Paweł
P.
Życie to nic innego
jak bezprecedensowa
okazja do nauki, ...
Temat: Otwarte szkolenia dla Handlowców
Witajcie!Zapraszam wszystkich pasjonatów i miłośników sprzedaży na otwarte zajęcia szkoleniowe:
AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
Adresaci szkolenia: Handlowcy i inni pracownicy pionów sprzedaży
W trakcie zajęć uczestnicy poznają:
• Istotę planowania, określania priorytetów handlowych i sposobów
ich realizacji.
• Zasady poprawnej komunikacji w wydaniu zawodowym i prywatnym
• Metody szybkiego rozpoznawania i twórczego reagowania na otrzeby
Klienta.
• Standardy wizyty handlowej oraz skuteczne techniki finalizacji
transakcji w dobie kryzysu.
• Etapy procesu sprzedaży oraz metody skutecznego działania
handlowego.
• Najefektywniejsze techniki sprzedaży, prezentacji firmy,
produktów i usług
• Sposoby budowania długotrwałych i dobrych relacje z klientem (Clienting)
Program szkolenia:
Samoświadomość i profesjonalizm działań handlowych
• Ograniczenia, filtry i bariery, – czym są w istocie i jakie są
ich skutki?
• Poznanie cech i kompetencji skutecznego Handlowca
• Czym wyróżnia się handlowiec, firma i jej produkty na tle konkurencji?
• Analiza firmy i konkurencji (wiedza o otoczeniu rynkowym i konkurencji)
• Dlaczego klienci nie kupują i odchodzą do konkurencji?
Poprawna komunikacja
• Umiejętność zadawania właściwych pytań oraz powody, dla których
warto to robić?
• Rodzaje pytań, ich cechy oraz kiedy warto z nich korzystać?
• Uzasadnienie pytania i słuchanie odpowiedzi (co zakłóca proces
komunikacji)
• Aktywne słuchanie (2:1) warunkiem dobrego handlowca
Budowanie wizerunku i podstaw długofalowych relacji z klientem
• Autoprezentacji i pierwsze wrażenie (30s), znaczenie i zasady
poprawnego „kodeksu biznesowego”, jak unikać gaf?
• Postawa, zaufanie, mowa ciała, aktywne słuchanie, magia pauzy,
przerwy w wypowiedzi, intonacji oraz tworzenie atmosfery
sprzyjającej otwartości, współpracy i dobrym relacjom)
Jak rozpoznać i kreować potrzeby klienta?
• Motywy zakupu, – kiedy, i dlaczego klient podejmuje decyzje,
• Narzędzia pomagające zweryfikować nastawienie i zaangażowanie
Klienta.
• Jak świadomie kreować potrzeby i wzbudzać motywacje zakupowe?
Dobre pytania w sprzedaży, formułowanie pytań, parafrazy, ćwiczenie precyzji wypowiedzi)
Spotkanie handlowe - planowanie i przygotowanie sprzedaży
• Analiza sytuacji i potencjału klienta (jego charakterystyka,
plan działań handlowca)
• Identyfikacja osób decyzyjnych w firmie klienta.
• Typologia postaw klienckich oraz skuteczne dopasowanie się handlowca do rozmówcy
• Wizyta handlowa - przykładowy scenariusz wizyty handlowej
• Koncepcja budowania oraz poprawna treść oferty handlowej,
• Zasady prowadzenia korespondencji biznesowej.
Skuteczna prezentacja produktu
• Przygotowanie prezentacji – rodzaje notatek, budowanie struktury i treści prezentacji,
• Użyteczne zasady, sposoby argumentowania i mówienia językiem (cecha – zaleta – korzyść)
• Umiejętne kierowanie procesem prezentacji (czytanie sygnałów kupna, odpowiednie reagowanie na nie i tworzenie przesłanek do
podjęcia decyzji kupna pomimo „rzekomego” kryzysu)
Techniki zamknięć i pokonywanie zastrzeżeń
• Rodzaje i stosowanie technik zamykania rozmowy handlowej, czyli
jak dbać o interesy firmy i własne (umiejętność stawiania
granic, radzenia sobie z krytyką i unikanie „rozdawnictwa” rabatowego?
• Co znaczą i czym są zastrzeżenia oraz sposoby ich pokonywania?
• Podsumowanie rozmowy handlowej
Prowadzący: Paweł Puczkowski
Przedsiębiorca, manager, trener, coach oraz autor dedykowanych programów szkoleniowych z zakresu, sprzedaży, negocjacji, obsługi
klienta, budowania i rozwoju kompetencji zawodowych i osobistych.
Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego, motywacji oraz zdolności
interpersonalnych. Wolontariusz grup terapeutycznych. Z wykształcenia Socjolog (komunikacja masowa). Doświadczenia zawodowe zdobywał w strukturach o globalnym zasięgu (18-letnia praktyka zawodowa) Pracował dla międzynarodowych koncernów (OM,
Still, Jungheinrich, Coca Cola, BMW). Pozyskane w nich doświadczenia zarządzania działam handlowym, osobiste sukcesy w
sprzedaży (m.in. 2 krotnie najlepszy handlowiec w Polsce i Europie, uznanie i pilotowanie kilku nowatorskich międzynarodowych
projektów dla handlowców ) potwierdzenie cyklicznymi nagrodami (za
3 krotne wypromowanie nowej marki na nowych rynkach zbytu) w połączeniu z 4 letnią praktyką trenerską są gwarantem skutecznego zrealizowania celów i dzielenia się własnymi doświadczeniami.
Referencje: OMV, Dako, Emperia, Trans Południe, Bury Technologies,
Enersys, Bolzoni Auramo, Handlopex, Tesco, BRP Gdynia, Kuhn Polska Sp. z o.o. Odbiór jakości zajęć i ich ocenę potwierdzają
cytaty z ankiet podsumowujących zajęcia: "wielka wiedza i umiejętność jej przekazania, elastyczność i pomoc we współpracy, 100% empatii i instynktu szkoleniowego, rewelacyjny Handlowiec przez duże "H "i pasjonat tego co robi,, człowiek dla drugiego człowieka, olbrzymi entuzjazm i otwartość na innych, cykl treningów przekłada się na natychmiastowe, wymierne wyniki w pracy, materiały szkoleniowe są najwyższej jakości i w 100% do wykorzystania każdego dnia pracy".
Forma zajęć: mini-wykłady, prezentacje, ćwiczenia indywidualne i
grupowe, gry symulacyjne, dyskusja moderowana, studium przypadku,
odgrywanie ról (scenki).
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - ok. 16 godz.
Miejsce szkolenia: Leśna Wola k/ Głogowa Młp.
Termin szkolenia: 28-29 maj 2009 (grupa min.12 osób)
Cena za dwudniowe zajęcia: 490,-pln/osobę
450,- *cena z rabatem dla członków GL
W cenę wliczono:
- serwisy kawowe oraz obiady
- bogaty i praktyczny skrypt treści szkoleniowych
- wysokiej jakości materiały szkoleniowe (segregatory, długopisy
i inne)
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- konsultacje po szkoleniu podczas wdrażania zmian do 6 miesięcy
po szkoleniu
Uwaga!
mozliwość skorzystania z pola golfowego oraz lekcji jazdy konnej
Zgłoszenia, zainteresowanie oraz ew. pytania proszę kierować na:
biuro@galextraining.pl
p.puczkowski@galextraining.pl
lub tel. 605 910 061
Serdecznie zapraszam!!!Paweł Puczkowski edytował(a) ten post dnia 14.05.09 o godzinie 13:41