konto usunięte
Temat: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU...
"Profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim".Data rozpoczęcia - 2010-11-29
Czas trwania - 2 dni
Miejsce - Łódź
W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wkład prywatny wynosi od 174,36 PLN do 348,72 PLN.
Szczegóły
Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności związanych z:
-budowaniem pozytywnych relacji z rozmówcami
-nadawaniem rozmowom pożądanej struktury
-przekonywaniem rozmówców do swojej argumentacji
-interpretacją różnych zachowań rozmówców i bardziej świadomą kontrolą własnych zachowań
-głównymi technikami manipulacyjnymi
-obroną przed niepożądanym wpływem
Obok modułu językowego, kładącego nacisk na przećwiczenie najbardziej przydatnych w skutecznej komunikacji struktur (otwarcia, techniki parafrazy, rodzaje pytań, czasowniki modalne etc.), szkolenie dostarcza wiedzy z szerokiego spektrum zagadnień związanych ze skuteczną komunikacją, perswazją i manipulacją:
-komunikacja niewerbalna
-odzwierciedlanie i unikanie odzwierciedlania zachowań rozmówcy
-sposoby radzenia sobie z tzw. trudnymi rozmówcami
-rodzaje pytań, okoliczności ich stosowania
-reagowanie na sygnały negatywne i obiekcje
-skuteczna argumentacja
-sensoryczne typy osobowościowe a skuteczna komunikacja
-podstawowe techniki wywierania wpływu
Szkolenie składa się z części teoretycznej i zasadniczej części praktyczno – warsztatowej, podczas której uczestnicy mają okazję zastosować zdobytą wiedzę językowo-komunikacyjną.
W szkoleniu mogą wziąć udział właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw,
zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.
ZGŁOSZENIA:
Wystarczy przesłać swoje dane(imię i nazwisko, nazwa firmy)na adres: a.lach@europrofes.pl, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy:
http://profesjonalneszkolenia.pl/szkolenia.html?traini...
lub telefonicznie:022 839 55 99 wew. 125.
Zapraszam Serdecznie
Pozdrawiam,
Aleksandra Łach
Europrofes Sp. z o.o.
http://europrofes.pl
ul.Sielecka 22, 00-738 Warszawa
tel. 022 883 50 37
a.lach@europrofes.pl