Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Coś nowego się wydarzyło w promocji Rzeszowa. Rozstrzygnięto przetarg na strategię marki. Jedynym kryterium była cena. Wygrała firma Public Profits.

A oto kilka słów o zwyciescy:

Firma Public Profits, opracowała fragment strategii Kielc w 2006r. GW Rzeszów pisze, że Kielce nie zrealizowały żadnego pomysłu ze strategii. Sam ten fakt powinien być zastanawiający.

Kampania "Don't give up, You're in Kielce" zrealizowana chyba w 2007 r jest wymieniana jako przykład antypromocji, poświęcono jej nawet prześmiewczy reportaż w głównym wydaniu Faktów TVN.

Kampania Join Kielce & Win została w ostatnim numerze czasopisma Manager opisana tak:

"Palmy pierwszeństwa w konkursie na najbardziej banalną i bezsensowną kampanię chyba długo nikt nie odbierze stolicy województwa Świętokrzyskiego, które swego czasu promowało się "finezyjnym" hasłem Join Kielce and win"

dodatkowo Public Profits zaliczyła wpadkę przy okazji Systemu Informacji Miejskiej w Gdańsku:

"System Informacji Miejskiej miał być chlubą Gdańska. Kosztował do tej pory 300 tysięcy złotych. Niestety, tabliczki wystawiły miasto na pośmiewisko. W niemieckich tłumaczeniach są błędy.
Niektóre z nich są kardynalne - twierdzi prawnik Konrad Kwarta, który od dwudziestu lat mieszka w Niemczech. - To tak, jakby Ratusz Głównego Miasta, pisany po niemiecku, przetłumaczono po polsku "Ratósz Głuwnego Miasta".
(...)
Felerne tabliczki wykonała na zlecenie miasta poznańska firma Public Profits"

Zapomniałam dodać, że taki dociekliwy byl Alek, a nie ja. Dzięki Alek:)Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 10.06.08 o godzinie 10:42
Michał Penarski

Michał Penarski Project Manager,
AGILE, Prince2
Practitioner, MBA

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

no to będziemy w telewizji :) join Reichshoff or Die :)
Paweł C.

Paweł C. studio projektowe
invitro

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

A komu gratulujemy wyboru?

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Jestem prawie pewna, że naszemu ulubionemu dyrektorowi, ale jeszcze to sprawdzę...
Piotr Świder

Piotr Świder OMEGA FINANSE

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Ciekawe. Jeżeli to prawda, co piszesz, to chciałbym poczytać na tym forum wypowiedź "ulubionego" dyrektora.

Myślisz, że się tu "zjawi"? I przemówi?
Michał Penarski

Michał Penarski Project Manager,
AGILE, Prince2
Practitioner, MBA

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Piotr Świder:
Ciekawe. Jeżeli to prawda, co piszesz, to chciałbym poczytać na tym forum wypowiedź "ulubionego" dyrektora.

Myślisz, że się tu "zjawi"? I przemówi?

haahaha :)
Paweł C.

Paweł C. studio projektowe
invitro

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

ulubiony dyrektor, już tu był tylko w innym wątku. ładnie się wypowiedział i pochwalił.

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Paweł Ciesielski:
ulubiony dyrektor, już tu był tylko w innym wątku. ładnie się wypowiedział i pochwalił.

Szczególnie genialność swoich pomysłów i profesjonalizm firm z którymi współpracuje :>

Ale skoro zachęcał do dyskusji, to dyskutujmy...Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 10.06.08 o godzinie 16:57

konto usunięte

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

My to wogóle mamy szczęście. Najpierw próbowała doradzać firma, której strategia dla Szczecina niemal uśmierciła markę stolicy zachodniego Pomorza. Teraz Public Profits.....

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Gdybyś wystartował w tym konkursie to byłbyś teraz dyrektorem promocji.

(wypowiedź zmieniona na prośbę zainteresowanego)Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 13:31
Mariusz Piotr S.

Mariusz Piotr S. strateg, kreator,
doradca, wspólnik w
Media Programator
s...

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Szanowni Państwo !

Wybraliśmy w przetargu agencję, która przygotuje dla Rzeszowa strategię marki i program promocji. Nadszedł więc czas na przeniesienie toczącej się tu dyskusji na poziom bezpośredniej konwersacji. Już dziś gorąco zachęcam i zapraszam wszystkich zainteresowanych na spotkanie poświęcone sytuacji zastanej i atutów Rzeszowa. Myślę, że będzie to ciekawe doświadczenie dla Public Profits. Nie ukrywam, że dla mnie również. Dyskutować z tak kreatywnymi postaciami to zaszczyt. Zapraszam więc. Termin zaproponuję po uzgodnieniach z PP.

