Krzysztof Kurek

Krzysztof Kurek Management &
Marketing,SEO, SEM,
Analityka
Internetowa

Temat: SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG - praktyczna -...

Praktyczna forma szkolenia oraz trenerzy eksperci w temacie umożliwią uczestnikom rozwinięcie swoich umiejętności i poszerzenie wiedzy w zakresie:

1. METOD POZYSKIWANIA KLIENTÓW
-Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych – formy , możliwości
-Budowanie pożądanej relacji
-Budowanie zaufania, własnej wiarygodności , wzbudzanie sympatii
-Metody i techniki ułatwiające porozumienie
-Rozpoznawanie potrzeb , oczekiwań i preferencji klientów
-Zaspokajanie potrzeb psychologicznych – znaczenie i sposoby
-Techniki budowania wizerunku profesjonalisty
-Autoprezentacja
-Metody budowania własnej osobistej marki

2. METODYKA PROWADZENIE ROZMÓW
-Warunki i okoliczności spotkań i rozmów
-Właściwe przygotowanie się do spotkania – posługiwanie się listą kontrolną
-Etapy rozmowy i kluczowe momenty
-Konstruktywna i przyjazna komunikacja z klientem – techniki dopasowania stylu komunikacyjnego do klienta - rozpoznanie własnego indywidualnego stylu za pomocą profesjonalnego kwestionariusza
-Budowanie właściwego klimatu
-Savoir vivre spotkań

3. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY
-Język werbalny i niewerbalny skutecznej argumentacji i przekonywania
-Techniki dopasowania oferty do potrzeb i preferencji klienta
-Techniki prezentowania produktu
-Techniki prezentowania ceny
-Techniki negocjowania

4. RADZENIE SOBIE Z ODMOWĄ, ZASTRZEŻENIAMI, OBIEKCJAMI , POSTĘPOWANIE W SYTUACJACH TRUDNYCH
-techniki komunikacyjne w sytuacjach trudnych
-inwentarz odpowiedzi na typowe obiekcje i zastrzeżenia
-charakterystyki typowych „ trudnych „ klientów” i strategie konstruktywnego radzenia sobie
-radzenie sobie z zachowaniami agresywnymi i obraźliwymi

5. HANDLOWIEC W DOBREJ FORMIE PSYCHOFIZYCZNEJ
-Znaczenie dobrej formy psychicznej w osiąganiu własnej skuteczności
-Rozpoznanie własnych mocnych stron i kompetencji sprzyjających osiąganiu -sukcesu zawodowemu
-Inwentarz pomocnych przeformułowań w sytuacjach niepowodzenia
-Techniki budowania pozytywnego nastroju, podejścia, automotywacji
-Techniki relaksacyjne, odprężające obniżające stres i frustrację
-Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu

Metody pracy na szkoleniu: praktyczna – warsztatowa forma zajęć, ćwiczenie umiejętności, praktyczne zadania, filmy instruktażowe, prezentacje multimedialne, kwestionariusze psychologiczne

WYKŁADOWCY:
Katarzyna Duńska - Psycholog - absolwentka Uniwersytetu im. A, Mickiewicza w Poznaniu, licencjonowany praktyk NLP. Obecnie współpracuje jako wykładowca z Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Wyższą Szkołą Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Certyfikowany doradca zawodowy z uprawnieniami do stosowania testów m in. test Achtnicha, test Bergera, metoda Thomasa. Jako trener specjalizuje się w prowadzeniu treningów wystąpień publicznych, autoprezentacji, treningów asertywności, treningów rozwijających umiejętności interpersonalne, warsztatów radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Elżbieta Gendera - Pedagog - absolwentka Uniwersytetu im. A, Mickiewicza w Poznaniu, licencjonowany praktyk NLP. Obecnie współpracuje jako wykładowca z Wyższą Szkołą Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Certyfikowany doradca zawodowy z uprawnieniami do stosowania testów m in. test Achtnicha, metoda Thomasa. Jako trener specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w zakresu komunikacji interpersonalnej, wdrażania i przeprowadzania systemu oceny pracowników, profesjonalnej obsługi klienta, etyki w kontekście przeciwdziałania korupcji, doboru pracowników do stanowisk służbowych

TERMIN I MIEJSCE:
Termin: 25-26 listopada 2010 (szkolenie dwudniowe)
Miejsce: "Dom Technika" NOT, ul. Wieniawskiego 5/9, Poznań

CENA:
Promocyjna cena za udział w szkoleniu wynosi: 470 zł /os

Jednocześnie chcę także poinformować, że kontynuacją tego szkolenia mogą być szkolenia:
Sprawnie, grzecznie i skutecznie – profesjonalizm w kontakcie z interesantem ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji trudnych

Spokojnie, przyjaźnie i stanowczo – asertywność w sytuacjach służbowych / zawodowych

Jak skutecznie negocjować?

które także aktualnie są w naszej ofercie szkoleniowej. Opisy wszystkich szkoleń można znaleźć na stronie: http://not.poznan.pl

KONTAKT:
Krzysztof Kurek
e-mail: centrum@not.poznan.pl
http://not.poznan.pl