego miesiąca od zakończenia szkolenia.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego i dokonania wpłaty.

Minimalna ilość osób na szkoleniu: 3 osoby, maksymalna:12 osób

Kontakt w sprawie szkolenia: mail@plusumiejetnosci.pl; 608 061 721Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.06.13 o godzinie 17:55
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Szkolenia z prezentacji

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierujemy do osób:

► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień
► Występujących publicznie
► Tremujących się podczas wystąpień
► Zainteresowanych tematyką

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnych warsztatach motywacyjnych dla kobiet.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wyraz-to-kobieca-ko...
https://www.facebook.com/events/333641533433345/


Obrazek
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:

• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.

Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://hrconnection.pl/szkolenia
Gniewomir Szymański

Gniewomir Szymański Programista, Done

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Witam,

Szukam ciekawego szkolenia z zarządzania projektami. Będę wdzięczny za polecenia.
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Witam serdecznie Panie Gniewomirze!
Jeśli chodzi o szkolenie z zakresu zarządzania projektami, to znajdzie je Pan w ofercie Firmy HR Connection. Program proponowanego szkolenia został skonstruowany tak, by zapewnić jego uczestnikom zarówno zdobycie informacji teoretycznych, jak i późniejsze zastosowanie ich w praktyce.
Więcej szczegółów znajdzie Pan tutaj: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/index.php/szkolen...

Pozdrawiam!
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Szkolenie Komunikacja interpersonalna

Cele szkolenia:

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do organizowania spotkań zespołowych, indywidualnych oraz udzielania informacji zwrotnych poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Osiągnięcie przez pracowników sprawności w prowadzeniu spotkań grupowych i indywidualnych

Ewelina Zdzieszyńska
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Tel.: 500 029 886
Marcin Dryjański

Marcin Dryjański Wireless Expert and
Consultant

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Witam,

w imieniu Marcina Białego, mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w rekrutacji w ramach projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Socjalnego, priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1. Którego celem jest podniesienie kwalifikacji kadry pracowniczej w obszarze ICT. Rekrutacja trwa do 07 października 2013 !!!

1. Projekt "Akademia Sieci" jest BEZPŁATNY i edukuje specjalistów w dziedzinie sieci komputerowych i telekomunikacji i obejmuje :

- Kurs Cisco Certified Network Associate (CCNA Routing & Switching), 80 godzin zajęć praktycznych w laboratorium
- Egzamin certyfikujący CCNA Routing & Switching (200-120 CCNA)
- Dostęp uczestników do realnego środowiska laboratoryjnego
- materiały edukacyjne

2. Projekt kierowany jest do:

- Firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie do 250 osób)
- Firm zarejestrowanych w województwie łódzkim

3. Zajęcia rozpoczną się:

- w pierwszym kwartale 2014 roku w Łodzi
- zajęcia potrwają ok. 2 miesięcy w dogodnych dla uczestników terminach

4. Korzyści dla pracodawcy:

1. Podniesienie kwalifikacji kadr w obszarze administracji sieciami komputerowymi
2. Inwestycja w kadry
3. Darmowe przeszkolenie pracowników w obszarze specjalistycznym (ICT)
4. Darmowa certyfikacja pracowników cenionym i rozpoznawalnym certyfikatem (CCNA)
5. Wzrost zadowolenia pracowników
6. Reklama dla pracodawcy

5. Korzyści dla pracowników

1. Podniesienie kwalifikacji obszarze administracji sieciami komputerowymi
2. Dostęp do materiałów szkoleniowych i rzeczywistego laboratorium
3. Zwiększenie atrakcyjności na rynku pracy
4. Darmowe szkolenie i certyfikacja
5. Wymiana doświadczeń między uczestnikami
6. Interesujące scenariusze typu "case study" z doświadczeń trenerów

6. Aby zgłosić firmę do projektu wystarczy wysłać email na adres rekrutacja@akademia-sieci.pl i zawrzeć w nim:

- Dane firmy (Nazwa, NIP, adres)
- Liczba osób, które chcą Państwo przeszkolić
- Email kontaktowy
- Telefon kontaktowy
- Imię i nazwisko osoby do kontaktu

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://akademia-sieci.pl

Pozdrawiam,
Marcin Dryjański

Kontakt:
Marcin Biały
Leader Projektu
http://akademia-sieci.pl
Email: rekrutacja@akademia-sieci.pl
Tel: +48 695 570 069

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym z zakresu
KONTROLA ZARZĄDCZA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Termin: 15 listopada 2013 r., godz. 9.30-14.30

Adresaci szkolenia:
Jeżeli jesteś pracownikiem jednostek administracji publicznej i w swojej codziennej pracy odpowiadasz za skuteczny i efektywny system kontroli zarządczej to powinieneś skorzystać z tego szkolenia.