Mariusz Sidor
msidor@erzeszow.pl
Mariusz Piotr S.

Mariusz Piotr S. strateg, kreator,
doradca, wspólnik w
Media Programator
s...

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Ewa Pokrywa:
Jareczku,
gdybyś w SLD lizał d... komu trzeba, Ty byłbyś dyrektorem promocji i nie było by problemu... a tak...

PS Zdecydowanie nie jestem zwolennikiem dupolistwa, ale czasem takie działania mogłyby zmienić rzeczywistość na plus.Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 14.06.08 o godzinie 01:15


Szanowna Pani Ewo !

Ja też lubię stawiać sprawy jasno, ale czasami warto ugryźć się w język! Tym bardziej jeżeli posługuje się Pani niesprawdzonymi informacjami. Przypominam, że wygrałem konkurs. Nic nie stało na przeszkodzie, by i Pani wystartowała...

Chyba się Pani coś wymknęło... Tylko młody wiek i brak doświadczenia Panią tłumaczy. Jestem pewien, że dla sądu nie byłby to argumenty łagodzące. Jeszcze chwilę poczekam na Pani refleksję...

Pozostaję w oczekiwaniu

Mariusz Sidor
Mariusz Piotr S.

Mariusz Piotr S. strateg, kreator,
doradca, wspólnik w
Media Programator
s...

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Jarosław Reczek:
My to wogóle mamy szczęście. Najpierw próbowała doradzać firma, której strategia dla Szczecina niemal uśmierciła markę stolicy zachodniego Pomorza. Teraz Public Profits.....


Jarku!

Ty jako doświadczony urzędnik ( przynajmniej starszy stażem ode mnie ) wiesz doskonale, że formuła przetargu przy wyborze agencji do opracowywania strategii ma tu się jak pięść do nosa. Jedynym kryterium wyboru jest najniższa cena. I to jest nasza i nie tylko naszego miasta tragedia. Przetarg był ograniczony warunkami potwierdzajacymi doświadczenie, tak by wyeliminować ewentualne rażące niekompetentne przypadki. Teraz już pozostaje aktywna współpraca z agencją opracowującą strategię i plan promocji, zbieranie i dostarczanie jak największej liczby dokumentów, faktów, badań, organizowanie spotkań, dyskusji, ścisłe nadzorowanie kolejnych etapów powstawania strategii, dopilnowanie by została uchwalona i zrealizowana. Wybór takiej czy innej firmy jeszcze o niczym nie świadczy. To, że powstały dokument został w szufladzie nie dyskredytuje agencji tylko wykonawców. Jak mnie znasz, to wiesz, że doprowadzam sprawy do końca.

Pozdrawiam i gratuluję, bo nie miałem jeszcze okazji !

Mariusz Sidor

konto usunięte

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Cześć Mariusz!

Dzięki za gratulacje. Co do przetargów jest taka szkoła, która mówi, że SIWZ zawsze da się skonstruować pod indywidualne potrzeby i wymagania, ale zostawmy to. Zgadzam się z faktem, że mamy firmę i trzeba pomóc w tym, żeby powstała jak najlepsza strategia, bo to ma być strategia dla nas. Szczerze mówiąc mnie bardziej przerażała firma, która wcześniej tworzyła strategię promocji Szczecina, a która zaczęła się w Rzeszowie często przewijać. Osobiście jestem zwolennikiem wysupłania raz na jakiś czas duuużych pieniędzy i kupienia kogoś z absolutnej top-klasy po to, żeby i produkt był absolutnie topowy.
Natomiast chętnie wezmę udział w dyskusji, którą zapowiadasz.

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Panie dyrektorze,

(fragment o Jarku wycinam na prośbę zainteresowanego)

(Tu był akapit o rozumieniu słowa pisanego, ale ugryzłam się w język ;>)


Raczej nie posądzam Pana o jakiekolwiek znajomości w rzeszowskim SLD, właśnie dlatego, że wygrał Pan ten konkurs!!! Prezydent Ferenc zatrudnia znajomych tylko wtedy, kiedy jest pewien ich skuteczności...

A co do rozmowy i dyskusji, to sobie przypominam, że zaraz jak Pan został dyrektorem coś takiego proponowałam i zostało bez odpowiedzi...
(I tu znów ugryzę się w język ;>)Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 13:33

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Jarosław Reczek:
Cześć Mariusz!

