Anna (Szaniawska) Pstrągowska

Anna (Szaniawska)
Pstrągowska
Koordynator zespołu,
Koordynator
projektów

Temat: Specjalistyczny kurs HR - 3 dniowy

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3 dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie jest kompleksowe i mówić będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez dział personalny. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy jaki potrzebny jest do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm i wyposaży uczestników w umiejętności, które zwiększą efektywność pracy w obszarach związanych z doborem personelu, zarządzaniem szkoleniami i komunikacją wewnętrzną uczestników szkolenia.

Adresatami szkolenia są osoby zainteresowane tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno ci, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osoby wiążące swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszyscy pragnący uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterzy, szkoleniowcy, kadrowcy, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Zakres tematyczny szkolenia:
• Zmiany w trendach zarządzania zasobami ludzkimi i rola działu zasobów ludzkich w nowoczesnych organizacjach
• Tworzenie opisów stanowisk pracy i profili kompetencyjnych
• Metody rekrutacji i selekcji personelu
• Zagadnienia prawa pracy związane ze stosunkiem pracy
• Metody rozwoju pracowników i zarządzanie szkoleniami
• Ocena okresowa pracowników
• Zarządzanie talentami
• Outplacement

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Metodyka zajęć:
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi: ćwiczenia indywidualne i praca w grupach, symulacja, burza mózgów, mini wykład, studia przypadku.

Termin:
9 – 11 września 2011

Czas trwania:
3 dni

Cena:
Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
330 zł netto (przy zgłoszeniu do 30 sierpnia)
380 zł netto (przy zgłoszeniu od 31 sierpnia)

Dla osób pracujących:
470 zł netto (przy zgłoszeniu do 30 sierpnia)
520 zł netto (przy zgłoszeniu od 31 sierpnia)

Zniżki obowiązują także w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby), niezależnie od daty zgłoszenia.
Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy również faktury.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w Siedlcach.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Informacje o prowadzących szkolenie:

Kamil Rajtarski
– Business Development Manager, Analityk Rynku Pracy, Doradca Personalny i Trener Biznesu.
Specjalista kreowania profesjonalnego wizerunku personalnego i pracodawców. Praktyk oceny poziomu i rozwoju kompetencji pracowników. Od 2006 roku związany z branżą consultingu biznesowego w obszarze usług rekrutacyjnych i szkoleniowych. Posiada szerokie doświadczenie w rekrutacji osób na stanowiska wyższego szczebla specjalistycznego oraz kadry zarządzającej. Zajmuje się doskonaleniem kompetencji społecznych i kierowniczych oraz doskonaleniem organizacji. Realizuje także projekty rekrutacji i selekcji personelu oraz współprowadzi projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji.

Kamila Dudek – Konsultant ds. Rekrutacji, Diagnosta i Trener. Psycholog, specjalista ludzkiej osobowości i pasjonat metod rozwojowych. Związana z pracą nad zagadnieniami kompetencji, zarówno w wewnętrznych strukturach korporacyjnych, jak i konsultingu. Ukończyła administrację w UHP, studiowała na wydziale Ekonomii i Biznesu Uniwersytetu w Mariborze. Posiada doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych typu Development Center dla kadry managerskiej, a także w tworzeniu i przeprowadzaniu projektów typu outplacement.
Jako trener współorganizuje projekty szkoleniowe oraz tworze autorskie programy szkoleniowe z zakresu umiejętności interpersonalnych i zarządzania zasobami ludzkimi wsparte własnymi narzędziami i ćwiczeniami.
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:
Anna Szaniawska
e-Mail: anna.szaniawska@y-consulting.pl
Tel: 792-314-615
Możliwy również kontakt przez wiadomość prywatną.Anna Szaniawska edytował(a) ten post dnia 29.08.11 o godzinie 21:18