Damian
Wilpert
Trener wystąpień i
sprzedaży
Temat: Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku
Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunkuCELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.
Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.
Dla kogo:
- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta
- asystentów sprzedaży.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.
Rola pierwszego wrażenia z klientem
– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.
– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta
2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.
Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.
– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.
– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,
– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.
3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.
Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.
4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.
– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne
5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów - nowoczesne skuteczne sposoby.
279 zł/netto
Za drugą osobę 20% rabatu.
Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)
Cena netto szkolenia obejmuje również:
obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.
http://www.deaszkolenia.pl
http://www.facebook.pl/deaszkolenia
http://www.katalogdea.pl