Dzięki za gratulacje. Co do przetargów jest taka szkoła, która mówi, że SIWZ zawsze da się skonstruować pod indywidualne potrzeby i wymagania, ale zostawmy to. Zgadzam się z faktem, że mamy firmę i trzeba pomóc w tym, żeby powstała jak najlepsza strategia, bo to ma być strategia dla nas. Szczerze mówiąc mnie bardziej przerażała firma, która wcześniej tworzyła strategię promocji Szczecina, a która zaczęła się w Rzeszowie często przewijać. Osobiście jestem zwolennikiem wysupłania raz na jakiś czas duuużych pieniędzy i kupienia kogoś z absolutnej top-klasy po to, żeby i produkt był absolutnie topowy.
Natomiast chętnie wezmę udział w dyskusji, którą zapowiadasz.

Jareczku,
Mój Ty Mistrzu Dyplomacji ;)) :*Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 01:37

konto usunięte

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Ewa!!!!

Czytaj co piszesz:

to była wypowiedź do Jarka i tyczyła się jego związków z SLD,więc proszę nie nadinterpretować moich słów...

- zestaw obie swoje wypowiedzi; gdyby to napisał kto inny w tej chwili bylibyśmy w sądzie

Raczej nie posądzam Pana o jakiekolwiek znajomości w rzeszowskim SLD, właśnie dlatego, że wygrał Pan ten konkurs!!! Prezydent Ferenc zatrudnia znajomych tylko wtedy, kiedy jest pewien ich skuteczności...

- a tu zastanów się, ilu właśnie obraziłaś ludzi...

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Jarku

fragment wycinam na Twoją prośbę...

Chyba że w zestawieniu powyższym wypowiedzi doszukujesz się posądzenia o korupcję -- to szukasz na darmo. Kogo jak kogo, ale Ciebie o to nie posądzam. Chyba, że chcesz się procesować w imieniu całkiem anonimowych urzędników, którzy wprawdzie mogli ustawić konkurs, ale tego nie zrobili. Za posądzenie, że ktoś mógł skorumpować, ale tego nie zrobił , bo jest zbyt uczciwy (tyczy się Ciebie), lub bo nie ma w tym interesu (tyczy się urzędników) - na pewno dostane dożywocie ;))

chyba naprawdę muszę pisać całkiem wprost, bo temperatura dyskusji nie służy jasności widzenia...

A jak wracamy do p. Sidora, który też mnie sądem straszy to: pól tej dyskusji jest o braku o skuteczności jego pracy, wiec nie napisałam nic nowego. Poza tym nie zmam pana Sidora osobiście i nie tykam jego osoby (jeśli tak to, proszę mi wskazać gdzie, bo moją intencją nie jest obrażanie go, a mogłam się zagalopować), ale jego pracę na publicznym stanowisku. (gdyby dal sie poznać, może okazało by sie, że jest całkiem miłym człowiekiem, a błędy które popełnia wynikają z tego, że nie do końca mu leży to stanowisko).

A co do prezydenta Ferenca, to raczej posądzony o zatrudnianie skutecznych ludzi nie będzie się ze mną procesował.
A dobrze wiesz, tak jak ja, a może dużo lepiej, bo stary wyga jesteś, że:
"Co do przetargów jest taka szkoła, która mówi, że SIWZ zawsze da się skonstruować pod indywidualne potrzeby i wymagania", oczywiście takie rzeczy są be i na pewni nie dzieją się w Rzeszowie, my mamy samych aniołów za urzędników... zrrrrrr... zacięłam się....wygadywanie politycznie poprawnych farmazonów nie dla mnie.

Oj, miałam pisać w prost. Więc może wyjaśnię ostatni akapit, by znowu nie było nieporozumień:
w naszym urzędzie miasta jest dużo nadużyć tak jak we wszystkich urzędach. Niektóre są widoczne gołym okiem, ale tak sprytnie zrobione, że niemożliwe, ale przynajmniej trudne to udowodnienia. Skoro widzę jak jest, to o tym mówię, nie potrafię udawać, że nie widzę.

Nie rozumiem, dlaczego niektórych prawda tak boli?

Gdybym to pisała anonimowo na Gazecie i rzucała mięsem, to nikt nie straszyłby mnie sadem... A jak mówię prawdę pod własnym nazwiskiem to straszny problem.

A jeszcze dla jasności przypominam że MS jako dyrektor w urzędzie miejskim jest osobą publiczną! Z czego wynika, że musi być przygotowany na ocenę swojej pracy również publiczną.Ewa Pokrywa edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 16:24
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

Z cyklu - MĄDROŚCI LUDOWE:

"Złodziej złodzieja pozna"

i

"Złodziej myśli, że wszyscy kradną"

:)
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: Strategia marki dla Rzeszowa

cd.

"Procesy zabierają człowiekowi czas, pieniądze, spokój i przyjaciół."

:)

Następna dyskusja:

Strategia dla Rzeszowa




Wyślij zaproszenie do