Jarek Sygitowicz CEO @ Smartupz
Temat: Programy nagradzające polecanie firmy/produktu lepsze niż...
Witam,Na wstępie kilka słów wyjaśnienia - od dawna wiadomo, że marketing wirusowy potrafi byc bardzo skuteczny. Od dawna też wiadomo, że zrobienie wirusa jest dość trudne. Niektórzy wręcz twierdzą, że wirus musi być po prostu częścią produktu - inaczej się "promocja" nie uda...
Wydaje się jednak, że coś co zaczęło się jako jako plaga przycisków "share" i "like" na wszelkich stronach internetowych, można usprawnić i zamienić na skuteczne narzędzie promocyjne/marketingowe.
Wyobraźcie sobie sytuację że w waszej firmie, wraz z mailem dziękującym za udaną współpracę przy projekcie (i załączoną fakturą ;) ) - dajecie też przycisk "like", który pozwala klientowi na polecenie waszych usług/produktów swoim znajomym.
Osoba polecająca dostawałaby w nagrodę upust (ew. darmową usługę albo inny "kicker") w momencie kiedy jej znajomy zarejestrowałby się jako zainteresowany i wykupił usługę/produkt
Osoba która dostałaby notke z poleceniem - także powinna dostać "nagrodę" - żeby wiedziała, że polecenie niesie ze sobą warunki lepsze niż dla klientów "z ulicy".
Ok - pora na pytanie (dla tych co dobrnęli do końca postu) - czy to wydaje się dla was sensowne?
Proszę o opinie!
pozdrawiam,
Jarek.