konto usunięte
Temat: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU...
Mam przyjemność zaprosić na szkolenie "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU ANGIELSKIM" - dofinansowane nawet w 80% z budżetu Unii Europejskiej.W szkoleniu mogą wziąć udział właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw,
zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.
CENA:
Wartość szkolenia to 871.78 PLN. Cena szkolenia uzależniona jest od wielkości przedsiębiorstwa i tak np.:
• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 174.36 PLN (wkład prywatny)
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 261.54 PLN (wkład prywatny)
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 348.72 PLN (wkład prywatny)
TERMIN:
05/06 października 2010 r.
TRENER:
Marta Sobczak
SZCZEGÓŁY:
1. Część ogólna
* Rola języka angielskiego we współczesnej komunikacji biznesowej – wprowadzenie.
* Definicja klienta.
* Podstawowe zachowania klientów.
* Aspekty komunikacji międzykulturowej:
o wzorce anglosaskiej kultury korporacyjnej a polskie realia biznesowe
o przykłady zróżnicowanego podejścia do klientów z różnych kręgów kulturowych
o modele komunikacji werbalnej w (międzynarodowym) języku angielskim oraz różnice między nimi
* Komunikacja niewerbalna w kontekście obsługi klienta
o wpływ komunikacji niewerbalnej
o składniki komunikacji niewerbalnej
o lista zaleceń dotyczących poszczególnych elementów komunikacji niewerbalnej w kontekście obsługi klienta
o warsztaty praktyczne – wywieranie dobrego pierwszego wrażenia
* Środki komunikowania się, sztuka aktywnego słuchania.
* Wpływ klienta na przedsiębiorstwo.
* Umiejętne rozwiązywanie problemów klientów i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
* Sposoby odnoszenia się do klientów.
* Poziomy zadowolenia klientów.
* Skargi i reklamacje – jak postępować z niezadowolonymi klientami?
* Proces komunikacji.
* Aktywne kierowanie rozmową.
* Schematy prowadzenia rozmów z klientami.
* Określenie potrzeb klienta na podstawie rozmowy, efektywne rozmowy z klientami, którzy nie wiedzą, czego chcą; techniki „obłaskawiania” klientów.
* Działania zabronione w kontaktach z klientami.
* Przygotowanie do spotkania z klientem.
* Techniki opanowania stresu związanego z kontaktami z klientami
2. Część językowa
* Gramatyka zwrotów grzecznościowych niezbędnych w pracy z klientem. przykłady i ćwiczenia.
* Językowe środki łagodzenia sytuacji konfliktowych – język angielski
* Warsztaty fonetyczne – poprawna wymowa w kontaktach z klientami, ćwiczenia praktyczne
* Rola i znaczenie tzw. ‘small talk’
* Unikanie potoczności a prostota wypowiedzi w języku angielskim
* typowe kalki językowe. wpływ języka polskiego na efektywną komunikację w języku angielskim. tzw. ‘false friends’ – pułapki leksykalne w języku angielskim
* Indywidualne sesje korekcyjne dla każdego uczestnika.
Rozdanie zaświadczeń ukończenia szkolenia.
ZGŁOSZENIA:
Wystarczy przesłać swoje dane(imię i nazwisko, nazwa firmy)na adres: a.lach@europrofes.pl, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy:
http://profesjonalneszkolenia.pl/szkolenia.html?traini...
lub telefonicznie:022 839 55 99 wew. 125.
Zapraszam Serdecznie
Pozdrawiam,
Aleksandra Łach
Europrofes Sp. z o.o.
http://europrofes.pl
ul.Sielecka 22, 00-738 Warszawa
tel. 022 883 50 37
a.lach@europrofes.pl