Program szkolenia:
1. Definicja kontroli zarządczej.
2. Cel wprowadzenia kontroli zarządczej.
3. Cele kontroli zarządczej.
4. Standardy kontroli zarządczej opracowane przez Ministerstwo Finansów.
5. Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej.
6. Rola kierownictwa w zakresie kontroli zarządczej.
7. Właściwe powierzenie obowiązków pracownikom w zakresie kontroli zarządczej.
8. Rola audytu i kontroli wewnętrznej w systemie kontroli zarządczej.
9. Zarządzanie ryzykiem, jako podstawowy element kontroli zarządczej.
10. Obowiązki i konsekwencje wynikające z wdrożenia kontroli zarządczej.
• Kontrola zarządcza a plan działalności jednostki,
• Sprawozdania z kontroli zarządczej,
• Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.
11. Przykładowe procedury kontroli zarządczej w jednostce. Tworzenie procedur.
12. Przykładowe dokumenty stosowane w ramach realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej.
13. Kontrola zarządcza a wewnętrzne dokumenty normatywne jednostki.
14. Kontrola zarządcza a dyscyplina finansów publicznych.

Forma przyjmowania zgłoszeń:
* mailem na adres biuro@centrum-leadership.pl
* faksem na nr 71/ 716-48-47,
* telefonicznie pod nr 71/ 716-53-29,

Cena: 199 zł brutto/os

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami. <TUTAJ>
Na pewno Twoje pytania nie pozostaną bez odpowiedzi!

Opis metodyki szkolenia:
Szkolenie ma formę teoretyczno-praktyczną.

Szczegóły na stronie internetowej: http://www.centrum-leadership.pl/administracja4lodz.html

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia będą potwierdzone Imiennym Certyfikatem opatrzonym wpisem LEADERSHIP S.C. do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Nr 2.02/00109/2013.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Motywowanie zespołu – podnieś zaangażowanie i zachęć do działania swoich pracowników. 2-dniowe intensywne warsztaty.

Termin szkolenia: od 20.01.2014r.do 21.01.2014r. Miejsce: Łódź

Pozostałe terminy realizacji tego szkolenia:
Termin szkolenia: od 17.02.2014r.do 18.02.2014r. Miejsce: Warszawa
Termin szkolenia: od 20.03.2014r.do 21.03.2014r. Miejsce: Wrocław

Grupa docelowa:
Ten interpersonalny warsztat praktyczny przygotowany został z myślą o:
- menedżerach i kierownikach zarządzających zespołami pracowników;
- brygadzistach i liderach grup;
- coachach i specjalistach od motywacji;
- właścicielach firm i osobach zarządzających jednostkami;

Jednak to nie wszystko. Program tego szkolenia będzie doskonałym zasobem wiedzy i skarbnicą wskazówek dla wszystkich tych, których interesują psychologiczne aspekty wpływania na motywację pracowników.

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- przedstawić uczestnikom proces motywacji pracowników od podszewki.
- zaproponować sposoby dopasowania systemu motywacyjnego do podległego zespołu – powiemy między innymi jak zdefiniować potrzeby zespołu czy jakich narzędzi motywacyjnych użyć.
- wyjaśnić, jakie znaczenie dla organizacji ma prawidłowy przebieg komunikacji i jaki jest jej wpływ na motywację zespołu pracowników.
- wyposażyć Uczestników w wiedzę pozwalająca na zbudowanie pozytywnego ducha zespołu, powiemy jak tworzyć zaufanie zespołu do strategii przyjętej przez przedsiębiorstwo, jak wypracować lojalność i zaangażowanie pracowników w wykonywaną pracę.
- przekazać, jakie są najczęstsze błędny popełniane w procesie motywacji pracowników, jakie są przyczyny ich powstawania i chyba najważniejsze – jak ich uniknąć.

