Ewa
Sabajtis
(Pokrywa)
PracowniaSHU.pl
Temat: Strategia marki dla Rzeszowa
Coś nowego się wydarzyło w promocji Rzeszowa. Rozstrzygnięto przetarg na strategię marki. Jedynym kryterium była cena. Wygrała firma Public Profits.A oto kilka słów o zwyciescy:
Firma Public Profits, opracowała fragment strategii Kielc w 2006r. GW Rzeszów pisze, że Kielce nie zrealizowały żadnego pomysłu ze strategii. Sam ten fakt powinien być zastanawiający.
Kampania "Don't give up, You're in Kielce" zrealizowana chyba w 2007 r jest wymieniana jako przykład antypromocji, poświęcono jej nawet prześmiewczy reportaż w głównym wydaniu Faktów TVN.
Kampania Join Kielce & Win została w ostatnim numerze czasopisma Manager opisana tak:
"Palmy pierwszeństwa w konkursie na najbardziej banalną i bezsensowną kampanię chyba długo nikt nie odbierze stolicy województwa Świętokrzyskiego, które swego czasu promowało się "finezyjnym" hasłem Join Kielce and win"
dodatkowo Public Profits zaliczyła wpadkę przy okazji Systemu Informacji Miejskiej w Gdańsku:
"System Informacji Miejskiej miał być chlubą Gdańska. Kosztował do tej pory 300 tysięcy złotych. Niestety, tabliczki wystawiły miasto na pośmiewisko. W niemieckich tłumaczeniach są błędy.
Niektóre z nich są kardynalne - twierdzi prawnik Konrad Kwarta, który od dwudziestu lat mieszka w Niemczech. - To tak, jakby Ratusz Głównego Miasta, pisany po niemiecku, przetłumaczono po polsku "Ratósz Głuwnego Miasta".
(...)
Felerne tabliczki wykonała na zlecenie miasta poznańska firma Public Profits"
Zapomniałam dodać, że taki dociekliwy byl Alek, a nie ja. Dzięki Alek:)Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 10.06.08 o godzinie 10:42