Katarzyna Anosowicz Head of CX
Temat: brak znajomości angielskiego przyczyną polskiego...
Oto +/- jak wyglądają social media na świecie:http://www.slideshare.net/shantanu.adhicary/web-20-and...
http://wearesocial.net/blog/2009/09/matters/
to przykład, co jest możliwe dzięki SM:
http://www.youtube.com/watch?v=1CRs-7lRlPo
a to oblicze znajomości social mediów w Polsce:
http://www.slideshare.net/dlinkpl/serwisy-spoecznociow...
Brak swobodnego poddania się fali wynika z tego, że większość polskich użytkowników nie rozumie dominującego w niej języka, przez co fala jest mało atrakcyjna?
Czy może chodzi o polski sprzeciw dla 'kopiowania' oryginalnych tworów, jak przy okazji głosów w sprawie śledzika?
I z 'trzeciej' strony: może twórcy polskich SM wciąż nie do końca pojmują istotę web 2.0? (zaporowe ceny dla firm, które chcą tworzyć profile/akcje na NK, śledzik, który od początku narzuca się uczestnikom nie tłumacząc im swojego charakteru?)
Więc jak to jest? :)