Joanna
C.
coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)
Temat: Sprzedawca – wyrobnik czy wirtuoz? / Trening efektywnej...
Sprzedawca – wyrobnik czy wirtuoz? / Trening efektywnej sprzedażyJak sprzedawać? Skutecznie. Jak to zrobić? Być atrakcyjnym dla Klienta. Recepta prosta,
jak przepis na omlet. Tylko ile razy jadłeś omlet, który Ci rzeczywiście smakował? A może był tylko zjadliwy? Na jak wiele sposobów potrafisz go przygotować? Bo przecież podniebienia klientów bywają przeróżne. Jedni wolą na słodko inni na słono. Umiesz je rozpoznać?
Pierwsza część dnia: Co sprzedajesz?
Szara garsonka czy kolorowy żakiet?
Sprzedawanie to proces wymagający zaangażowania i ogromnej energii. Aby zainteresować klienta trzeba samemu być interesującym.
Pierwsza część treningu odpowiadamy na pytania:
jak budować stan energii i pewności siebie?
jak mądrze wyróżnić się i być zapamiętanym?
jak odkryć i wykorzystać swój naturalny talent?
Dopasowanie czy prowadzenie?
Kontakt z klientem do układ partnerski w którym obie strony mają dużo do zaoferowania. Sekret skutecznego prowadzenie rozmowy polega na dopasowaniu się do klienta i uszanowaniu jego przekonań i wartości.
Zagadnienia omawiane w tej części treningu to:
mechanizmy dopasowania się do rozmówcy
odpasowanie jako element komunikacji
system wartości i praca na nim
Ręce wzdłuż ciała czy wolna gestykulacja?
Mowa ciała obrosła ogromną ilością mitów i legend. Czy rzeczywiście jest jeden klucz
do czytania naszych gestów? Czy można „czytać” mowę ciała w oderwaniu od pozostałych części komunikatu?
Trzecia część treningu odpowiada na pytania:
jak słuchać żeby usłyszeć?
jak mówić żeby być wysłuchanym?
co to znaczy być spójnym?
jak sprzedawać przez telefon?
Metaprogramy czyli jak funkcjonujemy
Cudownie byłoby mieć instrukcję obsługi klienta. Niestety każdy rozmówca jest inny i nie ma jednego uniwersalnego zbioru porad. Są jednak prawidłowości według których my ludzie działamy. Jak zatem z nich skorzystać?
Ostatnia część treningu zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
sposobami motywacji (oraz automotywacji)
„uporem” czyli ilością podejmowanych prób znalezienia rozwiązania
Prowadzący:
Maciej Cichocki - trener biznesu i rozwoju, coach
Zapraszamy.
Koszt 450 zł (wliczony trening, materiały, certyfikat, catering)
Miejsce: Wrocław
Typ:
Spotkanie publiczne
Adres:
WROCŁAW
Czas:
6.03. 2009 od godziny 10:00 do 18:00
Kontakt
firma@ers-szkolenia.pl