Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.

Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.

Dla kogo:

- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta

- asystentów sprzedaży.



PROGRAM SZKOLENIA :

1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.

Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.

– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.

– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,

– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.

3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.

Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.

4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.

– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne

5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów - nowoczesne skuteczne sposoby.




279 zł/netto


Za drugą osobę 20% rabatu.

Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)

Cena netto szkolenia obejmuje również:

obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

http://www.deaszkolenia.pl
http://www.facebook.pl/deaszkolenia
http://www.katalogdea.pl