Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Perełki copywriterki

Nie wiem czy to mądre ale postanowiłem założyć ten temat będąc pod silnym działaniem tego co przed chwilą usłyszały moje uszy;)

Moja pierwsza perełka:

"żywiec - woda, która doda Ci tyle gazu ile trzeba"

... a Wam co przychodzi spontanicznie na myśl?;)) ps: w offie leci "born to be wild" i klimaty jak z easy ridera (czyli motocyklowa wolność i odkręcanie manetki gazu) ... ufff pooojechali

Obecnie kampania uzupełniona jest o radiówkę, która promuje konkurs z główną nagrodą jaka jest wycieczka po USA na motocyklach oczywiście .... tyle, że ani klient ani kreacja raczej motocyklistami nie są (niestety ja tak) więc swobodnie używają sobie słowa "motory'', mając na myśli motocykle - co jest już małą profanacją dla każdego miłośnika 2 kółek!Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 02.06.12 o godzinie 21:50

konto usunięte

Temat: Perełki copywriterki

hey, mi przyszedł do głowy pewien slogan, który można by postawić obok serii kilku, które pojawiły się ostatnimi czasy na bilboardach, reklamujących piwo , w stylu: Panie przodem, panowie na Bock...tudzież odwołująceych do jakichś powiedzeń...więc może coś w stylu: Nie nawarzyłeś, ale wypić możesz... (?) albo : Nie nawarzyłeś, ale wypij sam ! ;-) (?)

konto usunięte

Temat: Perełki copywriterki

Łukasz Mielnik:
Nie wiem czy to mądre ale postanowiłem założyć ten temat będąc pod silnym działaniem tego co przed chwilą usłyszały moje uszy;)

Moja pierwsza perełka:

"żywiec - woda, która doda Ci tyle gazu ile trzeba"

... a Wam co przychodzi spontanicznie na myśl?;)) ps: w offie leci "born to be wild" i klimaty jak z easy ridera (czyli motocyklowa wolność i odkręcanie manetki gazu) ... ufff pooojechali

Hasło jak hasło- zależy do jakiego rodzaju wody się odnosi (bo tego nie wiemy). Obecnie mamy bodajże dwa rodzaje wody Żywiec- gazowana i niegazowana. Gazowana jest dość mocno gazowana, więc może stworzyli jakiś wariant pośredni...? Np. lekko gazowaną wodę- wtedy przy dobrym zgraniu z resztą przekazu hasło mogłoby być całkiem ok. (na dobrą sprawę musiałbym to zobaczyć, żeby ocenić).
Jeśli jednak hasło odnosi się do obecnego stanu rzeczy (czyt. dość mocno gazowanej wody), to moje osobiste skojarzenie jest jednoznaczne- brzuch wydęty od nadmiaru gazu i bekanie (lub, co gorsza, drugą stroną:) Także jak dla mnie skojarzenie obracające się wokół gazów to takie reklamowe pole minowe:)
Robert Kamiński

Robert Kamiński ims.fm - marketing
sensoryczny

Temat: Perełki copywriterki

Nigdy nie zapomnę hasła reklamowego suplementu diety wspomagającego odchudzanie - Goodbye Appetite:

zamień kluseczki na figurę laseczki
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Perełki copywriterki

w postaci kiślu.... polska trudna języka. obciach jakich mało.

http://www.youtube.com/watch?v=VYQgXU3x2FQ

a co najśmieszniejsze "znafcy" tematu nie widzą nic złego twierdząc, że jaki target taki reklama:))
http://www.goldenline.pl/forum/2832150/blonnislim/s/1#...
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Perełki copywriterki

Maciej B.:
Hasło jak hasło- zależy do jakiego rodzaju wody się odnosi (bo tego nie wiemy). Obecnie mamy bodajże dwa rodzaje wody Żywiec- gazowana i niegazowana. Gazowana jest dość mocno gazowana, więc może stworzyli jakiś wariant pośredni...? Np. lekko gazowaną wodę- wtedy przy dobrym zgraniu z resztą przekazu hasło mogłoby być całkiem ok. (na dobrą sprawę musiałbym to zobaczyć, żeby ocenić).
Jeśli jednak hasło odnosi się do obecnego stanu rzeczy (czyt. dość mocno gazowanej wody), to moje osobiste skojarzenie jest jednoznaczne- brzuch wydęty od nadmiaru gazu i bekanie (lub, co gorsza, drugą stroną:) Także jak dla mnie skojarzenie obracające się wokół gazów to takie reklamowe pole minowe:)

Problem w tym, że zestawiając wodę(nawet jeżeli jest "delikatnie gazowana") z klimatami riderów na chopperach/ bobberach czy innych maszynach w klimacie Easy Ridera to skojarzenia są z mocnymi wrażeniami, adrenaliną, wolnością, twardzielami ... generalnie raczej "odkręcasz manetkę gazu" = duuużo gazu w wodzie ;)
Rafał M.

