konto usunięte

Temat: Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/asystentki /...

link do spotkania:
tutaj
:)

Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/asystentki / English
for Secretaries and Personal Assistants


Treść:
Szkolenie językowo-zadaniowe w zakresie komunikacji i obsługi
klienta, adresowane do asystentek i sekretarek. Oprócz terminologii
pozwalającej na zwiększenie jakości obsługi klienta i
prowadzenia rozmów telefonicznych, szkolenie dostarcza wiedzy
praktycznej jak efektywniej wykorzystywać czas, właściwie
dobierać metody, techniki i formy komunikowania się oraz
skutecznie działać w sytuacjach trudnych. Szkolenie obejmuje
również rozwijanie umiejętności sporządzania korespondencji
handlowej, tj. zapytanie ofertowe, oferta, zamówienie, reklamacja,
protokół zebrania.

Cele szkolenia:
1. Zapewnienie swobodnej komunikacji pomiędzy pracownikiem a
przełożonym i klientami
2. Umożliwienie stosowania oficjalnego słownictwa na co dzień
3. Umożliwienie samodzielnego przygotowywania i tłumaczenia
tekstów branżowych: memorandum, ofert handlowych, zapytań
ofertowych, zamówień, reklamacji
4. Zwiększenie autonomii w pracy

Program szkolenia:

1. Zasady prowadzenia profesjonalnej rozmowy w języku angielskim;
2. Reguły obyczajowe związane z: powitaniem, przedstawianiem,
tytułowaniem;
3. Poprawność języka i jego doskonalenie (gramatyka, stylistyka,
akcent);
4. Umiejętne przekazywanie poleceń przełożonego innym
pracownikom;
5. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i
przełożonym;
6. Rozwijanie precyzji w komunikacji w języku angielskim;
7. Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania;
8. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim;
9. Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie;
10. Telefonowanie;
11. Przyjmowanie telefonów od Klientów: zasady przedstawiania
się, rozpoznanie; sytuacji, wymiana informacji, odpowiednie
argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń, kończenie rozmowy;
12. Prowadzenie rozmowy telefonicznej wychodzącej - prowadzenie
rozmowy w celu rezerwacji miejsc hotelowych, biletów itp.;
13. Udział w zebraniach;
14. Współpraca z przełożonym: prowadzenie terminarza, ustalanie
terminów spotkań;
15. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim: email, list,
faks, memorandum, raport,
16. Prowadzenie korespondencji handlowej: list intencyjny, oferta
handlowa, zapytanie ofertowe, zamówienie, reklamacja.

* W celu uzyskania szczegółowych programów szkoleń prosimy o
kontakt. Nasz specjalista udzieli Państwu wszelkich informacji
dotyczących oferowanych programów szkoleń.



Format szkolenia:
Niezmiernie intensywne i interaktywne warsztaty językowe z
wykorzystaniem metody komunikacyjnej i metod aktywnej pracy z
grupą: autotesty, burza mózgów, dyskusje-wymiana doświadczeń,
odgrywanie ról, case study, gry symulacyjne, nagranie i analiza
video.

Czas trwania szkolenia:
17 godzin, 2 dni szkolenia.

Tryb szkolenia:
Otwarte.

Cena:
Uczestnictwo 1 osoby (2 dni szkolenia) 1360,00 zł.
Każda piąta osoba reprezentująca tę samą firmę uczestniczy w
szkoleniu bezpłatnie. Zniżka 80 zł do 28 lutego 2009.

W cenę wliczono:
Cena szkolenia otwartego obejmuje:
- serwis kawowy
- lunche
- materiały szkoleniowe
- certyfikaty ukończenia szkolenia Vocational English.

Certyfikaty:
Certyfikat ukończenia szkolenia Vocational. Training Progress
Report - raport dotyczący przebiegu realizacji szkolenia i
osiągniętych kwalifikacji.

Dane adresowe organizatora:
The English Cocktail
ul. Okrzei 32
03-710 Warszawa
tel. fax: + 48 22 670 43 33
office@theenglishcocktail.com.pl
http://www.theenglishcocktail.com.pl

konto usunięte

Temat: Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/asystentki /...

A organizujecie coś takiego w Warszawie?



Wyślij zaproszenie do