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- szeroki zasób wiadomości o szeroko pojętej motywacji pracowników - otrzymasz specjalistyczną wiedzę popartą licznymi przykładami praktycznymi.
- możliwość zdiagnozowania swojego stylu zarządzania i motywowania.
- zbiór wiadomości dotyczący tworzenia systemów motywacyjnych, ich niezbędnych elementach i konsekwencjach z nimi związanych oraz kompetencję pozwalające na optymalne ich dopasowanie do potrzeb organizacji i jej pracowników.
- szanse poznania nowych teorii i stylów motywowania oraz wskazówki niezbędne do prawidłowego ich wykorzystania w praktyce.

Program szkolenia:

Moduł 1. Rozpoczęcie warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Zapoznanie z zagadnieniami objętymi szkoleniem.

Moduł 2. Wprowadzenie do tematu szkolenia.
Motywowanie w procesie zarządzania pracownikami.
Czynniki oddziałujące na zaangażowanie pracowników.
Proces motywacji.
Psychologia motywacji.

Moduł 3. Rodzaje motywacji.
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna:
- zaspokojenie własnych potrzeb
- kary, konsekwencje i nagrody.
Motywacja pozytywna i negatywna:
- osiąganie celów - unikanie konsekwencji.

Moduł 4. Wykorzystanie teorii motywowania w praktyce.
Teorie treści.
Teorie procesu.
Teorie wzmocnienia.

Moduł 5. Style zarządzania a proces motywacji.
Style zarządzania zespołem.
Dostępne narzędzia.
Mój styl zarządzania – autodiagnoza.
Metody wyznaczania celów i sposoby ich realizacji.
Sztuka argumentacji.

Moduł 6. Systemy motywacyjne.
Motywacja finansowa i poza finansowa.
Konsekwencja decyzji w procesie motywowania.

Moduł 7. Motywacja indywidualna pracownika.
Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb pracownika.
Motywacja a typy osobowości.
Dobór motywatorów do osobowości pracownika.
Metody motywowania w procesie rozwoju pracownika.

Moduł 8. Motywacja zespołu pracowników.
Role członków zespołu w procesie motywacji.
Budowanie atmosfery współpracy.
Współzawodnictwo.
Wypracowywanie lojalności i zaangażowania.

Moduł 9. Komunikacja w zespole a proces motywowania.
Budowanie relacji w zespole.
Istotność informacji zwrotnej po wykonanym zadaniu.
Budowanie konstruktywnej pochwały/ krytyki.
Rozmowa oceniająca:
- przygotowanie
- sposób przeprowadzania
- znaczenie dla procesu motywowania.
Motywacja w procesie wprowadzania zmian.
Bariery komunikacyjne i ich wpływ na motywacje.
Skuteczne sposoby przekazywania informacji – przykłady dobrych praktyk.
Metody delegowania zadań.

Moduł 10. Błędy.
Najczęstsze błędy popełniane w procesie motywowania.
Wypalenie zawodowe – jak go uniknąć?
Popularne demotywatory.

Moduł 11. Zakończenie warsztatów szkoleniowych.
Podsumowanie warsztatów.
Opinie i pytania Uczestników.
Wręczenie certyfikatów.
Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.


Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego. Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników, wśród których wyróżniamy między innymi scenki sytuacyjne, dyskusje moderowaną, ćwiczenia indywidualne i w grupie. Aby skuteczniej zobrazować przedmiot szkolenia ujęty w formie miniwykładu, przedstawimy inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study).


Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo.
Trener i konsultant biznesowy, doradca, akredytowany coach wspomagający menedżerów i handlowców. Pomaga ludziom osiągać sukcesy i realizować cele poprzez szkolenia i coaching. Doświadczenia trenerskie zbiera od wielu lat. Przygotowując i prowadząc szkolenia opiera się na swoim doświadczeniu życiowym, wieloletnim doświadczeniu w zarządzaniu zespołami czy przedsiębiorstwami, kilkudziesięcioletnim doświadczeniu biznesowym i sprzedażowym w branży farmaceutycznej, FMCG czy usługowej. Swój sukces szkoleniowy opiera na licznej grupie zadowolonych menedżerów, doradców, sprzedawców. Zajmuję się także pracą dla organizacji społecznych, gdzie prowadzę szkolenia z zakresu umiejętności społecznych oraz przedsiębiorczości dla osób niepełnosprawnych czy bezrobotnych. Jest autorem i wykonawcą, zakończonych sukcesem i bardzo dobrze ocenionych, programów dla osób trwale bezrobotnych – „Trener Pracy”.

