Joanna
C.
coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)
Temat: Sprzedawca - budowanierelacji z Klientem telefonicznie i...
Sprzedawca - budowanierelacji z Klientem telefonicznie i osobiścieSprzedawca – wyrobnik czy wirtuoz?
Jak sprzedawać? Skutecznie.
Jak to zrobić? Być atrakcyjnym dla Klienta. Recepta prosta, jak przepis na omlet.
Tylko ile razy jadłeś omlet, który Ci rzeczywiście smakował? A może był tylko zjadliwy?
Na jak wiele sposobów potrafisz go przygotować?
Bo przecież podniebienia Klientów bywają przeróżne.
Jedni wolą na słodko inni na słono. Umiesz je rozpoznać?
Dzień pierwszy: Co sprzedajesz?
Szara garsonka czy kolorowy żakiet?
Sprzedawanie to proces wymagający zaangażowania i ogromnej energii.
Aby zainteresować klienta trzeba samemu być interesującym.
Pierwsza część treningu odpowiadamy na pytania:
jak budować stan energii i pewności siebie?
jak mądrze wyróżnić się i być zapamiętanym?
jak odkryć i wykorzystać swój naturalny talent?
Dopasowanie czy prowadzenie?
Kontakt z Klientem do układ partnerski w którym obie strony mają dużo do zaoferowania.
Sekret skutecznego prowadzenie rozmowy polega na dopasowaniu się do Klienta
i uszanowaniu jego przekonań i wartości.
Zagadnienia omawiane w tej części treningu to:
mechanizmy dopasowania się do rozmówcy
odpasowanie jako element komunikacji
system wartości i praca na nim
motywacja siebie, motywacja Klienta
Ręce wzdłuż ciała czy wolna gestykulacja?
Mowa ciała obrosła ogromną ilością mitów i legend. Czy rzeczywiście jest jeden klucz
do czytania naszych gestów? Czy można „czytać” mowę ciała w oderwaniu od pozostałych części komunikatu?
Trzecia część treningu odpowiada na pytania:
jak słuchać żeby usłyszeć?
jak mówić żeby być wysłuchanym?
co to znaczy być spójnym?
„uporem” czyli jaką obrać ilość prób znalezienia rozwiązania Klientowi i na Klienta?
Metaprogramy czyli jak funkcjonujemy
Cudownie byłoby mieć instrukcję obsługi klienta. Niestety każdy rozmówca jest inny
i nie ma jednego uniwersalnego zbioru porad. Są jednak prawidłowości według których my ludzie działamy. Jak zatem z nich skorzystać?
Dzień drugi: „Halloo, hallo...”
mówić czy słuchać – jak wzbudzić zainteresowanie rozmówcy
gestykulacja przez telefon
system wartości – identyfikacja i dopasowanie w rozmowie
umawianie spotkań
sprawdźmy jak teraz uczestnicy rozmawiają
dobre wrażenie – klucz do dalszej współpracy
do zobaczenia – co zabierasz ze sobą?
Informacje dodatkowe
W treningu wykorzystujemy muzyką oraz fragmenty filmów. Część teoretyczna uzupełnione jest zadaniami pozwalającymi na praktyczne zastosowanie omawianych metod. Energia generująca się w trakcie szkolenia jest motorem napędowym działania na szkoleniu i w późniejszej pracy.
Trening poprowadzi:
Maciej Cichocki
Specjalizacja:
• Budowanie zespołów,
• Kształcenie teleinformatyczne,
• Zarządzanie zespołami i projektami.
Coś o Nim:
"Tam gdzie nie można pozornie dojść i czego nie powinno się niby pokonać tam poślij Macieja"-
to zdanie najlepiej oddaje kim jest i jaki jest Maciej.
Człowiek nastawiony na budowanie relacji zespołowych i porozumienie win- win. Trener,
który potrafi wyprowadzić trening na "górę możliwości" dosłownie i w przenośni (treningi
z dodatkami sportowymi ;) ). Aktywny poszukiwacz przygód i doświadczeń, które budują.
Joanna Czarnecka
Specjalizacja:
• Coaching indywidualny i systemowy,
• Budowanie zespołów,
• Budowanie relacji / komunikacja
Coś o niej:
„Widzi to czego nie widać na pierwszy rzut oka i budzi chęć działania tam gdzie wkradło się zniechęcenie i zwątpienie” - to zdanie które w skrócie określa jak działa Joanna.
Wchodzi w grupę i na nowo ją zapoznaje z sobą tak by współdziałali bardziej efektywnie
i kreatywnie, wskazuje zasoby i ukierunkowuje gdzie poszukiwać wzmocnień dla „braków”.
Kontakt:
Centrum Szkoleniowo – Artystyczne ERS
firma@ers-szkolenia.pl
ers-szkolenia.pl
tel. 504 269 232