Rafał M. Doświadczony manager
marketingu i
sprzedaży

Temat: Perełki copywriterki

"Z Kasią Ci się upiecze" - dla mnie bomba:)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Perełki copywriterki

Rafał M.:
"Z Kasią Ci się upiecze" - dla mnie bomba:)

ale teoretyzujesz Rafciu, czy testowałeś ten slogan?;)

konto usunięte

Temat: Perełki copywriterki

Łukasz Mielnik:
Problem w tym, że zestawiając wodę(nawet jeżeli jest "delikatnie gazowana") z klimatami riderów na chopperach/ bobberach czy innych maszynach w klimacie Easy Ridera to skojarzenia są z mocnymi wrażeniami, adrenaliną, wolnością, twardzielami ... generalnie raczej "odkręcasz manetkę gazu" = duuużo gazu w wodzie ;)

Brzmi świetnie. Nie widziałem tej reklamy, więc nie wypowiem się na ten temat. Ale faktycznie coś w tym może być, jeśli to fajnie ogarnęli...
Rafał M.

Rafał M. Doświadczony manager
marketingu i
sprzedaży

Temat: Perełki copywriterki

Łukasz Mielnik:
Rafał M.:
"Z Kasią Ci się upiecze" - dla mnie bomba:)

ale teoretyzujesz Rafciu, czy testowałeś ten slogan?;)
Luka, zważwyszy na specyfikę produktu to jest to...śliski temat;)Rafał M. edytował(a) ten post dnia 26.05.12 o godzinie 21:25

konto usunięte

Temat: Perełki copywriterki

Łukasz Mielnik:
Rafał M.:
"Z Kasią Ci się upiecze" - dla mnie bomba:)

ale teoretyzujesz Rafciu, czy testowałeś ten slogan?;)

Z Kasiami bywa różnie:) czasami się upiecze, czasami nie:):):)
A co do haseł, to mnie rozweselał tekst "niektóre rzeczy lepiej wyglądają w pionie" i towarzyszący temu obracający się z poziomu w pion obraz rozbierającej się kobiety! Ktoś naprawdę zabłysnął!:)
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Perełki copywriterki

Co tu się dziwić- jeśli speców od copy szuka się w ten sposób:
http://warszawa.gumtree.pl/c-Praca-marketing-media-pr-...
Nie ma to jak copywriter, który przy okazji trzaśnie reklamę w shopie, czy zaplanuje kampanię :))
Janusz Koch

Janusz Koch "Życie jest przygodą
dla odważnych albo
niczym" - Helen K...

Temat: Perełki copywriterki

Co do perełek, od razu kojarzy mi się:
"Raid. Zabija. Na śmierć."
Ale może taki był zamiar autorów. Takiego hasła reklamowego się nie zapomina :).
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Perełki copywriterki

Janusz Koch:
Co do perełek, od razu kojarzy mi się:
"Raid. Zabija. Na śmierć."
Ale może taki był zamiar autorów. Takiego hasła reklamowego się nie zapomina :).

No właśnie. Akurat to jest genialne hasło. Bo w zapamiętywalny sposób wyróżnia jeden środek zabijający owady spośród dziesiątków innych. Jak można bowiem zakomunikować zabijanie "bardziej skuteczne"? Autorzy świetnie wybrnęli z problemu!
Janusz Koch

Janusz Koch "Życie jest przygodą
dla odważnych albo
niczym" - Helen K...

Temat: Perełki copywriterki

Jarosław Koć:
Janusz Koch:
Co do perełek, od razu kojarzy mi się:
"Raid. Zabija. Na śmierć."
Ale może taki był zamiar autorów. Takiego hasła reklamowego się nie zapomina :).
>
No właśnie. Akurat to jest genialne hasło. Bo w zapamiętywalny sposób wyróżnia jeden środek zabijający owady spośród dziesiątków innych. Jak można bowiem zakomunikować zabijanie "bardziej skuteczne"? Autorzy świetnie wybrnęli z problemu!

Ok, ale mnie tam zawsze zastanawiała nie skuteczność Raid'u, ale to czy można zabić inaczej niż na śmierć ;).
Ale jeśli chodzi o zapamiętywalność, to faktycznie, wybrnęli :).



Wyślij zaproszenie do