Bartosz
B.
Progress Project Sp.
z o.o.
Bartosz
B.
Progress Project Sp.
z o.o.
Temat: Profesjonalna obsługa klienta
Witam serdecznie,
W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Profesjonalna obsługa klienta”.
Celem szkolenia jest taka zmiana postaw i umiejętności uczestników szkolenia, aby potrafili budować poczucie odpowiedzialności za pracę i relacje z klientami oraz wzmocnili swoją satysfakcję z wykonywanej pracy. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta nauczy pracowników takiego prowadzenia rozmowy z klientem aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi zawsze wracał zadowolony. Przećwiczone zostaną sytuacje przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan emocjonalny klienta. Szkolenie dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi profesjonalnego dbania o relacje i zadowolenie klienta tak, aby zaspokajać potrzeby klienta i sprawiać, aby nie tylko był wierny firmie, ale gorąco polecał ją innym.
Data i miejsce szkolenia:
09-10.05.2011 - Centrum Europrofes ; Katowice, ul. Stawowa 10
Szkolenie poprowadzi Marta Miechowicz - Absolwentka m.in. Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. Doświadczenie trenerskie z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta oraz coachingu biznesowego zdobyła min. w firmie Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Catman Consulting, Wektor Consulting, Communication One Consulting, Call Center Training oraz firmie outsourcingowej ContactPoint, gdzie pracowała jako trener wewnętrzny szkoląc kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta.
W ramach 2-dniowego szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe;
- lunch x2;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu
Całkowity koszt szkolenia wynosi jedynie 790 PLN netto. Płatności są regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.
Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie formularza.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=110
Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220
Pozdrawiam,
Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl