Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Sprzedawca - budowanierelacji z Klientem telefonicznie i...

Sprzedawca - budowanierelacji z Klientem telefonicznie i osobiście

Sprzedawca – wyrobnik czy wirtuoz?

Jak sprzedawać? Skutecznie.
Jak to zrobić? Być atrakcyjnym dla Klienta. Recepta prosta, jak przepis na omlet.
Tylko ile razy jadłeś omlet, który Ci rzeczywiście smakował? A może był tylko zjadliwy?
Na jak wiele sposobów potrafisz go przygotować?
Bo przecież podniebienia Klientów bywają przeróżne.
Jedni wolą na słodko inni na słono. Umiesz je rozpoznać?



Dzień pierwszy: Co sprzedajesz?


Szara garsonka czy kolorowy żakiet?


Sprzedawanie to proces wymagający zaangażowania i ogromnej energii.
Aby zainteresować klienta trzeba samemu być interesującym.


Pierwsza część treningu odpowiadamy na pytania:

 jak budować stan energii i pewności siebie?
 jak mądrze wyróżnić się i być zapamiętanym?
 jak odkryć i wykorzystać swój naturalny talent?


Dopasowanie czy prowadzenie?

Kontakt z Klientem do układ partnerski w którym obie strony mają dużo do zaoferowania.
Sekret skutecznego prowadzenie rozmowy polega na dopasowaniu się do Klienta
i uszanowaniu jego przekonań i wartości.


Zagadnienia omawiane w tej części treningu to:

 mechanizmy dopasowania się do rozmówcy
 odpasowanie jako element komunikacji
 system wartości i praca na nim
 motywacja siebie, motywacja Klienta


Ręce wzdłuż ciała czy wolna gestykulacja?

Mowa ciała obrosła ogromną ilością mitów i legend. Czy rzeczywiście jest jeden klucz
do czytania naszych gestów? Czy można „czytać” mowę ciała w oderwaniu od pozostałych części komunikatu?

Trzecia część treningu odpowiada na pytania:

 jak słuchać żeby usłyszeć?
 jak mówić żeby być wysłuchanym?
 co to znaczy być spójnym?
 „uporem” czyli jaką obrać ilość prób znalezienia rozwiązania Klientowi i na Klienta?



Metaprogramy czyli jak funkcjonujemy

Cudownie byłoby mieć instrukcję obsługi klienta. Niestety każdy rozmówca jest inny
i nie ma jednego uniwersalnego zbioru porad. Są jednak prawidłowości według których my ludzie działamy. Jak zatem z nich skorzystać?


Dzień drugi: „Halloo, hallo...”

 mówić czy słuchać – jak wzbudzić zainteresowanie rozmówcy
 gestykulacja przez telefon
 system wartości – identyfikacja i dopasowanie w rozmowie
 umawianie spotkań
 sprawdźmy jak teraz uczestnicy rozmawiają
 dobre wrażenie – klucz do dalszej współpracy

do zobaczenia – co zabierasz ze sobą?






Informacje dodatkowe

W treningu wykorzystujemy muzyką oraz fragmenty filmów. Część teoretyczna uzupełnione jest zadaniami pozwalającymi na praktyczne zastosowanie omawianych metod. Energia generująca się w trakcie szkolenia jest motorem napędowym działania na szkoleniu i w późniejszej pracy.

Trening poprowadzi:

Maciej Cichocki
Specjalizacja:
• Budowanie zespołów,
• Kształcenie teleinformatyczne,
• Zarządzanie zespołami i projektami.

Coś o Nim:

"Tam gdzie nie można pozornie dojść i czego nie powinno się niby pokonać tam poślij Macieja"-
to zdanie najlepiej oddaje kim jest i jaki jest Maciej.
Człowiek nastawiony na budowanie relacji zespołowych i porozumienie win- win. Trener,
który potrafi wyprowadzić trening na "górę możliwości" dosłownie i w przenośni (treningi
z dodatkami sportowymi ;) ). Aktywny poszukiwacz przygód i doświadczeń, które budują.

Joanna Czarnecka
Specjalizacja:
• Coaching indywidualny i systemowy,
• Budowanie zespołów,
• Budowanie relacji / komunikacja

Coś o niej:
„Widzi to czego nie widać na pierwszy rzut oka i budzi chęć działania tam gdzie wkradło się zniechęcenie i zwątpienie” - to zdanie które w skrócie określa jak działa Joanna.
Wchodzi w grupę i na nowo ją zapoznaje z sobą tak by współdziałali bardziej efektywnie
i kreatywnie, wskazuje zasoby i ukierunkowuje gdzie poszukiwać wzmocnień dla „braków”.

Kontakt:

Centrum Szkoleniowo – Artystyczne ERS
firma@ers-szkolenia.pl
ers-szkolenia.pl
tel. 504 269 232