Koszt szkolenia: 1200.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!

Naszym klientom oferujemy atrakcyjny system rabatowy:

NOWOŚĆ! Zgłoś swój udział w szkoleniu z naszej oferty do końca grudnia 2013r. i odbierz 10% rabat!
Rabat obejmuje również szkolenia planowane w 2014r.

ATRAKCYJNE RABATY DLA FIRM!
Przy zgłoszeniu od 2 do 5 uczestników otrzymują Państwo 10% zniżkę dla każdego uczestnika.
Przy zgłoszeniu min. 6 uczestników 7 uczestnik gratis!

Rabaty dotyczą wszystkich szkoleń dostępnych w ofercie. Oferty rabatowe nie łączą się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwaw szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.



Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl

gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź


Obrazek
Bartłomiej Jachimski

Bartłomiej Jachimski "I zawsze pamiętaj,
że jesteś kimś
wyjątkowym"

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź


Obrazek
Twój produkt może być dobry. Handlowców, musisz mieć najlepszych!

Organizujemy jedyne w Polsce szkolenia sprzedażowe w oparciu o
25-cio modułowy program zarządzania zmianą.
Praktyczne i kompleksowe warsztaty handlowe są najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży, nawet pomimo mniejszej ilości klientów na rynku.

Podczas naszego spotkania z Twoimi pracownikami omówimy m.in.:
Rolę automotywacji i samodyscypliny w życiu zawodowym
Przebieg całego procesu sprzedaży
Metody zarządzania czasem i priorytetami
Sposoby samodzielnego pozyskiwania klientów
Zasady komunikacji elektronicznej
Znaczenie roli rozmowy telefonicznej
Nawiązywanie pierwszego kontaktu
Analizę i kreowanie potrzeb
Tworzenie przejrzystych i atrakcyjnych ofert
Prezentację oferty oraz wybranych rozwiązań
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
Sposoby zwiększania sprzedaży
Budowanie asertywności handlowej
Metody zbijania obiekcji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Proces finalizacji transakcji
Zasady profesjonalnej obsługi posprzedażowej i reklamacyjnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej
Sposoby rozwiązywania konfliktów
Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych
Profile i typologię klientów
Analizę konkurencji
Mowę ciała
Podstawy Neurolingwistycznego Programowania NLP.

Wyposażenie pracowników działów sprzedaży w nowe umiejętności i kompetencje pozwoli Twojej firmie na:
- zwiększenie obrotów;
- wzrost średniej wartości kontraktu;
- zdobycie przewagi konkurencyjnej;
- ograniczenie rotacji pracowników;
- zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na nadzór nad pracownikami;
- podniesienie efektywności i samodzielności Twoich handlowców;
- dalsze budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów.

W trakcie dwóch intensywnych dni treningowych przekażemy Twoim pracownikom wysoce użyteczną wiedzę oraz narzędzia stosowane przez najlepszych handlowców. Skuteczność naszych warsztatów została wielokrotnie potwierdzona pozytywnymi opiniami dotychczasowych uczestników - dołącz do nich już dziś!

Obrazek

Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.
Szkolimy zarówno duże, jak i kilkuosobowe zespoły sprzedażowe.
Więcej informacji oraz kalendarz szkoleń otwartych znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://szkoleniawsprzedazy.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Witam,
zapraszam do odwiedzenia naszej bazy szkoleń: www.abilit.pl , a tam szkolenia między innymi:

Motywowanie zespołu – podnieś zaangażowanie i zachęć do działania swoich pracowników. 2-dniowe intensywne warsztaty.

Zarządzanie ryzykiem w projekcie i budżetowanie projektu – warsztat praktyczny.

System okresowej oceny pracowniczej (SOOP) – efektywna ocena pracy i kompetencji pracowników.

Zapraszamy po kontaktu:
Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl
Błażej Bednarski

Błażej Bednarski Trener kompetencji
menedżerskich i
handlowych

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Warsztaty komunikacji na randce i w związku - promocja

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY „Randka z randką”, które mają na celu pokazanie uczestnikom jakimi czynnikami oddziałujemy na drugą osobę i jakie wrażenie robimy oraz w jaki sposób budujemy zainteresowanie swoją osobą.

Nauczymy cię również w jaki sposób wywieramy wpływ na drugą osobę w bliskich relacjach.

Odpowiemy na pytania:

Jak poznać drugą osobę?
co zrobić, żeby się mną zainteresowała?
jak mogę zainteresować sobą tę drugą osobę?
co zrobić, żeby kontakt przetrwał dłużej niż pierwsze randki?
jak wywrzeć pozytywne wrażenie i je utrzymać?
Na czy polega budowanie stabilnego, dobrego związku, relacji z drugą osobą?

Zakres merytoryczny warsztatów:
Komunikacja międzyludzka – fakty i mity.
Sposób postrzegania świata kluczem do zrozumienia drugiego człowieka.
Budowanie pozytywnych relacji poprzez zachowania i wizerunek siebie – na czym polega i kto tak naprawdę jest za to odpowiedzialny ?
Skuteczne sposoby porozumiewania się z partnerem.
Trening umiejętności budowania relacji poprzez komunikację.

Termin i miejsce: 02 lutego 2014 r. od 10.00 do 16.00 przy ul. Legionów 27 w Łodzi (Schronisko Młodzieżowe mała sala)
Czas trwania warsztatu: 6 godzin zegarowych
Cena: 350 zł

Zapisy telefonicznie lub mailowo. tel. 604198009; 502147503, e-mail: biuro.strefas@gmail.com

Więcej informacji oraz kompleksowe wsparcie matrymonialne http://strefas.forweb.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

KURSY I SZKOLENIA:

- kosmetyczne: makijażu, wizażu, manicure, pedicure, stylizacja paznokci, podologia,
- henna, świecowanie uszu, mikrodermabrazja, mezoterapia,
- masażu : klasyczny, SPA, sportowy, kamieniami
- fotografii: amatorska i profesjonalna
- fryzjerstwo: kurs fryzjerski, technikum fryzjerskie
- artystyczne: muzykoterapia, arteterapia, florysta

----> http://www.erudio.com.pl/

ERUDIO (Łódź. ul Pomorska 83/85)
można się zapisywać tel: 784 009 277
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Szkolenia otwarte -Łódź

Oczaruj klienta – techniki sprzedaży dla handlowców


Adresaci szkolenia:
Obecni i przyszli sprzedawcy, którzy mają do czynienia z klientem indywidualnym oraz grupowym. Szkolenie skierowane jest do telemarketerów, prezenterów oraz osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią.

Cel szkolenia:
Zwrócenie uwagi na błędy popełniane przez uczestnika, których brak spowoduje, że będzie on o stopień lepszy w rozmowach z potencjalnym nabywcą produktu bądź usługi. Wdrażanie tajników skutecznej sprzedaży,, „chwytów”, które działają na klienta. Zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Wiedza o tym, jak budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie handlowej, jak zarabiać więcej.
Niezależnie od tego czy uczestnik pracuje jako telemarketer, stacjonarnie, jeździ do klienta czy też zajmuje się prezentacjami produktowymi przed większą grupą osób, Jego sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzysta podane wskazówki. Nawet jeśli uczestnik jest wieloletnim doświadczonym sprzedawcą z pewnością nurtują Go problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.

Korzyści ze szkolenia:
Zdobyta wiedza pozwoli na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.
ogromna porcja wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem
informacja zwrotna by stać się jeszcze lepszy w tym, co się robi
ćwiczenie razem z uczestnikami szkolenia
wymiana dotychczas zdobytą wiedzą
materiały szkoleniowe i certyfikat
cateringu
praca w małej grupie i otrzymywanie indywidualnych wskazówek.

Program szkolenia:

1. Wstęp – „Rundka powitalna”; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia
2. Czym jest sprzedaż, czyli zdrowe podejście do klienta
3. Etapy sprzedaży
4. Automotywacja oraz koncepcja siebie w sprzedaży
5. Badanie potrzeb klienta – zadawanie pytań, słowa – klucze
6. Praca z „trudnym” klientem – typy osobowości, sposoby reagowania
7. Podsumowanie szkolenia


Cena zawiera:
udział w szkoleniu
materiały szkoleniowe
lunch
całodniową przerwę kawową
certyfikaty

Kontakt:
Justyna Moreń
Stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Telefon 797 011 690

szczegóły oferty na stronie:
https://www.apedukacjaszkoleniaoddzialy.pl


WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
* Program szkolenia może zostać zmieniony w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta

Następna dyskusja:

Szkolenia otwarte - Łódź




Wyślij zaproszenie do